Atk Rs7 Air Vs Wraith W75 V2

Katılım
6 Nisan 2026
Mesajlar
4
Reaksiyon skoru
0
Arkadaşlar öncelikle merhabalar iki klavye arasında kaldım atk mouse kulladığımdan dolayı ve sesinden dolayı rs7 düşünüyorum ama şeffaf keycaps olduğundan dolayı ışıklarını açınca tuşları göremiyeceğimi ve kötü duracağını düşünüyorum ayrıca multi medya tuşu yok ve fiyat olarak biraz zorluyor wraith w75 e gelirsek beyaz olanını almayı düşünüyorum ve sesi rs7 ye göre daha kötü geliyor ama multi medya tuşu var ve normal keycaps kullanıyor atk rs7 air kağıt üstünde daha iyi sizce ikisi arasında çok fark olur mu? Siz olasaniz tercihinizi hangisinden yana kullanırsınız şimdiden vakit ayırdığınız için teşekkürler iyi günler.
 
Arkadaşlar öncelikle merhabalar iki klavye arasında kaldım atk mouse kulladığımdan dolayı ve sesinden dolayı rs7 düşünüyorum ama şeffaf keycaps olduğundan dolayı ışıklarını açınca tuşları göremiyeceğimi ve kötü duracağını düşünüyorum ayrıca multi medya tuşu yok ve fiyat olarak biraz zorluyor wraith w75 e gelirsek beyaz olanını almayı düşünüyorum ve sesi rs7 ye göre daha kötü geliyor ama multi medya tuşu var ve normal keycaps kullanıyor atk rs7 air kağıt üstünde daha iyi sizce ikisi arasında çok fark olur mu? Siz olasaniz tercihinizi hangisinden yana kullanırsınız şimdiden vakit ayırdığınız için teşekkürler iyi günler.
Performans olarak daha iyisini istiyorsan kesinlikle Rs7 ama fp olsun işimi görsün diyorsan w75 hocam.

Rs7'nin bu rengi çok güzel bunu öneririm

 
Işık ayarını azaltırsan rahatsız etmez. Ama ben de şeffaf bir keycaps deneyimim oldu, çok da hoş gözükmüyorlar. Görsellerdeki görünümleri sağlayan profilleri varsa orası ayrı. Düz RGB'de en kötü keycaps şeffaflar olabilir.

Ama bence ATK alın ileride keycaps falan değiştirirsiniz. ATK donanımı daha iyi.
 
Geri
Top