Arkadaşlar merhaba geçen bir anda ses ikonun üstünde çarpı çıktı ve herhangi bir kulaklık veya hoparlörden ses alamamaya başlaıdm.
biraz araştırdım ve güncelleme sonrası böyle bir şeyin olabileceğini gördüm ve birkaç ses yazılımı yükledim msi anakartın ve ekran kartının sitelerinden ses ile ilgili yeni sürümleri yükledim ama sanırım beceremediğim için olmadı. Bence ben doğru olanı yükleyemedim.
şuan bunun ya yazılımsal ya da fiziki ses kartında sorun olduğunu düşünüyorum.
Siz ne tavsiye edersiniz
Anakartım Msi B450m-a pro max 4133mhz(oc)
Ekran kartıım Msi rtx 4060 ventus 2x
biraz araştırdım ve güncelleme sonrası böyle bir şeyin olabileceğini gördüm ve birkaç ses yazılımı yükledim msi anakartın ve ekran kartının sitelerinden ses ile ilgili yeni sürümleri yükledim ama sanırım beceremediğim için olmadı. Bence ben doğru olanı yükleyemedim.
şuan bunun ya yazılımsal ya da fiziki ses kartında sorun olduğunu düşünüyorum.
Siz ne tavsiye edersiniz
Anakartım Msi B450m-a pro max 4133mhz(oc)
Ekran kartıım Msi rtx 4060 ventus 2x