Arkadaşın ürünleri iade ettirip amazon depodan dızlama çetesine hizmet ettiğini düşünmeye başladım başka bir açıklaması yok bu tavrın ve tutumun Gray banding oled cemiyeti de daha fazla sorun yaşatan bir sorun bir sürü insan dolu hep açın reddditi bakın diyorlar

açın bakın 2 teknolojide alınır bu arada Gray banding zamanla azalabilen bir şey o zamanın ne kadar süreceği belirsiz tabi dlss ve frame gen olmadan adam akıllı oyun oynanmayan günlerde birde şimdi dscye taktı yazık yani böyle bir model değildi bu arkadaş ne zaman kendini bu kadar kaybetti bilmiyorum Allah yardımcısı olsun ciddiye alıp dinleyenlerde manipülasyona çok açık biraz daha dikkat etsinler buradan tavsiye alıp kendi akıl melekelerinden geçirmeyip ürün satın alan varsa da onlarında Allah yardımcısı olsun tavsiye alınır bu kendi kafanıza yatmadığı senaryoda hala o tavsiyeyi dibkiyorsanız gerçekten yazık fikir alışverişi yapıyoruz burada yönlendirme yapmıyoruz kimseye herkes kendi araştırmasını kendi içindede yapsın Doğruya ancak bu şekilde ulaşabilirsiniz