Sistemim Ne Kadar Eder?

AlphaW

80+
Katılım
31 Temmuz 2023
Mesajlar
173
Reaksiyon skoru
27
Selamlar herkese sistemimi satmayı düşünüyorum, sizce bu sistem ortalama ne kadar eder? Sistem yaklaşık 1.5 senelik kutu, fatura ve garantileri duruyor.

Intel i7 12700KF
Galax 4060Ti 8GB
Msi H-810M-G
Kingston 2x8 16GB ram 5600mhz
Gamepower skadi square 240mm sıvı soğutma
Msi MAG forge m100a
512 gb M2 ssd
 
Selamlar herkese sistemimi satmayı düşünüyorum, sizce bu sistem ortalama ne kadar eder? Sistem yaklaşık 1.5 senelik kutu, fatura ve garantileri duruyor.

Intel i7 12700KF
Galax 4060Ti 8GB
Msi H-810M-G
Kingston 2x8 16GB ram 5600mhz
Gamepower skadi square 240mm sıvı soğutma
Msi MAG forge m100a
512 gb M2 ssd
28-30 hakediyor
 
Son düzenleme:
Hocam 30 az değil mi sizce?
 
Tek tek parçaları ilana atar beklerim dersen 35k'nın az üstü etme ihtimali var , istersen o fiyattan kasa haliyle deneyebilirsin . Ancak elden çıkartmak istediğinde bilgisayar işi yapan veya al sat yapan biri o fiyatları vermez , o yüzden 30k civarı eder .
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: VeVx
Selamlar herkese sistemimi satmayı düşünüyorum, sizce bu sistem ortalama ne kadar eder? Sistem yaklaşık 1.5 senelik kutu, fatura ve garantileri duruyor.

Intel i7 12700KF
Galax 4060Ti 8GB
Msi H-810M-G
Kingston 2x8 16GB ram 5600mhz
Gamepower skadi square 240mm sıvı soğutma
Msi MAG forge m100a
512 gb M2 ssd
Tek tek satarsan 35-40 arasına gidebilir. Kasa olarak satarsan tutturmana bağlı yine aynı fiyatlara da satabilirsin daha altına da, Yine de koy dursun bence sonuçta garantili sistem. Kasa olarak biraz artık hazır sistemlere vade farksız taksit falan var ya insanlar oraya yöneliyor, 5-10 fazla veririm sıfır alırım diye. Dün birisi sistemini 100 e satmış ama ikinci el iyi bir sistemdi fakat maksimum edeceği 85 falandı, öyle şeylerde olabiliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Selamlar herkese sistemimi satmayı düşünüyorum, sizce bu sistem ortalama ne kadar eder? Sistem yaklaşık 1.5 senelik kutu, fatura ve garantileri duruyor.

Intel i7 12700KF
Galax 4060Ti 8GB
Msi H-810M-G
Kingston 2x8 16GB ram 5600mhz
Gamepower skadi square 240mm sıvı soğutma
Msi MAG forge m100a
512 gb M2 ssd
Burada para eden zaten işlemci,ram,ekran kartı bu üçünü 30 civarına satabilirsin bence ölücülere kulak asma, kendi malı olsa 10 katına satmaya çalışır o tipler.
 
Tek tek satarsan 35-40 arasına gidebilir. Kasa olarak satarsan tutturmana bağlı yine aynı fiyatlara da satabilirsin daha altına da, Yine de koy dursun bence sonuçta garantili sistem. Kasa olarak biraz artık hazır sistemlere vade farksız taksit falan var ya insanlar oraya yöneliyor, 5-10 fazla veririm sıfır alırım diye. Dün birisi sistemini 100 e satmış ama ikinci el iyi bir sistemdi fakat maksimum edeceği 85 falandı, öyle şeylerde olabiliyor.
100'e satmış diyorsun ama sattığına bizzat şahit olmadığına göre onun da kesin olduğunu söylemek yanlış.
O zaman bende 2060'lı sistemi 50'ye sattım desem inanır mısın? insanlara boşa umut vermeyin. Objektif yorum yapalım lütfen.
 
100'e satmış diyorsun ama sattığına bizzat şahit olmadığına göre onun da kesin olduğunu söylemek yanlış.
O zaman bende 2060'lı sistemi 50'ye sattım desem inanır mısın? insanlara boşa umut vermeyin. Objektif yorum yapalım lütfen.
100 e sattığı sistem böyle değil yalnız adam konu açtı sattım dedi, yanlış anlama da alan insan çok. Gayet objektif baktım gir ikinci el sitelerine ne kadara satılıyor bir bak? tek tek satsa bu 3 parçadan kazanacağı para bu zaten. Ne yapsın ne istiyorsun en düşük ilanı mı açsın bu adam gidip? En ucuz rtx 4060ti 12 bine satılıyor şu an ikinci el olarak. + işlemci + ram zaten 30 civarı yapıyor? Derdin nedir objektiflikten kastın nedir anlat bakalım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

100'e satmış diyorsun ama sattığına bizzat şahit olmadığına göre onun da kesin olduğunu söylemek yanlış.
O zaman bende 2060'lı sistemi 50'ye sattım desem inanır mısın? insanlara boşa umut vermeyin. Objektif yorum yapalım lütfen.
sana göre değmez veya etmez diye adam ne yapsın 8 bin liraya mı koysun ekran kartını, 25 e mi koysun kasayı. Sıfır fiyatları belli hepsinden kırpar koyar garantili sistem bu kadar basit, alan alır almayan almaz, buraya gelip fiyat bakmadan konuşma. Daha iyisi veya daha yenisi ucuz mevzusu yok burada, ürün belli, sıfır fiyatı belli, ikinci el fiyatı belli. Özellikle de belirttim tutturmana bağlı..
 
Uygunsuz davranış
100 e sattığı sistem böyle değil yalnız adam konu açtı sattım dedi, yanlış anlama da alan insan çok. Gayet objektif baktım gir ikinci el sitelerine ne kadara satılıyor bir bak? tek tek satsa bu 3 parçadan kazanacağı para bu zaten. Ne yapsın ne istiyorsun en düşük ilanı mı açsın bu adam gidip? En ucuz rtx 4060ti 12 bine satılıyor şu an ikinci el olarak. + işlemci + ram zaten 30 civarı yapıyor? Derdin nedir objektiflikten kastın nedir anlat bakalım.
Hacı kudurman için yazmadım derdim de yok. 100'e sattım dediği şeyi kesin bir durummuş gibi sanki ibanına atarken adamın yanındaymışsın gibi lanse etme ki bu arkadaş da gaza gelip yüksek rakamlara koyup boşa beklemesin diye söyledim. Alan çoksa alsana sende bunu kral 50'ye koysun git al :ROFLMAO:
100 e sattığı sistem böyle değil yalnız adam konu açtı sattım dedi, yanlış anlama da alan insan çok. Gayet objektif baktım gir ikinci el sitelerine ne kadara satılıyor bir bak? tek tek satsa bu 3 parçadan kazanacağı para bu zaten. Ne yapsın ne istiyorsun en düşük ilanı mı açsın bu adam gidip? En ucuz rtx 4060ti 12 bine satılıyor şu an ikinci el olarak. + işlemci + ram zaten 30 civarı yapıyor? Derdin nedir objektiflikten kastın nedir anlat bakalım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sana göre değmez veya etmez diye adam ne yapsın 8 bin liraya mı koysun ekran kartını, 25 e mi koysun kasayı. Sıfır fiyatları belli hepsinden kırpar koyar garantili sistem bu kadar basit, alan alır almayan almaz, buraya gelip fiyat bakmadan konuşma. Daha iyisi veya daha yenisi ucuz mevzusu yok burada, ürün belli, sıfır fiyatı belli, ikinci el fiyatı belli. Özellikle de belirttim tutturmana bağlı..
Fazla kudurmuşsun ya cevap vermeyeceğim. Aynen ondan reis.
 
Hacı kudurman için yazmadım derdim de yok. 100'e sattım dediği şeyi kesin bir durummuş gibi sanki ibanına atarken adamın yanındaymışsın gibi lanse etme ki bu arkadaş da gaza gelip yüksek rakamlara koyup boşa beklemesin diye söyledim. Alan çoksa alsana sende bunu kral 50'ye koysun git al :ROFLMAO:

Fazla kudurmuşsun ya cevap vermeyeceğim. Aynen ondan reis.
Kaç yaşındasın sen kardeşim, kudurma demek, kahkaha emojisi falan atmak nedir? Önce saygılı konuş, gelip burada arkası olmadan boş boş yorum yapıyorsun. Kuduran yok ayrıca neyse onu yazdım, gayet normal bir şekilde cevap verdim sana..
 
Selamlar herkese sistemimi satmayı düşünüyorum, sizce bu sistem ortalama ne kadar eder? Sistem yaklaşık 1.5 senelik kutu, fatura ve garantileri duruyor.

Intel i7 12700KF
Galax 4060Ti 8GB
Msi H-810M-G
Kingston 2x8 16GB ram 5600mhz
Gamepower skadi square 240mm sıvı soğutma
Msi MAG forge m100a
512 gb M2 ssd
alırsam 23 satarsam 30
 
İlgilenen herkese teşekkürler.
 
Geri
Top