🔥İndirim Xfx 9070 Gre 28 Bin TL 🔥

Xt fiyatı hala aynı sene başı ile yine de artmaz
 
Aynen öyle olacak düz 9070 istesekte bulamayacağız, 9070xt ile 9070gre nin arası açılacak yeni vram maliyetli sevkiyatlarda
AMD zaten 9070 ile 9070xt duyurduğu zaman çip krizi yoktu. Nvidia ile de orta segmentte kapışmak için bol keseden vram koydular. Özellikle neden AMD gddr7 değilde Gddr6 yaptılar; çünkü çip ucuzdu o dönem. Şimdi 9070 ile 9070xt baktığımız benzer PCB var ve ikiside 16gb bu şekilde günümüzde üretimine devam ederse 9070 maliyeti artıyor . Satılan kartlar da belli kullanıcı 5070 alıyor veya 9070xt . Temin edebildikleri VRAM da 9070xt ile 9070gre de kullanacaklar. VRAM krizi olmasa AMD 9080 de çıkarırdı eminim. Kartlar çok başarılı iyi satış elde ettiklerini düşünüyorum
 
AMD zaten 9070 ile 9070xt duyurduğu zaman çip krizi yoktu. Nvidia ile de orta segmentte kapışmak için bol keseden vram koydular. Özellikle neden AMD gddr7 değilde Gddr6 yaptılar; çünkü çip ucuzdu o dönem. Şimdi 9070 ile 9070xt baktığımız benzer PCB var ve ikiside 16gb bu şekilde günümüzde üretimine devam ederse 9070 maliyeti artıyor . Satılan kartlar da belli kullanıcı 5070 alıyor veya 9070xt . Temin edebildikleri VRAM da 9070xt ile 9070gre de kullanacaklar. VRAM krizi olmasa AMD 9080 de çıkarırdı eminim. Kartlar çok başarılı iyi satış elde ettiklerini düşünüyorum
Nokta atışı tespit, ek olarak gddr6 daki fiyat artışından çok daha fazlası gddr7 de olduğu için nvidia işler daha karışık
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

pulse bugun öglenden beri 39.5 a fırladı. Bu quicksilver magnetic air orta seviyeymiş o yüzden bi düşündüm. Pulsedemi orta seviye
Pulse giriş seviye, taksitler eşit olsa xfx de tercih ederdim çok fark yok fiyat olarak zaten ama challenger son tercihim olurdu
 
pulse bugun öglenden beri 39.5 a fırladı. Bu quicksilver magnetic air orta seviyeymiş o yüzden bi düşündüm. Pulsedemi orta seviye
Giriş 9070x de Sapphire pulse ile xfx swift harici başka marka model karta bakma bu iki kart iyi. Sapphire pure ile pulse da benzer , biri siyah biri beyaz ve ışıklı diyeyim kısaca.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top