Radyatör fanları zaten dışarıya ufledigi icin kokunun sert gelmesi normal de pompa devrini kontrol ettin mi. Pump bağlantısını. Sistemi kapatıp kokunun nereden geldiğini anlamaya çalış. Soğutma blogu altındaki poseti unutma ihtimali var mı. Basut görünüyor ama unutulabiliyor. Sıcaklık ne durumdaYeni aio taktıktan sonra oldu radyatör kısmı bildiğin sıcak ve yanık kokusu gibi kokuyor sıcak kokusunu bilirsiniz PC kapalıydı açtım 2 dk sonra yanık koktu diye yanıma geldiler o kadar belirgin bir koku ne olabilir?
Pump bağlantısı yok anakartta o yüzden CPU fana takılı pompa devrinde 2500 civarı yükte 3000 e dayanıyor pump altındaki jelatin değilde plastikte çıkarmadan monte edemem zaten sıcaklık normal TR Phantom spirit den 3-4 derece soğukRadyatör fanları zaten dışarıya ufledigi icin kokunun sert gelmesi normal de pompa devrini kontrol ettin mi. Pump bağlantısını. Sistemi kapatıp kokunun nereden geldiğini anlamaya çalış. Soğutma blogu altındaki poseti unutma ihtimali var mı. Basut görünüyor ama unutulabiliyor. Sıcaklık ne durumda
Sıcaklıklarda ve pompa devrinde sorun yoksa, baglanti soketi tsm oturduysa korkma o zaman. O koku birkac gune gider diye düşünüyorumPump bağlantısı yok anakartta o yüzden CPU fana takılı pompa devrinde 2500 civarı yükte 3000 e dayanıyor pump altındaki jelatin değilde plastikte çıkarmadan monte edemem zaten sıcaklık normal TR Phantom spirit den 3-4 derece soğuk