Bence 5060
Satması kolay
3080ler mining gördü 5060 daha temizdir
5000 serisi teknolojileri
Tdp daha düşük daha az ısınır.
saf kas gücü hikaye oldu artıkşuan ki sistemi RTX 2070 Super DDR4 Ankart Ram kullanıyorum, işlemcim ryzen 5 3600, monitör 1080p.
3080 de darboğaz oluyor güç olarak 3080 daha iyi ama frame gen dlss den dolayı 5060mı almalıyım?
Rtx 2070 Işuan ki sistemi RTX 2070 Super DDR4 Ankart Ram kullanıyorum, işlemcim ryzen 5 3600, monitör 1080p.
3080 de darboğaz oluyor güç olarak 3080 daha iyi ama frame gen dlss den dolayı 5060mı almalıyım?
Rtx 2070 süperi bana nekadar satarsiniz acabaşuan ki sistemi RTX 2070 Super DDR4 Ankart Ram kullanıyorum, işlemcim ryzen 5 3600, monitör 1080p.
3080 de darboğaz oluyor güç olarak 3080 daha iyi ama frame gen dlss den dolayı 5060mı almalıyım?
fsr 4 geliyo bideValla ben RX 6800XT derdim. Taş gibi kart.
Kesinlikle. 6900XT'den %10 zayıf, 7800XT'den %15 zayıf. Kas gücü var, FSR 4 ile teknoloji var, her şey var. Tek eksiği AV1 encoding'i yok. O da oluversin. 6900XT'lerin 2. elleri 16'dan açılıyor, 7800XT'nin 18 19'dan; 6800XT'nin ise 12'den açılıyor. En akıllı seçim.fsr 4 geliyo bide
forumda 6800xt si olan biriyle konustum adam forza 6 da rx 6800 xt ile 4k 60fps oynuyorduKesinlikle. 6900XT'den %10 zayıf, 7800XT'den %15 zayıf. Kas gücü var, FSR 4 ile teknoloji var, her şey var. Tek eksiği AV1 encoding'i yok. O da oluversin. 6900XT'lerin 2. elleri 16'dan açılıyor, 7800XT'nin 18 19'dan; 6800XT'nin ise 12'den açılıyor. En akıllı seçim.
Valla 4K kartı değil ama belli başlı oyunlarda yapılır, neden yapılmasın. 1440P kartı. 1440P medium/high her oyunu hala 90-150 arası kapasitede açabilecek bir kart. Bütçesi olmayanlar ve oyun oynamak isteyenler 11 bine Intel Arc B580 alacağına, 1-2 lira daha koyup temiz 2. elini bulsunlar; en iyi seçim.forumda 6800xt si olan biriyle konustum adam forza 6 da rx 6800 xt ile 4k 60fps oynuyordu