Güle güle kullanın hocamValla oydu buydu, 4. nesil bekle vs. herkesten bir şey duya duya aylardır alamıyordum. Güzel indirim + 9 taksit olunca aldım geçti. Allah sağlık versin 4. 5. 6. nesili de alırız inşAllah.
bu 4. nesil, hayırlı olsunValla oydu buydu, 4. nesil bekle vs. herkesten bir şey duya duya aylardır alamıyordum. Güzel indirim + 9 taksit olunca aldım geçti. Allah sağlık versin 4. 5. 6. nesili de alırız inşAllah.
+ 3600 ₺ si daha olan için evet. Tamamen bütçe meselesi3600tl daha vererek https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0G1MXRSZ4?smid=A1UNQM1SR2CHM&psc=1 almak daha mantıklı değil mi?
Aylık taksite 400tl ekleniyor sadece 1 lahmacun parası. 32" 4k oledde oyun oynamak çok farklı oluyor+ 3600 ₺ si daha olan için evet. Tamamen bütçe meselesi![]()
32 daha tv gibi durduğundan, anroid box tak tv gibi kullan, konsolda kullan, pivot olduğundan telefonunu bağla dev ekran takıl3600tl daha vererek https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0G1MXRSZ4?smid=A1UNQM1SR2CHM&psc=1 almak daha mantıklı değil mi?

Hocam bıkmadınız mı sürekli aynı mesajı yazmaktan? Spam virüs gibisinizqd-oled glossy; renkler mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.
almadan bilginiz olsun.
Heves mi kaldı şimdiqd-oled glossy; renkler mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.
almadan bilginiz olsun.
yok değil bu 3. nesil3600tl daha vererek https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0G1MXRSZ4?smid=A1UNQM1SR2CHM&psc=1 almak daha mantıklı değil mi?
eleman niye bu sorunlar var diye üreticiye kızacağına sorunlarını yazıp insanları bilgilendirdiğim için bana kızıyor, mükemmel kafa ne deyim...Hocam bıkmadınız mı sürekli aynı mesajı yazmaktan? Spam virüs gibisiniz![]()