Bu Sistem Bu Fiyata Nasil

üzerinde gelen soğutucu 7800x3D yi soğutamayacak bilgin olsun. 7500x3D aldıysan yeterli ama.

DeepCool LT720 RGB 360mm Bunla değiştirdim.

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

haklılık payı var 9070xt 5070 ti dengi bi kart ti olsaydı değerlendirebilirdin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


özelleştirme seçenekleri çok kötü ramlerde özelikle 5600mhz cl36 gitmez o sisteme
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


monitöre o kadar vermek gereksiz kalır onun yerine sistemi geliştirmeyi düşün
Rami ne yapsam mantıklı olur ?
 
Boşuna 20 bin fazladan vermek istemedim aynı performansa.
Orası öyle tabi arada 6-7k oynuyor o paraya işlemci yükseltmesi bana da daha mantıklı geliyor açıkcası ama tek tek toplamaya kalksan vatandaki sistem 10k falan fazla çıkıyor o yüzden indirimli nvidia sisten bana cazip geliyor tabi kişiden kişiye değişir
 
Orası öyle tabi arada 6-7k oynuyor o paraya işlemci yükseltmesi bana da daha mantıklı geliyor açıkcası ama tek tek toplamaya kalksan vatandaki sistem 10k falan fazla çıkıyor o yüzden indirimli nvidia sisten bana cazip geliyor tabi kişiden kişiye değişir
9070xt ile 5070ti ı diyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,659
Üyeler
198,174
Son üye
umutyavyz
Geri
Top