Arkadaşlar öncelikle merhabalar iki klavye arasında kaldım atk mouse kulladığımdan dolayı ve sesinden dolayı rs7 düşünüyorum ama şeffaf keycaps olduğundan dolayı ışıklarını açınca tuşları göremiyeceğimi ve kötü duracağını düşünüyorum ayrıca multi medya tuşu yok ve fiyat olarak biraz zorluyor wraith w75 e gelirsek beyaz olanını almayı düşünüyorum ve sesi rs7 ye göre daha kötü geliyor ama multi medya tuşu var ve normal keycaps kullanıyor atk rs7 air kağıt üstünde daha iyi sizce ikisi arasında çok fark olur mu? Siz olasaniz tercihinizi hangisinden yana kullanırsınız şimdiden vakit ayırdığınız için teşekkürler iyi günler.