Neler Yeni

Asus Monitörüm için Asus , Penta Ve Ups Kargo İle Olan Garanti Sürecim

The_efec

80+
Katılım
21 Eylül 2022
Mesajlar
336
Dahası  
Reaksiyon skoru
66
Konum
kocaeli
İsim
Efe çiçek
Merhaba, bu konuyu benim gibi Asus cihazında sorun yaşayan ve bu tür işlerle ilk kez uğraşacaklar için yazıyorum.

Sorunun Başlangıcı​

Yaklaşık 2-3 hafta önce Asus TUF marka VG249Q1A model monitörümün alt kısmında, yani görev çubuğu bölümünde renkli çizgiler çıkmaya başladı. Başta önemsemedim çünkü tek bir çizgiydi ve göze çok batmıyordu. Ancak 4-5 gün içinde çizgiler yavaş yavaş çoğalmaya başladı ve sonunda görev çubuğum rengarenk oldu. Artık rahatsız edici hale geldiği için durumu ciddiye almaya karar verdim.

Destek Alma Süreci​

Önce kutuda bulunan https://www.penta.com.tr/ satıcı web sitesine mail attım ve dönüş bekledim. Ancak 4 gün boyunca cevap gelmedi. Bu süreçte arıza monitörün üst kısmına da yayıldı. Beşinci gün Penta'yı aradım. Telefon görüşmesinde benden monitörün modelini, markasını ve seri numarasını istediler. Bu bilgileri verdikten sonra garantisinin devam ettiğini ancak satın alım tarihinin 2 yılı geçtiği için Asus'u aramam gerektiğini söylediler ve Asus'un telefon numarasını verdiler.

Asus destek ile yaptığım görüşmede yine aynı bilgileri aldılar ve durumu anlattım. 26 Temmuz 2024 tarihinde Asus'tan bir bilgilendirme maili aldım. Mailde ne yapmam gerektiği, kargonun ne zaman geleceği gibi bilgiler vardı. Bu mail çok faydalı oldu çünkü ilk kez böyle bir durumla uğraşıyordum. Asus'un sitesinde bir onarım formu doldurdum ve beklemeye başladım. UPS kargo hafta sonu çalışmadığı için formu pazar günü doldurduğumdan pazartesi gelmeyeceklerini düşündüm.

Kargo Gönderimi​

Pazartesi sabahı saat 9’da kargodan SMS geldi. 11’de kargoyu dağıtan kişi şahsi numaramdan beni aradı. Normalde yabancı numaraları açmam ama şans eseri bu sefer açtım. Adresi doğrulamamı istedi. Kargonun o anda orada olmadığını söyledim ve kargoyu ulaştırdığında beni tekrar aramasını söyledim. Hızlıca monitörü paketleyip saat 13.00 gibi dükkana götürdüm ve kargocuyu aradım. Ertesi gün tekrar aradığımda henüz dağıtıma çıkmadığını söyledi. Saat 13.00 gibi aradığımda açmadı ama 13.30 gibi geri aradı ve kapıda olduğunu söyledi. Babamı aradım ve kargoyu teslim etti. Aynı gün Kocaeli İzmit'ten Ümraniye / İstanbul'a ulaştı.

Onarım Takibi​

Son 3 gündür Asus'un resmi sitesinden onarım sürecini takip ediyorum. Ancak takip sistemi biraz yavaş çalışıyor. Siteye göre kargo İstanbul'a vardığından beri aynı mesaj vardı:

"Cihazınızın servis süreci tamamlanmıştır. Yetkili servise elden ulaştırılan ürünler için: Ürün yetkili servis noktasına gelen kişiye teslim edilmiştir. Yetkili servise kargo ile gönderilen ürünler taşıma şirketine teslim edilmiştir."

Bu mesaj yüzünden süreci tam olarak anlayamadım. Bugün Yurtiçi Kargo'dan ürünün dağıtıma çıktığına dair bir SMS aldım. Şu an monitör dükkanımda teslim edilmiş durumda. Akşam eve gidince arızanın giderilip giderilmediğini kontrol edeceğim ve daha fazla detay paylaşacağım.


GÜNCELLEME : Mönitör geldi panelini değiştirmişler çok güzel olmuş kargo gönderdiğim gibi geldi eksik bişi yok asusa teşekkür ediyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nisan 2024
Mesajlar
494
Dahası  
Reaksiyon skoru
78
İsim
Genç desem
Merhaba, bu konuyu benim gibi Asus cihazında sorun yaşayan ve bu tür işlerle ilk kez uğraşacaklar için yazıyorum.

Sorunun Başlangıcı​

Yaklaşık 2-3 hafta önce Asus TUF marka VG249Q1A model monitörümün alt kısmında, yani görev çubuğu bölümünde renkli çizgiler çıkmaya başladı. Başta önemsemedim çünkü tek bir çizgiydi ve göze çok batmıyordu. Ancak 4-5 gün içinde çizgiler yavaş yavaş çoğalmaya başladı ve sonunda görev çubuğum rengarenk oldu. Artık rahatsız edici hale geldiği için durumu ciddiye almaya karar verdim.

Destek Alma Süreci​

Önce kutuda bulunan https://www.penta.com.tr/ satıcı web sitesine mail attım ve dönüş bekledim. Ancak 4 gün boyunca cevap gelmedi. Bu süreçte arıza monitörün üst kısmına da yayıldı. Beşinci gün Penta'yı aradım. Telefon görüşmesinde benden monitörün modelini, markasını ve seri numarasını istediler. Bu bilgileri verdikten sonra garantisinin devam ettiğini ancak satın alım tarihinin 2 yılı geçtiği için Asus'u aramam gerektiğini söylediler ve Asus'un telefon numarasını verdiler.

Asus destek ile yaptığım görüşmede yine aynı bilgileri aldılar ve durumu anlattım. 26 Temmuz 2024 tarihinde Asus'tan bir bilgilendirme maili aldım. Mailde ne yapmam gerektiği, kargonun ne zaman geleceği gibi bilgiler vardı. Bu mail çok faydalı oldu çünkü ilk kez böyle bir durumla uğraşıyordum. Asus'un sitesinde bir onarım formu doldurdum ve beklemeye başladım. UPS kargo hafta sonu çalışmadığı için formu pazar günü doldurduğumdan pazartesi gelmeyeceklerini düşündüm.

Kargo Gönderimi​

Pazartesi sabahı saat 9’da kargodan SMS geldi. 11’de kargoyu dağıtan kişi şahsi numaramdan beni aradı. Normalde yabancı numaraları açmam ama şans eseri bu sefer açtım. Adresi doğrulamamı istedi. Kargonun o anda orada olmadığını söyledim ve kargoyu ulaştırdığında beni tekrar aramasını söyledim. Hızlıca monitörü paketleyip saat 13.00 gibi dükkana götürdüm ve kargocuyu aradım. Ertesi gün tekrar aradığımda henüz dağıtıma çıkmadığını söyledi. Saat 13.00 gibi aradığımda açmadı ama 13.30 gibi geri aradı ve kapıda olduğunu söyledi. Babamı aradım ve kargoyu teslim etti. Aynı gün Kocaeli İzmit'ten Ümraniye / İstanbul'a ulaştı.

Onarım Takibi​

Son 3 gündür Asus'un resmi sitesinden onarım sürecini takip ediyorum. Ancak takip sistemi biraz yavaş çalışıyor. Siteye göre kargo İstanbul'a vardığından beri aynı mesaj vardı:

"Cihazınızın servis süreci tamamlanmıştır. Yetkili servise elden ulaştırılan ürünler için: Ürün yetkili servis noktasına gelen kişiye teslim edilmiştir. Yetkili servise kargo ile gönderilen ürünler taşıma şirketine teslim edilmiştir."

Bu mesaj yüzünden süreci tam olarak anlayamadım. Bugün Yurtiçi Kargo'dan ürünün dağıtıma çıktığına dair bir SMS aldım. Şu an monitör dükkanımda teslim edilmiş durumda. Akşam eve gidince arızanın giderilip giderilmediğini kontrol edeceğim ve daha fazla detay paylaşacağım.
Bu yüzden ben vatandan alicam monitörü
 
Katılım
26 Kasım 2022
Mesajlar
484
Dahası  
Reaksiyon skoru
142
İsim
Mustafa Gerçek
Ben kargoyala urasama başına bişey gelebilir diye kendim gidip alıcam sistemde aldım zaten
O birazda hangi mağazadan aldığına bağlı benim aldığım magazadakiler sadece sök-tak yapmayı biliyordu onun dışında bir şey bilmiyorlardı.
 

The_efec

80+
Katılım
21 Eylül 2022
Mesajlar
336
Dahası  
Reaksiyon skoru
66
Konum
kocaeli
İsim
Efe çiçek
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
arkadaşım pc sini tamire yolladı 27 gün boyunca gelmedi
her hafta aradı bilgi alamadı en son pc niz hazır gelip alın demişler aramaya bile uğraşmamışlar aramasa arkadaşım öğrenemicek
 
Katılım
12 Ekim 2023
Mesajlar
8
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Yalçın Deniz
Merhaba, bu konuyu benim gibi Asus cihazında sorun yaşayan ve bu tür işlerle ilk kez uğraşacaklar için yazıyorum.

Sorunun Başlangıcı​

Yaklaşık 2-3 hafta önce Asus TUF marka VG249Q1A model monitörümün alt kısmında, yani görev çubuğu bölümünde renkli çizgiler çıkmaya başladı. Başta önemsemedim çünkü tek bir çizgiydi ve göze çok batmıyordu. Ancak 4-5 gün içinde çizgiler yavaş yavaş çoğalmaya başladı ve sonunda görev çubuğum rengarenk oldu. Artık rahatsız edici hale geldiği için durumu ciddiye almaya karar verdim.

Destek Alma Süreci​

Önce kutuda bulunan https://www.penta.com.tr/ satıcı web sitesine mail attım ve dönüş bekledim. Ancak 4 gün boyunca cevap gelmedi. Bu süreçte arıza monitörün üst kısmına da yayıldı. Beşinci gün Penta'yı aradım. Telefon görüşmesinde benden monitörün modelini, markasını ve seri numarasını istediler. Bu bilgileri verdikten sonra garantisinin devam ettiğini ancak satın alım tarihinin 2 yılı geçtiği için Asus'u aramam gerektiğini söylediler ve Asus'un telefon numarasını verdiler.

Asus destek ile yaptığım görüşmede yine aynı bilgileri aldılar ve durumu anlattım. 26 Temmuz 2024 tarihinde Asus'tan bir bilgilendirme maili aldım. Mailde ne yapmam gerektiği, kargonun ne zaman geleceği gibi bilgiler vardı. Bu mail çok faydalı oldu çünkü ilk kez böyle bir durumla uğraşıyordum. Asus'un sitesinde bir onarım formu doldurdum ve beklemeye başladım. UPS kargo hafta sonu çalışmadığı için formu pazar günü doldurduğumdan pazartesi gelmeyeceklerini düşündüm.

Kargo Gönderimi​

Pazartesi sabahı saat 9’da kargodan SMS geldi. 11’de kargoyu dağıtan kişi şahsi numaramdan beni aradı. Normalde yabancı numaraları açmam ama şans eseri bu sefer açtım. Adresi doğrulamamı istedi. Kargonun o anda orada olmadığını söyledim ve kargoyu ulaştırdığında beni tekrar aramasını söyledim. Hızlıca monitörü paketleyip saat 13.00 gibi dükkana götürdüm ve kargocuyu aradım. Ertesi gün tekrar aradığımda henüz dağıtıma çıkmadığını söyledi. Saat 13.00 gibi aradığımda açmadı ama 13.30 gibi geri aradı ve kapıda olduğunu söyledi. Babamı aradım ve kargoyu teslim etti. Aynı gün Kocaeli İzmit'ten Ümraniye / İstanbul'a ulaştı.

Onarım Takibi​

Son 3 gündür Asus'un resmi sitesinden onarım sürecini takip ediyorum. Ancak takip sistemi biraz yavaş çalışıyor. Siteye göre kargo İstanbul'a vardığından beri aynı mesaj vardı:

"Cihazınızın servis süreci tamamlanmıştır. Yetkili servise elden ulaştırılan ürünler için: Ürün yetkili servis noktasına gelen kişiye teslim edilmiştir. Yetkili servise kargo ile gönderilen ürünler taşıma şirketine teslim edilmiştir."

Bu mesaj yüzünden süreci tam olarak anlayamadım. Bugün Yurtiçi Kargo'dan ürünün dağıtıma çıktığına dair bir SMS aldım. Şu an monitör dükkanımda teslim edilmiş durumda. Akşam eve gidince arızanın giderilip giderilmediğini kontrol edeceğim ve daha fazla detay paylaşacağım.


GÜNCELLEME : Mönitör geldi panelini değiştirmişler çok güzel olmuş kargo gönderdiğim gibi geldi eksik bişi yok asusa teşekkür ediyorum.
Monitörün tüm parçalarını gönderdiniz mi? Ayağı ve o küçük vidaları falan.
 

byhorozkentli

80+ Silver
Katılım
9 Ocak 2022
Mesajlar
3,301
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,586
İsim
Deniz Bey
Merhaba, bu konuyu benim gibi Asus cihazında sorun yaşayan ve bu tür işlerle ilk kez uğraşacaklar için yazıyorum.

Sorunun Başlangıcı​

Yaklaşık 2-3 hafta önce Asus TUF marka VG249Q1A model monitörümün alt kısmında, yani görev çubuğu bölümünde renkli çizgiler çıkmaya başladı. Başta önemsemedim çünkü tek bir çizgiydi ve göze çok batmıyordu. Ancak 4-5 gün içinde çizgiler yavaş yavaş çoğalmaya başladı ve sonunda görev çubuğum rengarenk oldu. Artık rahatsız edici hale geldiği için durumu ciddiye almaya karar verdim.

Destek Alma Süreci​

Önce kutuda bulunan https://www.penta.com.tr/ satıcı web sitesine mail attım ve dönüş bekledim. Ancak 4 gün boyunca cevap gelmedi. Bu süreçte arıza monitörün üst kısmına da yayıldı. Beşinci gün Penta'yı aradım. Telefon görüşmesinde benden monitörün modelini, markasını ve seri numarasını istediler. Bu bilgileri verdikten sonra garantisinin devam ettiğini ancak satın alım tarihinin 2 yılı geçtiği için Asus'u aramam gerektiğini söylediler ve Asus'un telefon numarasını verdiler.

Asus destek ile yaptığım görüşmede yine aynı bilgileri aldılar ve durumu anlattım. 26 Temmuz 2024 tarihinde Asus'tan bir bilgilendirme maili aldım. Mailde ne yapmam gerektiği, kargonun ne zaman geleceği gibi bilgiler vardı. Bu mail çok faydalı oldu çünkü ilk kez böyle bir durumla uğraşıyordum. Asus'un sitesinde bir onarım formu doldurdum ve beklemeye başladım. UPS kargo hafta sonu çalışmadığı için formu pazar günü doldurduğumdan pazartesi gelmeyeceklerini düşündüm.

Kargo Gönderimi​

Pazartesi sabahı saat 9’da kargodan SMS geldi. 11’de kargoyu dağıtan kişi şahsi numaramdan beni aradı. Normalde yabancı numaraları açmam ama şans eseri bu sefer açtım. Adresi doğrulamamı istedi. Kargonun o anda orada olmadığını söyledim ve kargoyu ulaştırdığında beni tekrar aramasını söyledim. Hızlıca monitörü paketleyip saat 13.00 gibi dükkana götürdüm ve kargocuyu aradım. Ertesi gün tekrar aradığımda henüz dağıtıma çıkmadığını söyledi. Saat 13.00 gibi aradığımda açmadı ama 13.30 gibi geri aradı ve kapıda olduğunu söyledi. Babamı aradım ve kargoyu teslim etti. Aynı gün Kocaeli İzmit'ten Ümraniye / İstanbul'a ulaştı.

Onarım Takibi​

Son 3 gündür Asus'un resmi sitesinden onarım sürecini takip ediyorum. Ancak takip sistemi biraz yavaş çalışıyor. Siteye göre kargo İstanbul'a vardığından beri aynı mesaj vardı:

"Cihazınızın servis süreci tamamlanmıştır. Yetkili servise elden ulaştırılan ürünler için: Ürün yetkili servis noktasına gelen kişiye teslim edilmiştir. Yetkili servise kargo ile gönderilen ürünler taşıma şirketine teslim edilmiştir."

Bu mesaj yüzünden süreci tam olarak anlayamadım. Bugün Yurtiçi Kargo'dan ürünün dağıtıma çıktığına dair bir SMS aldım. Şu an monitör dükkanımda teslim edilmiş durumda. Akşam eve gidince arızanın giderilip giderilmediğini kontrol edeceğim ve daha fazla detay paylaşacağım.


GÜNCELLEME : Mönitör geldi panelini değiştirmişler çok güzel olmuş kargo gönderdiğim gibi geldi eksik bişi yok asusa teşekkür ediyorum.
Varya olumsuz bir şey oldu diye korkarak okudum neyseki şükür sorunsuz üstüne düşeni yapmış asus sevindim,işte böyle her sorunda ikiletmeden sorunlar çözülse ne güzel olacak, hayırlı olsun
Mesaj otomatik birleştirildi:

En büyük hatayı yaparsın.
Neden hata yapsın ki , fiyat olarak aşırı fark yoksa orada açıp Kontrol edip ölü pixel testini yapıyorlar sorunsuz alıyorsun,ki ölü pixel çıksa orada başka ürün veriyorlar, ayrıca daha sonra garantilik durum olduğunda vatana gidip veriyorsun onlar gönderiyor, tamirse tamir değişim ise değişim olup geliyor gidip vatandan alıyorsun
 
Katılım
26 Kasım 2022
Mesajlar
484
Dahası  
Reaksiyon skoru
142
İsim
Mustafa Gerçek
Varya olumsuz bir şey oldu diye korkarak okudum neyseki şükür sorunsuz üstüne düşeni yapmış asus sevindim,işte böyle her sorunda ikiletmeden sorunlar çözülse ne güzel olacak, hayırlı olsun
Mesaj otomatik birleştirildi:


Neden hata yapsın ki , fiyat olarak aşırı fark yoksa orada açıp Kontrol edip ölü pixel testini yapıyorlar sorunsuz alıyorsun,ki ölü pixel çıksa orada başka ürün veriyorlar, ayrıca daha sonra garantilik durum olduğunda vatana gidip veriyorsun onlar gönderiyor, tamirse tamir değişim ise değişim olup geliyor gidip vatandan alıyorsun
Satana kadar yanındalar, yüzüne gülüyorlar sonrasında bir şey olunca sorumlu seni tutmaya çalışıyorlar. Öyle yerlede çalışan kişiler maaşımı,primimi alayım yeter gerisi umrunda değil kafasında.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,038,535
Mesajlar
9,355,189
Üyeler
164,691
Son üye
askerlikpaketi
Top Bottom