Sizce Bu Sistem Alınır mı?

Yani aslında taksit seçeneği için oem tercih ediyorum, sadece rekabetçi oyun oynicam yüksek hz bir monitör alıp yüksek fps almak için
Bende fps oyuncusuyum kardeşim ama fps oyniyim oem aliyim parami çöpe atiyim gibi düşünmek gibi bişey senin dediğin

Taksit seçeneği olabilir ama 65k oem paketi taksitle alabiliyorsan 55k ile 2nci elden aynı güçte yada biraz daha güçlü sistem toplayabilirsin ondan bahsediyorum

Ama taksit olması şart diyorsan orasını sen bilirsin tabii ki ama bu güzel bütçeyle oem paket almak fazlasıyla saçmalık türkiyenin satıcıları malesef böyle yapıcak bir şey yok
 
Rtx5070 li sistem cikmiyor mu artik bu fiyata bi suredir bakmiyorum.
 
Geri
Top