Pxn A7 Shifter Uygun Fiyatla Stoklarda!

Otomatiği var mı bunun ben manuel kullanamıyorum :D
 
180 derece derken? Vites bu hocam neyin derecesinden bahsediyorsunuz 😄
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


G29 vitesi kronik bir kere hocam. Tozlanır, kablosu kırılır, kafasına göre 1 yerine 3 e 5 e atar fln. İkisi de alınmaz aslında da Simtur veya PXN SF U'ya bütçesi yetmeyen arkadaşları idare edecektir.
hocam pxn v3 prodan bahsediyordum
 
6 değil de 4.800 flndı en son. Gelbura bir tık kazik bu konuda ama satış sonrası destekte daha iyiler.
Hocam ufak bi sorum var pxn sf-u da diğer vites geçişleri aşırı sesli değilken 3 4 ekstra aşırı bi ses çıkarıyor bendeki üründen kaynaklı mı yoksa geneli mi öyle ?
 
Hocam ufak bi sorum var pxn sf-u da diğer vites geçişleri aşırı sesli değilken 3 4 ekstra aşırı bi ses çıkarıyor bendeki üründen kaynaklı mı yoksa geneli mi öyle ?
Hocam onu kullanana sormanız lazım. Ben kimseden duymadım.
 
daha bugün gördüm n11 de indirimle 2589 a geldi 300 de banka puanı kullandım baya iyiye geldi herhalde
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,257
Mesajlar
11,085,889
Üyeler
198,281
Son üye
ALİ öngel
Geri
Top