🔥İndirim Thermalright Peerless Assassin 120 Vision ARGB - 3.699 TL

Ekranı var diye -o da ufacık- bu kadar para verilmez. Aynı paraya NZXT Kraken Elite 240 sattı itopya. Daha ucuza da Corsair’ın ekranlı modelini sattı. Yazıktır.
 
2.8 inç büyük hocam ya, örnek görsellerde belli olmuyor ama bendeki 2.7 inç kraken elite AIO'dan sonra söyleyebilirim ki; çok büyük aslında.

Olay kozmetik. Bu fiyata daha iyi hava soğutma alınır. Ama bu da kötü bir hava soğutma değil.
hocam senın egzoz fan içeri hava alıyor gibi ama ? reverse mi yoksa ?
 
hocam senın egzoz fan içeri hava alıyor gibi ama ? reverse mi yoksa ?
Egzos değil hocam, GPU yok sistemde. Önde de fan yok. GPU için indirim bekliyorum, kasa fanlarını da yeni sipariş ettim. Tek fan o kasada. O yüzden şimdilik içeri hava üflettiriyorum. Radyatör egzos görevi görüyor zaten.
 
Egzos değil hocam, GPU yok sistemde. Önde de fan yok. GPU için indirim bekliyorum, kasa fanlarını da yeni sipariş ettim. Tek fan o kasada. O yüzden şimdilik içeri hava üflettiriyorum. Radyatör egzos görevi görüyor zaten.
hee anladim hocam. yaptığın mantıklı bu arada merak ettim gpu olarak ne düşünüyorsun ve işlemci ne birde kasa fanların ne kusura bakma çok sordum😊 ama attığın resime bakınca sistemin merak uyandırdı bende
 
hee anladim hocam. yaptığın mantıklı bu arada merak ettim gpu olarak ne düşünüyorsun ve işlemci ne birde kasa fanların ne kusura bakma çok sordum😊 ama attığın resime bakınca sistemin merak uyandırdı bende
Estağfurullah, GPU olarak 2. elden bir 6800 XT ya da ucuza bulursam 6900XT çözeceğim hocam 13-14 bandında. Fazlasına ihtiyacım yok, FSR 4 de alacaklar. Ha olur da sıcak fırsatlara 9060XT 16G düşer ucuza, alır geçerim. 1440P oynayan biriyim, bana yetiyıor. Kasa fanı olarak da 6 tane Asia Horse Nyota 12cm fan sipariş ettim. 4 tanesi normal (3'ü öne intake, birisi arkaya egzos), 2 tanesi reverse (GPU altına, intake). Radyatör için ne fan alsam bilmiyorum. Onları da ARGB bir fanla değiştireceğim Asia Horse Nyota'nın statik basıncı az gelir diye düşünüyorum radyatör için.

Ekleme: CPU Intel Core 7 Ultra 265K
 
Son düzenleme:
Estağfurullah, GPU olarak 2. elden bir 6800 XT ya da ucuza bulursam 6900XT çözeceğim hocam 13-14 bandında. Fazlasına ihtiyacım yok, FSR 4 de alacaklar. Ha olur da sıcak fırsatlara 9060XT 16G düşer ucuza, alır geçerim. 1440P oynayan biriyim, bana yetiyıor. Kasa fanı olarak da 6 tane Asia Horse Nyota 12cm fan sipariş ettim. 4 tanesi normal (3'ü öne intake, birisi arkaya egzos), 2 tanesi reverse (GPU altına, intake). Radyatör için ne fan alsam bilmiyorum. Onları da ARGB bir fanla değiştireceğim Asia Horse Nyota'nın statik basıncı az gelir diye düşünüyorum radyatör için.

Ekleme: CPU Intel Core 7 Ultra 265K
çok mantıklı her kararın hocam sana saygı duyuyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,153
Mesajlar
11,084,812
Üyeler
198,246
Son üye
raigonN
Geri
Top