the punisher_74
80+
- Katılım
- 1 Aralık 2025
- Mesajlar
- 26
- Reaksiyon skoru
- 6
Herkese merhaba. Elimde şu an RTX 4060'lı bir kasa var. Zamanında sistemi toplarken bütçemi çok zorladığı için ekipman kısmından kısmak zorunda kalmıştım ve en ucuz, tabiri caizse 'çöp' diyebileceğimiz ekipmanları toplamıştım. Normalde bu yaz tüm ekipmanlarımı yenilemeyi planlıyordum ve bunun için çalışıp para biriktireceğim.
Fakat aklıma şöyle bir soru takıldı: Ekipmanları yenilemek yerine, mevcut sistemle ve bu ekipmanlarla 1-2 yıl daha idare edip ileride komple yeni bir sisteme mi geçsem? Sizce hangisi benim için daha mantıklı ve ileriye dönük bir hamle olur?
Fakat aklıma şöyle bir soru takıldı: Ekipmanları yenilemek yerine, mevcut sistemle ve bu ekipmanlarla 1-2 yıl daha idare edip ileride komple yeni bir sisteme mi geçsem? Sizce hangisi benim için daha mantıklı ve ileriye dönük bir hamle olur?