🔥İndirim Philips 5500 Serisi Ep5541/50 22.754 TL

Var mı şöyle f/p 7-8k bandında bir şeyler
 
Bu makineyle nespresso arasinda cok kaldim ya.
İkisi birbirinden cok farkli makinalar hocam biri kapsül kullaniyor biri cekirdek. Sürekli kapsul alirim dersen nespresso iyi pratik ama maliyetlidir, dolabilen kapsul yada muadilini alsan bu sefer tadı tutmuyor malesef. Philipsin bu modelinde kaliteli cekirdek kahveyi dök kullan arada temizle uzun sure gider. Cok fazla cesit yapan makineye aldanmamak lazim hepsinin özü expresso benim makine 28 cesit civari kahve yapiyor tek kullandigim americano o da sicak su eklenmis expresso zaten
 
İkisi birbirinden cok farkli makinalar hocam biri kapsül kullaniyor biri cekirdek. Sürekli kapsul alirim dersen nespresso iyi pratik ama maliyetlidir, dolabilen kapsul yada muadilini alsan bu sefer tadı tutmuyor malesef. Philipsin bu modelinde kaliteli cekirdek kahveyi dök kullan arada temizle uzun sure gider. Cok fazla cesit yapan makineye aldanmamak lazim hepsinin özü expresso benim makine 28 cesit civari kahve yapiyor tek kullandigim americano o da sicak su eklenmis expresso zaten
Nespresso bulaşma hocam kapsül maliyetinden satıyorum zaten ben bu tarz otomatik , yarı otomatik bir makine alcam.
Kapsüller alüminyum içerdiği için zararlı değil mi?
 
Amazon depoda bir kaç kez önüme düştü 16500 tl civarına.
Ben bir spotçudan 3 taksit 19 bine almıştım.
 
Amazon depoda bir kaç kez önüme düştü 16500 tl civarına.
Ben bir spotçudan 3 taksit 19 bine almıştım.
Bu model çıkalı 2ay oldu.Başka model olabilir.Ben 2 gün önce düştüğnü gördüm fakat onun haricinde görmedim.
 
Aynıysa yeni çıkmış bir cihaz değil en az 1.5 yılı var bu cihazın. Ben alaı 7 ay falan oldu. Amazon depoda 16.500 civarina düştüğünüde çok gördüm.
 
Geri
Top