🔥İndirim Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED Monitör 31.999₺!

Uygunsuz davranış
dp 2.1 uhbr20 destekliyor

qd-oled glossy; renkler mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.

bu sorunları biliyorsan ve sorun değil diyorsan alabilirsin
Ayan sana üzülmüyorum da senin ailene yazık lan harbiden. Sende çok ileri OKB var sürekli aynı şeyleri tekrarlama ihtiyacı duyuyorsun acilen psikolojik destek al.
 
Ayan sana üzülmüyorum da senin ailene yazık lan harbiden. Sende çok ileri OKB var sürekli aynı şeyleri tekrarlama ihtiyacı duyuyorsun acilen psikolojik destek al.
Her gün aynı paragrafı düzenli olarak oled konularına sıkılmadan copy-paste yapıyor. Hakikaten psikolojik rahatsızlığı var bu elemanın hocam 😅
 
Hocam peki sizlerin önerisi nelerdir? 45 civarı bütçem var 4 istiyorum fakat 27 mi 32 arada kaldım
hocam 32 ye bunu al geç ben iade ettim fakat tek sebebi panelin kirlenmesi ve temizlenmemesi yani 50 ye de alsam onda da aynı sorunu yaşayacaktım. görüntü kalitesi vb muazzam. 32bin tl'ye 4k 4gen qd oled bence zor bulunur ilerleyen zamanlarda dahi.
 
Arkadaşın ürünleri iade ettirip amazon depodan dızlama çetesine hizmet ettiğini düşünmeye başladım başka bir açıklaması yok bu tavrın ve tutumun Gray banding oled cemiyeti de daha fazla sorun yaşatan bir sorun bir sürü insan dolu hep açın reddditi bakın diyorlar 😀 açın bakın 2 teknolojide alınır bu arada Gray banding zamanla azalabilen bir şey o zamanın ne kadar süreceği belirsiz tabi dlss ve frame gen olmadan adam akıllı oyun oynanmayan günlerde birde şimdi dscye taktı yazık yani böyle bir model değildi bu arkadaş ne zaman kendini bu kadar kaybetti bilmiyorum Allah yardımcısı olsun ciddiye alıp dinleyenlerde manipülasyona çok açık biraz daha dikkat etsinler buradan tavsiye alıp kendi akıl melekelerinden geçirmeyip ürün satın alan varsa da onlarında Allah yardımcısı olsun tavsiye alınır bu kendi kafanıza yatmadığı senaryoda hala o tavsiyeyi dibkiyorsanız gerçekten yazık fikir alışverişi yapıyoruz burada yönlendirme yapmıyoruz kimseye herkes kendi araştırmasını kendi içindede yapsın Doğruya ancak bu şekilde ulaşabilirsiniz
 
Arkadaşın ürünleri iade ettirip amazon depodan dızlama çetesine hizmet ettiğini düşünmeye başladım başka bir açıklaması yok bu tavrın ve tutumun Gray banding oled cemiyeti de daha fazla sorun yaşatan bir sorun bir sürü insan dolu hep açın reddditi bakın diyorlar 😀 açın bakın 2 teknolojide alınır bu arada Gray banding zamanla azalabilen bir şey o zamanın ne kadar süreceği belirsiz tabi dlss ve frame gen olmadan adam akıllı oyun oynanmayan günlerde birde şimdi dscye taktı yazık yani böyle bir model değildi bu arkadaş ne zaman kendini bu kadar kaybetti bilmiyorum Allah yardımcısı olsun ciddiye alıp dinleyenlerde manipülasyona çok açık biraz daha dikkat etsinler buradan tavsiye alıp kendi akıl melekelerinden geçirmeyip ürün satın alan varsa da onlarında Allah yardımcısı olsun tavsiye alınır bu kendi kafanıza yatmadığı senaryoda hala o tavsiyeyi dibkiyorsanız gerçekten yazık fikir alışverişi yapıyoruz burada yönlendirme yapmıyoruz kimseye herkes kendi araştırmasını kendi içindede yapsın Doğruya ancak bu şekilde ulaşabilirsiniz
Şu şekilde kullanacağımızı ön görüyor olabilir. Masayı 90 derece çevirerek veya perde kullanarak bu sorunu da kolayca aşabileceğimizi bilmiyor da olabilir
1782641121549.webp
 
Şu şekilde kullanacağımızı ön görüyor olabilir. Masayı 90 derece çevirerek veya perde kullanarak bu sorunu da kolayca aşabileceğimizi bilmiyor da olabilir
Alıntıyı görüntüle
Daha yeni ips monitor aldım 4k ışık vurunca her şekil ekran kalitesi düşüyor ışık o monitöre vurmaması gereken bir şey zaten güneşlik var benim odamda şuan ev dik açıyla tam karşısından asla güneş almıyor buna rağmen ips monitor ve oled de gündüz bazı saatlerde görmekte sorun yaşayabiliyorum üşengeçlikten düzgün bir black out perde alamadım birde güneş o şekilde vurursa zaten klima dahi çalışsa onun karşısında oturamazsınız çok garip gerçekten arkadaşın tutumu 2 ayı geçti kullanmaya başlayalı morardığı falan yok ekranın
 
Hocam peki sizlerin önerisi nelerdir? 45 civarı bütçem var 4 istiyorum fakat 27 mi 32 arada kaldım
Arada kalma 32" al. Ben 65" tv aldım şimdi keşke 75" alsaydım diyorum. Ekran kartım yetmez olayına inanma 4k oledlerde dlss/fsr ultra performance açsan bile görüntüde herhangi bir bozulma olmuyor 32" al geç. 27" 4k bana garip geliyor zaten.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada monitörü neden temizleme ihtiyacı duyuyor millet monitörün kirlenebilmesinin tek yolu var üzerine hapşırmak onun dışında en fazla üzerinde toz olur onu da basınçlı havayla temizlersin.
 
Hocam peki sizlerin önerisi nelerdir? 45 civarı bütçem var 4 istiyorum fakat 27 mi 32 arada kaldım
Hocam bende aynı ikilemi yaşadım, şu an hali hazırda 27” Oled monitörüm var. En son Witcher 3 oynarken bu monitör biraz daha büyük olsa nort b. F80 ile uzattığımda da çekyata uzanıp oynamak fikri çok cazip geldi. Sende benim gibi hikayeli oyun meraklısıysan kesinlikle 32” idealdir. Ayrıca 32” olduğundan ileride stick ile tv olarak da kullanabilirim.
Hatta ben şunu almayı düşünüyorum 3.nesil oled fakat kwm hoparlör özellikleri iyi geldi bana

https://amzn.eu/d/0hS2RRgB
 
Hocam peki sizlerin önerisi nelerdir? 45 civarı bütçem var 4 istiyorum fakat 27 mi 32 arada kaldım
Hocam ben 1 hafta önce konudaki gigabyte mo27u2 monitörü aldım. Memnunum. Bir sorun sıkıntı yok. 32.8k ya almıştım 9 taksit.

Bence 4k da bu monitör, muadillerine göre tam bir f/p cihaz. 70x160 masamda 27" olarak kafamı sağa sola çevirmeden rahatlıkla kullanabiliyorum. Eğer masanız daha büyükse ve monitörle aranızda daha çok mesafe varsa 32" modele bakın ama onun alınabilecek yeni nesil olanları da 55k civarlarından başlıyor maalesef.
 
Geri
Top