Gta 6 Türkiye'de Ön Siparişe Açıldı !🔥

GTA benzeri bir oyun çıksın ve GTA'dan kat kat daha iyi olsun ama insanlar ''Rockstar''ı gördüğü an akan sular duruyor. Markayı öyle bir yere taşıdılar ki ve her oyunu da kaliteli olduğu için insanlar pek kolay kolay vazgeçmezler bu seriden bence.
Gelecek çok belirsiz. Bakalım daha ne süprizler göreceğiz:kizginpeepo:
 
GTA benzeri bir oyun çıksın ve GTA'dan kat kat daha iyi olsun ama insanlar ''Rockstar''ı gördüğü an akan sular duruyor. Markayı öyle bir yere taşıdılar ki ve her oyunu da kaliteli olduğu için insanlar pek kolay kolay vazgeçmezler bu seriden bence.
GTA benzeri oyun çıkar ama GTA dan daha iyi yapamazlar çünkü RAGE oyun motoru piyasadaki en iyi oyun motoru, çoğu firma Unreal Engine kullandığı için anca çakma klonunu yapabilirler, Rage nin fizik kodları bile çok karışık, adamların ekibi dünyanın en iyilerinden. Bir oyun Unreal Engine ile yapılıyorsa otomatik olarak beklentim düşüyor benim detay konusunda çok preset ayar sunan bir oyun motoru. GTA yapmak içinde başka motor yok güncel olarak Unreal dısında o yüzden onu örnek verdim.
 
sistem gereksinimleri ne olacak acaba onu cok merak edıyorm
 
Sudan ucuzmuş ya çökülür(!)
 
Xbox'tan alırsam pcye çıkınca da oynayabilir miyim xbox üzerinden?
 
Bu devirde Türkçe dil desteği olmayan bir oyuna 100 dolar vermem. Ülkemi ve milletimi yok sayan bir firmaya para kazandırmam.
 
Geri
Top