9900x3d // Phantom Spirit+Hydronaut Soğutucu Ustaları Buyrun

Performansı neden yeterli olmasın hocam işlemci güzel yaptığın ayarlar iyi daha ne olsun.
sağolasın hocam. Normal oyun değilya benimkisi deneyip görücem artık 5060ti 16gb da denk düşürürsem zirvede tamamlıyacağım heralde :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sizin altta yazılan sıvı soğutma olsa herhalde bende cuk otururdu o modeli görüyorum tipide güzel
 
sağolasın hocam. Normal oyun değilya benimkisi deneyip görücem artık 5060ti 16gb da denk düşürürsem zirvede tamamlıyacağım heralde :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sizin altta yazılan sıvı soğutma olsa herhalde bende cuk otururdu o modeli görüyorum tipide güzel
Oooo hocam canavar canavar bütçeniz izin veriyorsa tercihedebilirsiniz.
 
Geri
Top