The_efec
80+
- Katılım
- 21 Eylül 2022
- Mesajlar
- 336
Dahası
Merhaba, bu konuyu benim gibi Asus cihazında sorun yaşayan ve bu tür işlerle ilk kez uğraşacaklar için yazıyorum.
Asus destek ile yaptığım görüşmede yine aynı bilgileri aldılar ve durumu anlattım. 26 Temmuz 2024 tarihinde Asus'tan bir bilgilendirme maili aldım. Mailde ne yapmam gerektiği, kargonun ne zaman geleceği gibi bilgiler vardı. Bu mail çok faydalı oldu çünkü ilk kez böyle bir durumla uğraşıyordum. Asus'un sitesinde bir onarım formu doldurdum ve beklemeye başladım. UPS kargo hafta sonu çalışmadığı için formu pazar günü doldurduğumdan pazartesi gelmeyeceklerini düşündüm.
"Cihazınızın servis süreci tamamlanmıştır. Yetkili servise elden ulaştırılan ürünler için: Ürün yetkili servis noktasına gelen kişiye teslim edilmiştir. Yetkili servise kargo ile gönderilen ürünler taşıma şirketine teslim edilmiştir."
Bu mesaj yüzünden süreci tam olarak anlayamadım. Bugün Yurtiçi Kargo'dan ürünün dağıtıma çıktığına dair bir SMS aldım. Şu an monitör dükkanımda teslim edilmiş durumda. Akşam eve gidince arızanın giderilip giderilmediğini kontrol edeceğim ve daha fazla detay paylaşacağım.
GÜNCELLEME : Mönitör geldi panelini değiştirmişler çok güzel olmuş kargo gönderdiğim gibi geldi eksik bişi yok asusa teşekkür ediyorum.
Sorunun Başlangıcı
Yaklaşık 2-3 hafta önce Asus TUF marka VG249Q1A model monitörümün alt kısmında, yani görev çubuğu bölümünde renkli çizgiler çıkmaya başladı. Başta önemsemedim çünkü tek bir çizgiydi ve göze çok batmıyordu. Ancak 4-5 gün içinde çizgiler yavaş yavaş çoğalmaya başladı ve sonunda görev çubuğum rengarenk oldu. Artık rahatsız edici hale geldiği için durumu ciddiye almaya karar verdim.Destek Alma Süreci
Önce kutuda bulunan https://www.penta.com.tr/ satıcı web sitesine mail attım ve dönüş bekledim. Ancak 4 gün boyunca cevap gelmedi. Bu süreçte arıza monitörün üst kısmına da yayıldı. Beşinci gün Penta'yı aradım. Telefon görüşmesinde benden monitörün modelini, markasını ve seri numarasını istediler. Bu bilgileri verdikten sonra garantisinin devam ettiğini ancak satın alım tarihinin 2 yılı geçtiği için Asus'u aramam gerektiğini söylediler ve Asus'un telefon numarasını verdiler.Asus destek ile yaptığım görüşmede yine aynı bilgileri aldılar ve durumu anlattım. 26 Temmuz 2024 tarihinde Asus'tan bir bilgilendirme maili aldım. Mailde ne yapmam gerektiği, kargonun ne zaman geleceği gibi bilgiler vardı. Bu mail çok faydalı oldu çünkü ilk kez böyle bir durumla uğraşıyordum. Asus'un sitesinde bir onarım formu doldurdum ve beklemeye başladım. UPS kargo hafta sonu çalışmadığı için formu pazar günü doldurduğumdan pazartesi gelmeyeceklerini düşündüm.
Kargo Gönderimi
Pazartesi sabahı saat 9’da kargodan SMS geldi. 11’de kargoyu dağıtan kişi şahsi numaramdan beni aradı. Normalde yabancı numaraları açmam ama şans eseri bu sefer açtım. Adresi doğrulamamı istedi. Kargonun o anda orada olmadığını söyledim ve kargoyu ulaştırdığında beni tekrar aramasını söyledim. Hızlıca monitörü paketleyip saat 13.00 gibi dükkana götürdüm ve kargocuyu aradım. Ertesi gün tekrar aradığımda henüz dağıtıma çıkmadığını söyledi. Saat 13.00 gibi aradığımda açmadı ama 13.30 gibi geri aradı ve kapıda olduğunu söyledi. Babamı aradım ve kargoyu teslim etti. Aynı gün Kocaeli İzmit'ten Ümraniye / İstanbul'a ulaştı.Onarım Takibi
Son 3 gündür Asus'un resmi sitesinden onarım sürecini takip ediyorum. Ancak takip sistemi biraz yavaş çalışıyor. Siteye göre kargo İstanbul'a vardığından beri aynı mesaj vardı:"Cihazınızın servis süreci tamamlanmıştır. Yetkili servise elden ulaştırılan ürünler için: Ürün yetkili servis noktasına gelen kişiye teslim edilmiştir. Yetkili servise kargo ile gönderilen ürünler taşıma şirketine teslim edilmiştir."
Bu mesaj yüzünden süreci tam olarak anlayamadım. Bugün Yurtiçi Kargo'dan ürünün dağıtıma çıktığına dair bir SMS aldım. Şu an monitör dükkanımda teslim edilmiş durumda. Akşam eve gidince arızanın giderilip giderilmediğini kontrol edeceğim ve daha fazla detay paylaşacağım.
GÜNCELLEME : Mönitör geldi panelini değiştirmişler çok güzel olmuş kargo gönderdiğim gibi geldi eksik bişi yok asusa teşekkür ediyorum.
Son düzenleme: