o zaman bu dediğini bir kaç hafta sonra 9070xt fiyatı olunca yaz?Sen birkaç hafta sonra gör 9070xt fiyatını, onlar eski maliyetli stok eritiyor, gre ise yeni sevkiyat, oradan anla 9070xt nerelere uçacak
ne saçma bir mesaj
o zaman bu dediğini bir kaç hafta sonra 9070xt fiyatı olunca yaz?Sen birkaç hafta sonra gör 9070xt fiyatını, onlar eski maliyetli stok eritiyor, gre ise yeni sevkiyat, oradan anla 9070xt nerelere uçacak
Aynen öyle olacak düz 9070 istesekte bulamayacağız, 9070xt ile 9070gre nin arası açılacak yeni vram maliyetli sevkiyatlardaBen 9070gre çıkardıklarına göre düz 9070 üretimini ya azaltacaklar yada fişini çekecekler. Herkes 9070xt tercih ediyor
F/o Hazır kasalarda 9070gre bolca görürüz herhalde. En mantıklı bu şekilde iyi satış olabilir8K köpüğü var, o silinince alınabilir.
Önceden uyarıyoruz ki insanlar 9070xt fırsatlarını değerlendirsino zaman bu dediğini bir kaç hafta sonra 9070xt fiyatı olunca yaz?
ne saçma bir mesaj
Nitro eski stok bitti yeni parti fiyatlarına bakarsan anlarsın gelenin ne olduğunu, bugün apple ın bellek zammını görmedin herhaldeXt fiyatı hala aynı sene başı ile yine de artmaz
hocam xfx mercury air 35.6 bin 6 taksit alınır mı?. Aşırı iyi değilse amazonda 33.6 ya challanger var 9 taksit o daha bütçeme uyuyorÖnceden uyarıyoruz ki insanlar 9070xt fırsatlarını değerlendirsin
AMD zaten 9070 ile 9070xt duyurduğu zaman çip krizi yoktu. Nvidia ile de orta segmentte kapışmak için bol keseden vram koydular. Özellikle neden AMD gddr7 değilde Gddr6 yaptılar; çünkü çip ucuzdu o dönem. Şimdi 9070 ile 9070xt baktığımız benzer PCB var ve ikiside 16gb bu şekilde günümüzde üretimine devam ederse 9070 maliyeti artıyor . Satılan kartlar da belli kullanıcı 5070 alıyor veya 9070xt . Temin edebildikleri VRAM da 9070xt ile 9070gre de kullanacaklar. VRAM krizi olmasa AMD 9080 de çıkarırdı eminim. Kartlar çok başarılı iyi satış elde ettiklerini düşünüyorumAynen öyle olacak düz 9070 istesekte bulamayacağız, 9070xt ile 9070gre nin arası açılacak yeni vram maliyetli sevkiyatlarda
Ben olsam ikisinin ortası 34600e 9 taksit amazondan saphire pulse alırım, mercury değil 35.6 bin olan quicksilverhocam xfx mercury air 35.6 bin 6 taksit alınır mı?. Aşırı iyi değilse amazonda 33.6 ya challanger var 9 taksit o daha bütçeme uyuyor
pulse bugun öglenden beri 39.5 a fırladı. Bu quicksilver magnetic air orta seviyeymiş o yüzden bi düşündüm. Pulsedemi orta seviyeBen olsam ikisinin ortası 34600e 9 taksit amazondan saphire pulse alırım, mercury değil 35.6 bin olan quicksilver
Nokta atışı tespit, ek olarak gddr6 daki fiyat artışından çok daha fazlası gddr7 de olduğu için nvidia işler daha karışıkAMD zaten 9070 ile 9070xt duyurduğu zaman çip krizi yoktu. Nvidia ile de orta segmentte kapışmak için bol keseden vram koydular. Özellikle neden AMD gddr7 değilde Gddr6 yaptılar; çünkü çip ucuzdu o dönem. Şimdi 9070 ile 9070xt baktığımız benzer PCB var ve ikiside 16gb bu şekilde günümüzde üretimine devam ederse 9070 maliyeti artıyor . Satılan kartlar da belli kullanıcı 5070 alıyor veya 9070xt . Temin edebildikleri VRAM da 9070xt ile 9070gre de kullanacaklar. VRAM krizi olmasa AMD 9080 de çıkarırdı eminim. Kartlar çok başarılı iyi satış elde ettiklerini düşünüyorum
Pulse giriş seviye, taksitler eşit olsa xfx de tercih ederdim çok fark yok fiyat olarak zaten ama challenger son tercihim olurdupulse bugun öglenden beri 39.5 a fırladı. Bu quicksilver magnetic air orta seviyeymiş o yüzden bi düşündüm. Pulsedemi orta seviye
Giriş 9070x de Sapphire pulse ile xfx swift harici başka marka model karta bakma bu iki kart iyi. Sapphire pure ile pulse da benzer , biri siyah biri beyaz ve ışıklı diyeyim kısaca.pulse bugun öglenden beri 39.5 a fırladı. Bu quicksilver magnetic air orta seviyeymiş o yüzden bi düşündüm. Pulsedemi orta seviye