İlk başta diğer gpu girişlerinden birini denedim olmadı normalde dp kullanıyordum hdmi kablosunu getirdim Bi baktım dp çıkmışken bile monitör ekranı açılır markası görünür ya oda aynı şekilde çizgili göründüUsta Sana dediklerimi teker teker yap Sorunun nerede olduğunu Anlarız
İlk önce evde farklı kablo varsa display port hdmi onu kullan dene devam ediyorsa problem kabloda deildir
Kabloyu bide ekran kartının farklı bir girişine tak Öyle dene tek bir giriştede problem olabilir
Ekranın da hdmi displayport tüm girişlerini dene belki tek bir girişte problem vardır
Ekranın arkasında tuş varsa menü açılan gibi biryer ona tıkla eğer ekran o menü ile beraber bozuluyorsa Monitörün panelinde bir erime yanma gibi bir şey olabilir
Ayrıca Bide Kabloları anakarta tak anakartdan görüntü almaya çalış o zaman kesinleşir zaten neyin problemli olduğu
Usta o zaman senin monitörün panelinde bi arıza var Onu sen garantiye ver panel değiştirip kargolarlar evineİlk başta diğer gpu girişlerinden birini denedim olmadı normalde dp kullanıyordum hdmi kablosunu getirdim Bi baktım dp çıkmışken bile monitör ekranı açılır markası görünür ya oda aynı şekilde çizgili göründü
Evet monitörde sıkıntı varmış şimdi televizyonda denedim görüntü normal gpuluk bişey yokmuş teşekkür ederim ilgilendiğin içinUsta o zaman senin monitörün panelinde bi arıza var Onu sen garantiye ver panel değiştirip kargolarlar evine
Rica ederim ne demek dostumEvet monitörde sıkıntı varmış şimdi televizyonda denedim görüntü normal gpuluk bişey yokmuş teşekkür ederim ilgilendiğin için