🔥İndirim Gta 6 Standart 3495₺/ Ultimate 4485₺!

Loky

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
26,814
Reaksiyon skoru
19,402
Eneba'da sepette FINALLY koduna yüzde 10 indirim yapıyor. Site güvenilirdir. 1 senedir falan kullanıyorum siteyi

316293.webp
316290.webp
 
Eneba'da sepette FINALLY koduna yüzde 10 indirim yapıyor.
Site güvenilirdir. 1 senedir falan kullanıyorum siteyi
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
500 daha verir sağlam yerden almayı tercih ederim
 
Site güvenilir de, berbat bir ticket sistemi var. 5 ticketi geçtiğinizde ticket atamıyorsun. Dolayısıyla iade içinde paranıza çöküyorlar.
 
500 daha verir sağlam yerden almayı tercih ederim
Eneba'dan daha sağlami PSN zaten.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Site güvenilir de, berbat bir ticket sistemi var. 5 ticketi geçtiğinizde ticket atamıyorsun. Dolayısıyla iade içinde paranıza çöküyorlar.
Şu play store kodları için mi açmıştın.
Ben 1 senedir bir sürü iTunes kodu aldım bir kere bile kodda sorun çıkmadı.
Ha iade de etmedim ama.
 
ya ben de 3-5 daha verir PSN'den alırım mantığındayım. zaten aradaki fiyat farkıyla sadece bir öğlen yemeği yiyebiliyorsun canım ülkemde :D o yüzden en azından başım ağrımasın yemeğimi evde yerim 1 gün bir şey olmaz
 
Ben de PS5 Pro LG Oled TV olmasına karşılık, grafiklere güvenip te alamıyorum. Whitcher 3 ün ps sürümü ile pc sürümü arasındaki farkı gördükten sonra şu oyuna PS tarafına 4k veresim hiç yok. Online tarafı için ps da hile olmadığı için daha mantıklı tabi fakat şu oyunu yüksek grafik mouse klavye ve tr yama ile oynamak başka bir keyif.
 
Bunun yerine hala psne para yükleniyorsa her ay cashbacki olan bir kartla 1k yükleyin
 
Gerçekten bu oyunu kol ile nasıl oynuyorsunuz bilmiyorum. Ben rdr de bile kol ile oyunu oynayamıyorum gta da hiç beceremem. Kola alışık olsaydım xbox series x alıcaktım ama zevk alamam büyük ihtimal o yüzden pc beklicez.
 
Ben sürekli ödeme reddedildi hatası alıyorum bilen var mı neden acaba? Farklı kartlar ile denedim ama sonuç aynı
 
Ben de PS5 Pro LG Oled TV olmasına karşılık, grafiklere güvenip te alamıyorum. Whitcher 3 ün ps sürümü ile pc sürümü arasındaki farkı gördükten sonra şu oyuna PS tarafına 4k veresim hiç yok. Online tarafı için ps da hile olmadığı için daha mantıklı tabi fakat şu oyunu yüksek grafik mouse klavye ve tr yama ile oynamak başka bir keyif.
Cidden neden hala pcle aynı zamanda çıkartmıyorlar anlamıyorum. Ps6 ile çıkartsalar anlıcamda ps5 çok yetersiz üç beş yıl önce çıkan oyunlara bile. İstesem ps5 alır oynarım ama çok saçma geliyor. Umarım çok açmazlar pc tarafının zamanını
 
Cidden neden hala pcle aynı zamanda çıkartmıyorlar anlamıyorum. Ps6 ile çıkartsalar anlıcamda ps5 çok yetersiz üç beş yıl önce çıkan oyunlara bile. İstesem ps5 alır oynarım ama çok saçma geliyor. Umarım çok açmazlar pc tarafının zamanını
Kapitalist sistemin Beethoven'ı amerika sağolsun.
 
Geri
Top