Eren Cem
80+ Bronze
- Katılım
- 15 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 944
- Reaksiyon skoru
- 325
2 yıldır iphone 12 kullanıyorum pilim 86 memnunum ama gb 64 olduğundan yükseltmek istiyorum kendiminkini satıp arkadaşım 8 ay önce iphone 16 almıştı 128gb 16 garantisi var hala pili 96 48-49 civarına vereyim sana diyor sizce kendi telefonumu 15-16 civarına satıp geçmek mantıklı olur mu sizce