🔥İndirim Hawk 3 Lü Fan Seti + Kontrolcü 600 TL

kendi fanları dışında kontrolcuye fan takılmıyor extra başka marka takayım dersen he takarsın ama 6 pinlli olması lazım
Gamepower in fanları da mi 6 pinliydi 😀
Bu arada nerede yazıyor 6 pinli diye. Sırf kontrolcü parasına diye paylaşmıştım
 
Bir sorum olacak, anakartımda argb desteği var fakat çok bilgim yok bu konularda. Sıvı soğutma kullanmadığım için kasanın üst tarafında egzoz fanı olarak kullanabilir miyim? Renk uyumu vs sıkıntı olur mu?

Moontech XR Wood kasa, Gigabyte X870 Gaming Wıfı 6 anakartım var. GCC üzerinden anakart ile tüm fanları aynı moda alabiliyorum. Anakarta 1 tane kablo bağlı aslında. Fanlar arasında bağlantı yapsam aynı renkleri yakalayabilir miyim?
 
Gamepower in fanları da mi 6 pinliydi 😀
Bu arada nerede yazıyor 6 pinli diye. Sırf kontrolcü parasına diye paylaşmıştım
argbleri klasik girişli fakat huba a giren fanların uçlarının 6 pin olduğu yaziyor bu sete özel yada bu setlere özel sorabilirsin ai ya yada aratabilirsin
 
Bir sorum olacak, anakartımda argb desteği var fakat çok bilgim yok bu konularda. Sıvı soğutma kullanmadığım için kasanın üst tarafında egzoz fanı olarak kullanabilir miyim? Renk uyumu vs sıkıntı olur mu?

Moontech XR Wood kasa, Gigabyte X870 Gaming Wıfı 6 anakartım var. GCC üzerinden anakart ile tüm fanları aynı moda alabiliyorum. Anakarta 1 tane kablo bağlı aslında. Fanlar arasında bağlantı yapsam aynı renkleri yakalayabilir miyim?
Ust taraf boşsa alıp kullanabilirsin.
Anakartinda 3 tane argb pini varsa 1 pini bunun kontrolcüsünu baglarsin.
 
2 adet ARGB girişi (3-pinli) girişi var anakartımda bulunmakta. 6 adet de SYS_FAN girişi var. Kasada zaten bir tane kontrolcü vardı, bir ARGB girşini kontrolcüye bağlamıştım. Diğer ARGB girişini de bu kontrolcüyle bağlasam olur galiba.
Not: MSI PRO B650-A WIFI anakartım var.
 
2 adet ARGB girişi (3-pinli) girişi var anakartımda bulunmakta. 6 adet de SYS_FAN girişi var. Kasada zaten bir tane kontrolcü vardı, bir ARGB girşini kontrolcüye bağlamıştım. Diğer ARGB girişini de bu kontrolcüyle bağlasam olur galiba.
Not: MSI PRO B650-A WIFI anakartım var.
Evet hub dan anakart bağlantısı için 3 pin argb 4 pin pwm kablosu çıkıyormuş. Tabi hub a sata ile güç vereceksin
Bu arada Kutahyali mısın 😀
 
1200 rpm de iş görür. Yanında kumandalı kontrolcüsü de var.
anlik150 kuponuyla 600 TL ye geliyor.
bedava sayılır ya
 
Evet hub dan anakart bağlantısı için 3 pin argb 4 pin pwm kablosu çıkıyormuş. Tabi hub a sata ile güç vereceksin
Bu arada Kutahyali mısın 😀
Eveet üstat Kütahya :D
Teşekkür ederim cevabın için, ekran kartının altına koyacaktım fanları. Ekran kartını rahatlatır en azından.
 
Geri
Top