2k OLED Monitör Tavsiyesi

Katılım
1 Kasım 2025
Mesajlar
29
Reaksiyon skoru
5
Bütçe
35000
Merhaba arkadaşlar, iki monitör arasında kaldım ve aralarındaki fiyat farkı 6 bin TL. Sizlerin de önerilerini bekliyorum. Asus’un OLED yanmasına karşı aldığı önlemler ve geniş garanti kapsamı nedeniyle Asus markasından örnekler verdim. Biri QD-OLED 360Hz, diğeri ise yanma riski daha düşük olan (çift katmanlı OLED demişler) Tandem OLED 280Hz. Hz değeri nedeniyle 360Hz olana daha çok ilgi duyuyorum, ancak yorumlarınızı da duymak isterim. Daha önce Asus PG27UCDM 4K 240Hz OLED kullanmış ve memnun kalmıştım. Dipnot: 5070 Ti ile kullanacağım.



 
Merhaba arkadaşlar, iki monitör arasında kaldım ve aralarındaki fiyat farkı 6 bin TL. Sizlerin de önerilerini bekliyorum. Asus’un OLED yanmasına karşı aldığı önlemler ve geniş garanti kapsamı nedeniyle Asus markasından örnekler verdim. Biri QD-OLED 360Hz, diğeri ise yanma riski daha düşük olan (çift katmanlı OLED demişler) Tandem OLED 280Hz. Hz değeri nedeniyle 360Hz olana daha çok ilgi duyuyorum, ancak yorumlarınızı da duymak isterim. Daha önce Asus PG27UCDM 4K 240Hz OLED kullanmış ve memnun kalmıştım. Dipnot: 5070 Ti ile kullanacağım.



farklı model olurmu ikisi arasından mı sadeve ayrıca bütçe maks nedir
 
İki monitörden daha büyük bir problemin var, İncehesap satış sonrası destek anlamında piyasadaki en kötü firma olabilir 3-5 fazla ver Amazon dan.
İkisi arasında da üstteki bence.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: luse
Hocam bende oled bakıyorum 9070xt nitro var onla nasıl olur 4k yoksa 2k mı alayım. Çok arada kaldı aklımda tandem oled fikri var ama bunla da fiyatlar çok yakın
Ben 5070Ti ile 4K da her oyunu oynuyorum 9070XT'de oynatır. MO27U2 4.nesil tandem qd-oled
 
asus hariç herhangi bi markayı seçmeni öneririm xg27acdng vardı bende 8 a kullandıktan sonra kendi kendine bi anda bozuldu ve servisine götürdüm ekranında çok ufak kılcal çizikler oldugu için garanti dişi diyip 30 bin fıyat çıkarttılar almayın aldırmayın
 
asus hariç herhangi bi markayı seçmeni öneririm xg27acdng vardı bende 8 a kullandıktan sonra kendi kendine bi anda bozuldu ve servisine götürdüm ekranında çok ufak kılcal çizikler oldugu için garanti dişi diyip 30 bin fıyat çıkarttılar almayın aldırmayın
Toz çizikleri mecbur olucak verdikleri mikrofiber bezle bile oluyor
 
farklı model olurmu ikisi arasından mı sadeve ayrıca bütçe maks nedir
Asus tercihim olur, bütçe 35
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bence 4K kartı değil düz 55-60 fps oynamak istemiyorum dlss ve kare oluşturma var elbet ama her oyunda gecikmeyle oynamak istemiyorum. 5070ti 2K için güçlü bir kart, 4K için giriş seviyesi gibi bir şey oluyor. Bundan önce 5090 kullanıyordum o kartta bile native 70-80 fps’leri görüyordum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İki monitörden daha büyük bir problemin var, İncehesap satış sonrası destek anlamında piyasadaki en kötü firma olabilir 3-5 fazla ver Amazon dan.
İkisi arasında da üstteki bence.
Öylesine denk geldiğim link olarak attım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

asus hariç herhangi bi markayı seçmeni öneririm xg27acdng vardı bende 8 a kullandıktan sonra kendi kendine bi anda bozuldu ve servisine götürdüm ekranında çok ufak kılcal çizikler oldugu için garanti dişi diyip 30 bin fıyat çıkarttılar almayın aldırmayın
Bende daha önce 2 tane Asus monitör kullandım ikisi de 4K biri oleddi en ufak sorunda iade edip parasını aldım. 10 ay kullandım bir kez ekran açılıp kapandı o ara videosunu çekip asusa attım ve fatura bedeli iadesi aldım kontrollerden sonra. Sizin için çok kötü olmuş ama benim Asus’a güvenim tam bu konuda.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ç

Alakası yok. Aynı önlemler ve garanti kapsamı diğer markalarda da var.
Asusun bu önemleri diğer tüm markalara göre daha geniş ve daha kaliteli bence.
 
Son düzenleme:
Asus tercihim olur, bütçe 35
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam bence 4K kartı değil düz 55-60 fps oynamak istemiyorum dlss ve kare oluşturma var elbet ama her oyunda gecikmeyle oynamak istemiyorum. 5070ti 2K için güçlü bir kart, 4K için giriş seviyesi gibi bir şey oluyor. Bundan önce 5090 kullanıyordum o kartta bile native 70-80 fps’leri görüyordum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Öylesine denk geldiğim link olarak attım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bende daha önce 2 tane Asus monitör kullandım ikisi de 4K biri oleddi en ufak sorunda iade edip parasını aldım. 10 ay kullandım bir kez ekran açılıp kapandı o ara videosunu çekip asusa attım ve fatura bedeli iadesi aldım kontrollerden sonra. Sizin için çok kötü olmuş ama benim Asus’a güvenim tam bu konuda.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Asusun bu önemleri diğer tüm markalara göre daha geniş ve daha kaliteli bence.

DLSS DLAA'da çoğunlukla bir de 2x FG açıyorum o bile yetiyor. Ayrıca gamepad ile oynuyorsan o kadar gecikme hissetmezsin ki 2x gayet iyi gecikme konusunda

Bak mesela FH6 bu Extreme+RT preset 4K DLAA sadece 2x FG açık.
Ekran görüntüsü 2026-06-24 154752.webp
 
Son düzenleme:
Geri
Top