Yardım Ekran Kartımın Macununu Değiştirdim Aşırı Isınıyor Gibi Hissediyorum

Katılım
12 Mayıs 2023
Mesajlar
416
Reaksiyon skoru
141
Arkadaşlar merhaba
Xfx Quick 308 6600xt ekran kartı kullanıyorum bu kart genelde %30 fan 65 dereceyi geçmezdi hangi oyun olursa olsun 3 saat aralıksız oyunda belki fanlar %40 lara kadar çıkardı serin bi karttı.
2 senedir temizlemedim kasayı sınav vs den dolayı.
Ayt den çıktığım günün akşamı kasayı aldım komple psu nun içine kadar temizledim ekran kartının termal macununu da değiştirdim.
Termal padlarda şöyle bişey vardı termal pad düz değildi tüm termal padler bildiğin şey olmuş vramlara değenlerde mesela değdiği yerlerin izi çıkmış değmemiş kenarların izi çıkmamış termal padın üstünde sıralı şekilde kare kare boşluklar var.
Termalpadlar eskimiş gibime geldi ama mecbur kartı kapattım önceki yani sınavdan birkaç gün öncekinin testi yok ama ilk aldığıma göre sıcaklık ciddi anlamda yüksek valoranta giirim dedim 75 derece göriyor kart %30 fan ile kesinlikle anormal bi durum.
Macunu sürme şekli fln da etkilermi bilmiyom ama çapraz sürdüm macunu.
Termal paddan dolayı ise bunun termalpad kalınlığını nerden öğrenebilirim acaba ve marka olarak önerebilceğiniz termalpadlar varmı acaba
 

Ekler

  • 1782245173929.webp
    1782245173929.webp
    247.7 KB · Hit: 10
  • 1782245669188.webp
    1782245669188.webp
    53.2 KB · Hit: 8
Arkadaşlar 24 dakkadır açık hali buda hotspot 90 derece gpu 74 derece kart kendinin tamamını kullanıyor.

1782246366958.webp
 
hangi termal pad ve macun hocam
Hocam Enermax ETS-T50A-BK-AR 120mm nin içinden çıkan stok bi macun güzel kalitesi aslında.
Termalpadlar da hiç değiştirmedim stok termal padlar kasayı 11. sınıfda aldım şuan mezunum 3 sene oldu
 
Enermax kötü marka degil ki gönderdikleri termalpad ler kötü olsun ama dedgin gibi eskimiş olma ihtimali var eger bütçen varsa kaliteli yeni bir thermal pad ile denebilirisin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende laptop var aynı durumu bende yaşıyorum hem ped ler hem de macun kuruyor ve sogutamıyor
 
Enermax kötü marka degil ki gönderdikleri termalpad ler kötü olsun ama dedgin gibi eskimiş olma ihtimali var eger bütçen varsa kaliteli yeni bir thermal pad ile denebilirisin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende laptop var aynı durumu bende yaşıyorum hem ped ler hem de macun kuruyor ve sogutamıyor
Hocam termal macun kule tipi soğutucudan çıktı r5 5600 55 derecede çalışıyor buz gibi kısaca
Ekran kartının fan rpm ini az bi tık yükselttim sorun çözüldü gibi %40 fanlarda getirdim 55 derecelerde
Galiba fan % si birden düşük kaçtığı için öyle bişey olmuş yorumladığım kadarıyla
Şuan cidden 55 derece geçmiyor %50 fan çalışıyor anlık galiba
 

Ekler

  • 1782247979965.webp
    1782247979965.webp
    263.9 KB · Hit: 4
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,476
Mesajlar
11,077,627
Üyeler
198,141
Son üye
newyearman
Geri
Top