Chuno
80+
- Katılım
- 27 Eylül 2025
- Mesajlar
- 436
- Reaksiyon skoru
- 116
Bende fps oyuncusuyum kardeşim ama fps oyniyim oem aliyim parami çöpe atiyim gibi düşünmek gibi bişey senin dediğinYani aslında taksit seçeneği için oem tercih ediyorum, sadece rekabetçi oyun oynicam yüksek hz bir monitör alıp yüksek fps almak için
Taksit seçeneği olabilir ama 65k oem paketi taksitle alabiliyorsan 55k ile 2nci elden aynı güçte yada biraz daha güçlü sistem toplayabilirsin ondan bahsediyorum
Ama taksit olması şart diyorsan orasını sen bilirsin tabii ki ama bu güzel bütçeyle oem paket almak fazlasıyla saçmalık türkiyenin satıcıları malesef böyle yapıcak bir şey yok