❌İndirim Bitti! Machenike L8 Pro Tri-Mode 2k Mouse (Sepette300) Kodu ile Birlikte 1182tl

İndirim koduyla düşüyor 1kya alınır ama bu fiyata düz a9bile mantıklı sensörü daha iyi ama boyut olarak bilemiyorum
Hocam inan dediklerinizi anlamıyorum pek :d.
4 sene rival 3 wireless 4 senede aerox 3 wireless kullandim.
SS haricî mouse kullanmadım.
Ne marka ne sensör var bilmiyorum.
Ben steelseries alıp geçerim genelde mouse tarafında.
Ama çinlilere şans veriyim dedim.
 
Hocam inan dediklerinizi anlamıyorum pek :d.
4 sene rival 3 wireless 4 senede aerox 3 wireless kullandim.
SS haricî mouse kullanmadım.
Ne marka ne sensör var bilmiyorum.
Ben steelseries alıp geçerim genelde mouse tarafında.
Ama çinlilere şans veriyim dedim.
Hocam bende pek bilmiyorum ama baya araştırmıştım oyuzden biraz biliyorum atk a9 plus in felan daha iyi sensörü var sizin attığınız modelden 3395 sizin attığınız 3311 3311 oyunlarda pek iyi olmayabilir bütçe varsa A9 alın çok kullanan var bu forumdada memnunlar pil ömrü felanda iyi
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Loky
Hocam bende pek bilmiyorum ama baya araştırmıştım oyuzden biraz biliyorum atk a9 plus in felan daha iyi sensörü var sizin attığınız modelden 3395 sizin attığınız 3311 3311 oyunlarda pek iyi olmayabilir bütçe varsa A9 alın çok kullanan var bu forumdada memnunlar pil ömrü felanda iyi
hocam sensörlerin arasındaki bariz farkı anlayacak bir insan evladı olacağını hiç sanmıyorum çok çok az bir fark ama switch konusunda iyi değil bunu söyleyebilirm ergonomi yönünden machenike derim sensör farkıda aman aman yok günlük kullanım ve oyun için iyi fiyatına göre de iyi
 
hocam sensörlerin arasındaki bariz farkı anlayacak bir insan evladı olacağını hiç sanmıyorum çok çok az bir fark ama switch konusunda iyi değil bunu söyleyebilirm ergonomi yönünden machenike derim sensör farkıda aman aman yok günlük kullanım ve oyun için iyi fiyatına göre de iyi
Hocam katılıyorum çok anlamazsınız ama almışken daha iyisi alınabilir oyunlarda iş görür günlük kullanımda zaten iş görür ama zaten indirim koduyla felan çok uyguna geliyor para o kadarda ama az daha cikilirda atk alırım ben pil omrude iyi
 
Hocam katılıyorum çok anlamazsınız ama almışken daha iyisi alınabilir oyunlarda iş görür günlük kullanımda zaten iş görür ama zaten indirim koduyla felan çok uyguna geliyor para o kadarda ama az daha cikilirda atk alırım ben pil omrude iyi
switchleri çok dandik ama garanti veriyorum bende razer kullandım ajazz aj159 apex kullandım da yok ya parmaklar zurna gibi olduğu için rahat edemedim ama bunda çok rahat ettim ve ben ağır mouse seviyormuşum tercih meselesi kupon kodu da artık aktif değil nt diyelim
 
switchleri çok dandik ama garanti veriyorum bende razer kullandım ajazz aj159 apex kullandım da yok ya parmaklar zurna gibi olduğu için rahat edemedim ama bunda çok rahat ettim ve ben ağır mouse seviyormuşum tercih meselesi kupon kodu da artık aktif değil nt diyelim
Büyük ellerde mouse bulmak zor bazıları ağır mouselara alışmış saygım sonsuz nasıl rahat edersen onu alırsın
 
Aerox 3 wireless kullanıyorum 4 senedir.
Onun ayarında bir şey arıyorum.
Wireless ama kablolu kullandım hep.
Kablolu kablosuz fark etmez.
çok da büyük değilmiş hocam sendeki mouse
1000121064.webp


ben kendime hala uygun mouse bulamadım 13 yıl şu mouseyi kullandım geçen yıl bozuldu. en son dav3p denedim o da küçük geliyor

1000121067.webp
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Loky
Logitech G703 benzer boyutlarda ne önerirsiniz dostlar?
 
Geri
Top