los_anqeles
80+
- Katılım
- 5 Ekim 2025
- Mesajlar
- 143
- Reaksiyon skoru
- 26
Arkadaşlar forzayı hangi zorlukta oynuyorsunuz uzman çokmu zor acaba
Üstün yetenekli ama yükseltmeyi düşünüyomArkadaşlar forzayı hangi zorlukta oynuyorsunuz uzman çokmu zor acaba
unbeatableArkadaşlar forzayı hangi zorlukta oynuyorsunuz uzman çokmu zor acaba
bende üstün yetenekli oynuyorumÜstün yetenekli ama yükseltmeyi düşünüyom
one yaunbeatable
En zor modda oynuyorum şimdi ismi aklıma gelmedi ama diğer zorluk ayarlarını değiştirmeden yani %50 ekstra bonus alıyorum. Oyun bence kolay ya doğru arabayı seçtikten sonra ben artık fantazi felan deniyorumArkadaşlar forzayı hangi zorlukta oynuyorsunuz uzman çokmu zor acaba
en zor seviye.bende üstün yetenekli oynuyorum
one ya
o zaman iyi oynuyorsunduren zor seviye.
Bu arada cidden zor oluyor hızlanma felan gerçekten iyi ama dönüşlerde bir o kadar zor çünkü dönüşte bir gaz versen araba direkt spin atıyor. Çok güzel araçlarım var vututu yapan Supra felan o da 2sn yenin altında 0-100En zor modda oynuyorum şimdi ismi aklıma gelmedi ama diğer zorluk ayarlarını değiştirmeden yani %50 ekstra bonus alıyorum. Oyun bence kolay ya doğru arabayı seçtikten sonra ben artık fantazi felan deniyorum
Örn: 0-100 1.5 saniye(Hilesiz özel araç ayarları ile) ön kaldıran araba(Ford Mustuang) ile yarışlara felan katılıyorum
hikaye ilerlemelerinden sonra çevrimiçi oynadığın için pek fark olmuyor.o zaman iyi oynuyorsundur