Farklı Ram Modülleriyle Stabilite Sorunları

rikriki

80+
Katılım
25 Nisan 2020
Mesajlar
21
Reaksiyon skoru
6
Merhaba,
Vatan indiriminden XPG Lancer Blade DDR5 5600MHz CL46 16 GB tek modül RAM aldım. Bu gece de Lexar Thor 2x16 GB 6000MHz CL32 kit satın aldım.
Üçünü birlikte 48 GB olarak kullanmak teknik olarak mümkün ama performans/stabilite açısından mantıklı mı emin olamadım.

Sizce bu şekilde kullanmak sorun çıkarır mı, yoksa XPG olanı satıp sadece 2x16 Lexar kit ile devam etmek mi daha doğru olur?
 
Bence tek 16GB rami satıp direk 2x16 32gb olarak kullanmalısın. 32GB zaten yeterli en azından 6000mhz olarak kullanırsın. diğer türlü 3 tane rami takarsan 5600 de kullanmak zorunda ve cl46 da kullanacaksın. ama yeni aldığı ram cl32 ve 6000mhz çok fark var.
 
Voltajları farklıysa hiç kullanamazsın.Aynıysa da sorun çıkarma ihtimali yüksek , sorun çıkarmasa bile sadece lexarı kulanmak daha performanslı olur.Ayrıca gece teblion , sinerji , inceden rami aldıysan iptal ediliyor zaten :D
 
Tek ram
İki ram
Dört ram neysede

3 ramden nasıl bi stabilite bekliyosunuz? Değerler bile alakasız 5600 cl46 ya 6000 cl32

Anakart rami hangi rami neye göre besleyecek? Biosta ramle ilgili ayarlar bütün ramlere tek verilir. Her bir ram için ayrı ayrı ayar yapamazsınız. 3 ü birlikte teknik olarak çalışması nasıl mümkün ben orayı kaçırdım
 
3 ram?
Birbirleriyle alakaları da yok
Ayrıca geceki ramler iptal
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,433
Mesajlar
11,077,142
Üyeler
198,134
Son üye
Semih3169
Geri
Top