konur43
80+
- Katılım
- 14 Temmuz 2023
- Mesajlar
- 194
- Reaksiyon skoru
- 128
Sığar gibi ama RAM'lerinizin yüksekliği kaç? Onlarda sıkıntı yoksa rahat sığar.170 mm maks bu soğutucu ise 160 mm olur mu hocam
Sığar gibi ama RAM'lerinizin yüksekliği kaç? Onlarda sıkıntı yoksa rahat sığar.170 mm maks bu soğutucu ise 160 mm olur mu hocam
420 mm aio için bir bütçem yok maalesef ki.79 derece fazla sicakmis hocam 420mm aioya gecin isterseniz
Daha ram almadımSığar gibi ama RAM'lerinizin yüksekliği kaç? Onlarda sıkıntı yoksa rahat sığar.
Hocam anlamadım ama nedensiz bir şekilde 5 7 dkdir buna gülüyorum79 derece fazla sicakmis hocam 420mm aioya gecin isterseniz
bence sıcaklık normal gibi bu full stres testinde tabii ki.Daha ram almadım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Hocam anlamadım ama nedensiz bir şekilde 5 7 dkdir buna gülüyorum
Normal hocambence sıcaklık normal gibi bu full stres testinde tabii ki.
14900ks de soğutur o zaman aldım hemen 1 tane
kasaniz nedirBende 7500f var Thermalright Burst Assassin 120 SE 6 borulu model kullanıyorum. Buna geçilir mi? Tam yükte 79 oyunlarda 67 68 derece görüyor? Daha iyi soğutma alır mıyım?
Vento VG3400Skasaniz nedir