🔥İndirim Gigabyte RX 9070 XT Gamıng Oc Ice 37.999,00tl 🔥

ThEnoxzy53

80+ Bronze
Katılım
22 Ocak 2022
Mesajlar
587
Reaksiyon skoru
195
sapphire pure'a bile pahalı diyoruz buna ne diyelim
 
bence o fiyata çok çok iyi , benim gözüm de steel legend daydı , kampanyasız mı 35 kampanyalı mı ?
hocam kampanyalı 40.5 oluyor işte vatanda 5+1 yapıncada 34.5 oluyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Taichi iyi midir? yani 1.5 2 bin fark vermeye değer değil mi 9070xt challangere göre mesela
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

oda alabilirsem muhtemelen alamıcam gibi duruyor :)
 
hocam kampanyalı 40.5 oluyor işte vatanda 5+1 yapıncada 34.5 oluyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Taichi iyi midir? yani 1.5 2 bin fark vermeye değer değil mi 9070xt challangere göre mesela
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

oda alabilirsem muhtemelen alamıcam gibi duruyor :)
şahsen o kampanya olsa 5070ti bakınırdım , daha düşük bi model olur ama 5070ti sonuçta
 
beyaz vergisi activated
 
İsmi ice olması dışında çok ısından bir model. 75 derecelerde. Sapphire pure 50-55 derecelerde çalışıyor gerisini siz düşünün.
 
Geri
Top