kyemre058
80+ Gold
- Katılım
- 29 Mart 2026
- Mesajlar
- 5,364
- Reaksiyon skoru
- 2,596
üzerinde gelen soğutucu 7800x3D yi soğutamayacak bilgin olsun. 7500x3D aldıysan yeterli ama.Soğutucu yükseltmeden aldım
üzerinde gelen soğutucu 7800x3D yi soğutamayacak bilgin olsun. 7500x3D aldıysan yeterli ama.Soğutucu yükseltmeden aldım
Boşuna 20 bin fazladan vermek istemedim aynı performansa.genelde driver sorunları ve nvidia mfg var tek iyi yanı saf güç ben de ucuz olduğu için 9060xt aldım arada bir çıldırtıyor kart onun harici iyi tabii
Niye soğutamasın ki ?üzerinde gelen soğutucu 7800x3D yi soğutamayacak bilgin olsun. 7500x3D aldıysan yeterli ama.
üzerinde gelen soğutucu 7800x3D yi soğutamayacak bilgin olsun. 7500x3D aldıysan yeterli ama.
Rami ne yapsam mantıklı olur ?haklılık payı var 9070xt 5070 ti dengi bi kart ti olsaydı değerlendirebilirdin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
özelleştirme seçenekleri çok kötü ramlerde özelikle 5600mhz cl36 gitmez o sisteme
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
monitöre o kadar vermek gereksiz kalır onun yerine sistemi geliştirmeyi düşün
Orası öyle tabi arada 6-7k oynuyor o paraya işlemci yükseltmesi bana da daha mantıklı geliyor açıkcası ama tek tek toplamaya kalksan vatandaki sistem 10k falan fazla çıkıyor o yüzden indirimli nvidia sisten bana cazip geliyor tabi kişiden kişiye değişirBoşuna 20 bin fazladan vermek istemedim aynı performansa.
9070xt ile 5070ti ı diyorumOrası öyle tabi arada 6-7k oynuyor o paraya işlemci yükseltmesi bana da daha mantıklı geliyor açıkcası ama tek tek toplamaya kalksan vatandaki sistem 10k falan fazla çıkıyor o yüzden indirimli nvidia sisten bana cazip geliyor tabi kişiden kişiye değişir