Forza Horizon 6 Hangi Zorlukta Oynuyorsunuz

Arkadaşlar forzayı hangi zorlukta oynuyorsunuz uzman çokmu zor acaba
En zor modda oynuyorum şimdi ismi aklıma gelmedi ama diğer zorluk ayarlarını değiştirmeden yani %50 ekstra bonus alıyorum. Oyun bence kolay ya doğru arabayı seçtikten sonra ben artık fantazi felan deniyorum
Örn: 0-100 1.5 saniye(Hilesiz özel araç ayarları ile) ön kaldıran araba(Ford Mustuang) ile yarışlara felan katılıyorum
 
En zor modda oynuyorum şimdi ismi aklıma gelmedi ama diğer zorluk ayarlarını değiştirmeden yani %50 ekstra bonus alıyorum. Oyun bence kolay ya doğru arabayı seçtikten sonra ben artık fantazi felan deniyorum
Örn: 0-100 1.5 saniye(Hilesiz özel araç ayarları ile) ön kaldıran araba(Ford Mustuang) ile yarışlara felan katılıyorum
Bu arada cidden zor oluyor hızlanma felan gerçekten iyi ama dönüşlerde bir o kadar zor çünkü dönüşte bir gaz versen araba direkt spin atıyor. Çok güzel araçlarım var vututu yapan Supra felan o da 2sn yenin altında 0-100 :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,623
Üyeler
198,174
Son üye
umutyavyz
Geri
Top