Merhaba,
Vatan indiriminden XPG Lancer Blade DDR5 5600MHz CL46 16 GB tek modül RAM aldım. Bu gece de Lexar Thor 2x16 GB 6000MHz CL32 kit satın aldım.
Üçünü birlikte 48 GB olarak kullanmak teknik olarak mümkün ama performans/stabilite açısından mantıklı mı emin olamadım.
Sizce bu şekilde kullanmak sorun çıkarır mı, yoksa XPG olanı satıp sadece 2x16 Lexar kit ile devam etmek mi daha doğru olur?
Vatan indiriminden XPG Lancer Blade DDR5 5600MHz CL46 16 GB tek modül RAM aldım. Bu gece de Lexar Thor 2x16 GB 6000MHz CL32 kit satın aldım.
Üçünü birlikte 48 GB olarak kullanmak teknik olarak mümkün ama performans/stabilite açısından mantıklı mı emin olamadım.
Sizce bu şekilde kullanmak sorun çıkarır mı, yoksa XPG olanı satıp sadece 2x16 Lexar kit ile devam etmek mi daha doğru olur?