10. Sınıfım Takdir Almam Mümkün Mü ?

Tüm okul hayatım boyunca takdir aldım hocam. Sadece 1 dönem 84.5 ta kaldım ve yardımcı da olmadılar teşekkür aldım. Yani 84.9 bile olsan alamıyorsun. Hoş takdiri hakeden bir tablo da yok ortada şahsen. Mat fizik kimya zayıf kalmış yabancı dil yok. İşe yarar sadece biyoloji gözüküyor hocam.
 
Tüm okul hayatım boyunca takdir aldım hocam. Sadece 1 dönem 84.5 ta kaldım ve yardımcı da olmadılar teşekkür aldım. Yani 84.9 bile olsan alamıyorsun. Hoş takdiri hakeden bir tablo da yok ortada şahsen. Mat fizik kimya zayıf kalmış yabancı dil yok. İşe yarar sadece biyoloji gözüküyor hocam.
Fizik Kimya 85 in üzerinde. Evet Matematik ve İngilizce 70 in altında çok önemli değil zaten
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

TYT bitirmeye çalışma. daha 10. sınıfsın. İlgilendiğin bir yabancı dil varsa 90 günde b1 seviyesine getirirsin. Kendine katabileceğin en güzel şey dil öğrenmek olur.
9. sınıfta daha ilgiliydim soğudum bu sene. Heralde Tyt'nin yüzde 70 80 bitirmeye çalışırım
 
Edebiyat hocam dediki 84 olursa ben yardım ederim beden hocası sınav yaptı sınavdan 95 aldım sonra bir gün yoklama alıyordu bende gittim yoklamadan sonra 10 puan kırdı önceden de gidebilirsiniz demişti
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


16 özürlü 9.5 özürsüz
Alamazsın 5 günü geçmemesi lazım devamsızlıgın
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,196
Mesajlar
11,085,194
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top