Vatan Değişimi Onaylamıyor Thh Kararı Var

haber geldi üstüne 8000tl koyarsam 7600 ile değişim yapabileceklerini ama bir tane teşhir ürünü olduğunu 1000tl ye onla değişim sağlayabileceklerini söyledi. ne yapmalıyım ?
ahahaha yine aynı hikaye bunlar millete hasarlı ürün vermeyi meslek haline getirmiş bana da depoda kutusu hasarlı kalan ürün teklif etmişlerdi , kabul edileceği varsa bile şu teklifin yüzsüzlüğünden sonra kabul edilmez
 
ahahaha yine aynı hikaye bunlar millete hasarlı ürün vermeyi meslek haline getirmiş bana da depoda kutusu hasarlı kalan ürün teklif etmişlerdi , kabul edileceği varsa bile şu teklifin yüzsüzlüğünden sonra kabul edilmez
sorunu yok dedi konuşmuş mağazayla 2 yıl garantisi baştan başlayacak dedi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

elindekini satıp 8000 koysan 9060xt alırsın zaten nasıl iş la bu? alma teşhir ürün falan sert yapın biraz kafa kafaya değişim sağlamıyorsanız mahkemeye vereceğim diyerekten
aynı şekil dedim isterseniz yasal haklarınıza başvurabilirsiniz dedi
 
ekran kartım rx6600 coil whinedan tüketici hakem heyetine başvurdum karar ayıpsız misli ile değişim oldu benim adıma ama ellerinde stok yokmuş para iadesi dediler değişim istedim redettiler para iadesi diye kartı 2 sene önce aldım o zamanki fiyatına göre 2 kat fark var nerdeyse değişim istiyorum o yüzden kararda değişim yazıyor ne yapmalıyım lütfen bilgili biri yardım etsin.
benzer bi durumda vatandan aldığım kulaklığın marka servisine başvurduğumda ürünün yarı fiyatı bir fiyat teklif ettiler karşı çıktım bu duruma üst model veya muadil ürün vermeniz gerek gibi bir e posta ile geri döndüğümde bana güncel piyasa durumuna eşdeğer bir iade tutarı sundular. durumun peşinde koş vermek zorundalar.
 
benzer bi durumda vatandan aldığım kulaklığın marka servisine başvurduğumda ürünün yarı fiyatı bir fiyat teklif ettiler karşı çıktım bu duruma üst model veya muadil ürün vermeniz gerek gibi bir e posta ile geri döndüğümde bana güncel piyasa durumuna eşdeğer bir iade tutarı sundular. durumun peşinde koş vermek zorundalar.
e postayı kime attın
 
e postayı kime attın
üründe sıkıntı yaşadığımda ğrün markasıyla iletişime geçtim ilk olarak(anker) hiçbirşekilde beni vatan ile muhattap etmediler kendi aramızda çözdük. aslında hala çözmedik oara iadesi işlemi kabul edildi fakat iade kısmında gecikme yaşanıyor ama güven veren bi iletişim vardı vereceklerdir muhtemelen 10 gün falan oldu 2 defa ertelediler bakalım ne olacak
 
Dalga geçiyorlar herhalde.
Gerekli mailleri gönderin yine benzer tonda dönüş yapılıyorsa size yapılan olumsuz dönüşlerle beraber direkt icra'ya.
 
üründe sıkıntı yaşadığımda ğrün markasıyla iletişime geçtim ilk olarak(anker) hiçbirşekilde beni vatan ile muhattap etmediler kendi aramızda çözdük. aslında hala çözmedik oara iadesi işlemi kabul edildi fakat iade kısmında gecikme yaşanıyor ama güven veren bi iletişim vardı vereceklerdir muhtemelen 10 gün falan oldu 2 defa ertelediler bakalım ne olacak
XFX e mi yazıyım aga tr de yoktur hizmeti
 
XFX e mi yazıyım aga tr de yoktur hizmeti
doğru dedin distribütörü kim acaba onlarlada m6hattap olmaya çalış distribütörü vatan bilgisayarsa kanka madem mahkeme kararı var icra takibi başlatabiliyorsun sanırsam oraya başvur ama önce istemediysen üst model veya muadil ürün iste. durumu takip et yamuk yaparlarsa yapsınlar sonunda sen karlı çıkacan
 
doğru dedin distribütörü kim acaba onlarlada m6hattap olmaya çalış distribütörü vatan bilgisayarsa kanka madem mahkeme kararı var icra takibi başlatabiliyorsun sanırsam oraya başvur ama önce istemediysen üst model veya muadil ürün iste. durumu takip et yamuk yaparlarsa yapsınlar sonunda sen karlı çıkacan
istedim teşhir ürünü veriyo 4000tl aradaki farkı öde diyo
 
istedim teşhir ürünü veriyo 4000tl aradaki farkı öde diyo
Bana sıfır kapalı kutusunu verip, fark talep etmemeniz gerekiyor bu işlemi reddediyorsanız belirtin red mesajınızla beraber icraya koyacağım işlemi diyerek dönüş yapardım ben olsam.
 
ahahaha yine aynı hikaye bunlar millete hasarlı ürün vermeyi meslek haline getirmiş bana da depoda kutusu hasarlı kalan ürün teklif etmişlerdi , kabul edileceği varsa bile şu teklifin yüzsüzlüğünden sonra kabul edilmez
napıyım kanka 4000 verip alıyımmı teşhir 5060 yoksa icra falan uğraşıyımmı icra uğraştırıcı ve masraflı diyosun bilemedim napmalıyım ?
 
napıyım kanka 4000 verip alıyımmı teşhir 5060 yoksa icra falan uğraşıyımmı icra uğraştırıcı ve masraflı diyosun bilemedim napmalıyım ?
normalde aşşağılayıcı bi hareket alt sınıf insan muamelesi görüyosun ama 17 yaşındayım diyosun icra işine girsen bilmiyorum ne yapıcaksın , tanıdık avukat da yok diyosun , senin için karlıysa 4000 verip 5060 almak son çare olarak uğraşmamak adına alabilirsin .
 
Geri
Top