İTOPYA + RMA SERVİS REZİLLİĞİ

Merhaba yaklaşık 15 gün önce servise gönderdiğim monitörüme rma servis tarafından iade/değişim raporu çıktığını öğrendim ve servisle iletişime geçtim servis ise bana itopya ile iletişime geçip değişim veyahutta iade istediğimi belirtmemi söyledi bunun üzerine itopya müşteri hizmetleriyle görüşüp durumu izah ettim kontrol edip raporun çıktığını doğruladılar bunun üzerine bana mail gelmesi gerekiyor sanırım diye devam ettim ardından maile gerek olmadığını kendinin mail atarak iade istediğimi belirttiğini söyledi müşteri hizmetlerindeki çalışan bunun ardından ısrarla herhangi bir şey yapmama gerek yok değil mi diye sordum çünkü az çok tahmin edebiliyordum başıma gelecek olanı kendiside hayır sizlik herhangi bir işlem kalmadı ben mail atarak iade istediğinizi belirttim ücret iadesi 10 iş günü içerisinde olacak diye belirtti bunun üzerine beklemeye koyuldum ve aradan 1 hafta geçtiğinde bugün bi kargo smsi aldım eera elektronik adına benim tarafıma ürün gönderildiğine dair bunun üzerine itopyayı arayarak kontrol eder misiniz diye istekte bulundum kendileri kontrol ettiğinde ürünün bana muadilini gönderdiklerini ''benim iade istememe rağmen ve bunu mail olarak belirtmesine rağmen'' diye ekledi ardından ben de sizinle görüştüğümde değişim değil ücret iadesi istediğimi söyledim çalışanınızda bunu mail olarak belirtti dedim ardından bana bizim belirtmemize rağmen servis ürünü değişim olarak muadili ile değiştirip tarafınıza kargolamış dedi servisle görüşmemi söyledi şu an ürün kargoda ve servise ulaşamıyorum zaten uğraşan bilir nasıl rezil bir teknik servis olduğunu yarın elime ulaşacak ürün ürünü almayıp geri götürmelerini isteyeceğim bu durumda ne olur ve haklarım nelerdir yardımcı olur musunuz
hocam servise yolladığınız monitörün modeli neydi acaba
bende aoc 24g2spu var panel gitti kendi kendine yarın servis için arayacağım aynı modelmi acaba
 
Son düzenleme:
Merhaba yaklaşık 15 gün önce servise gönderdiğim monitörüme rma servis tarafından iade/değişim raporu çıktığını öğrendim ve servisle iletişime geçtim servis ise bana itopya ile iletişime geçip değişim veyahutta iade istediğimi belirtmemi söyledi bunun üzerine itopya müşteri hizmetleriyle görüşüp durumu izah ettim kontrol edip raporun çıktığını doğruladılar bunun üzerine bana mail gelmesi gerekiyor sanırım diye devam ettim ardından maile gerek olmadığını kendinin mail atarak iade istediğimi belirttiğini söyledi müşteri hizmetlerindeki çalışan bunun ardından ısrarla herhangi bir şey yapmama gerek yok değil mi diye sordum çünkü az çok tahmin edebiliyordum başıma gelecek olanı kendiside hayır sizlik herhangi bir işlem kalmadı ben mail atarak iade istediğinizi belirttim ücret iadesi 10 iş günü içerisinde olacak diye belirtti bunun üzerine beklemeye koyuldum ve aradan 1 hafta geçtiğinde bugün bi kargo smsi aldım eera elektronik adına benim tarafıma ürün gönderildiğine dair bunun üzerine itopyayı arayarak kontrol eder misiniz diye istekte bulundum kendileri kontrol ettiğinde ürünün bana muadilini gönderdiklerini ''benim iade istememe rağmen ve bunu mail olarak belirtmesine rağmen'' diye ekledi ardından ben de sizinle görüştüğümde değişim değil ücret iadesi istediğimi söyledim çalışanınızda bunu mail olarak belirtti dedim ardından bana bizim belirtmemize rağmen servis ürünü değişim olarak muadili ile değiştirip tarafınıza kargolamış dedi servisle görüşmemi söyledi şu an ürün kargoda ve servise ulaşamıyorum zaten uğraşan bilir nasıl rezil bir teknik servis olduğunu yarın elime ulaşacak ürün ürünü almayıp geri götürmelerini isteyeceğim bu durumda ne olur ve haklarım nelerdir yardımcı olur musunuz
Benim de monitör arızasında hiç bir bilgilendirme yapılmadan yollamışlardı. Ne servis ürün bize ulaştı dedi , ne itopya bize ulaştı dedi. Arıza giderilip ürün bana kargolandığın da da bilgi verilmedi. Bi gece aniden kargo mesajı geldi paketiniz yarın teslim edilecek diye, insanların işi gücü okulu var bu nasıl bir sorumsuzluk gerçekten hayret ediyor insan. Allahtan basit bir arızaydı. Saçma sapan gördüğünüz her yere reklam basacağınıza şu müşteri hizmetleri servisinizi geliştirmeye para harcayın , herkes biliyor zaten markanızı. Siz kadar agresif reklam politikası yapanı görmedim , insan gördüğü her şeye reklam basar mı ya? Uyduruk rap klibinde sokaktan geçen kamyonun üstüne bile reklam basmışlar iyi misiniz siz :kekw:
Müşteri servisiniz vasat durumda , geliştirin kendinizi. @itopya.com
 
belki garip gelecek ama şuanda yaptıkları şey tamamen yasalara uygun bir şey
tabi bence para iadesi yapmalılardı orası ayrı
bilmediğimden soruyorum iade istediğini bildirmesine rağmen bu hala nasıl yasalara uygun olabiliyor
 
peki servise gönderdiğinizde alalı ne kadar olmuştu hocam benim 2 yılı birkaç ay geçti sitesinde 3 yıl garantili diyor ama emin olamadım sorun çıkarırlarmı diye
1.5 yıla yakın olmuştu garanti 3 yıl ama şu şekilde 2 sene itopya 1 sene servis garantisi veriyorlar eğer 2 sene doldu ise itopya sorumluluk kabul etmeyip direkt servisle görüşmenizi kısaca kendinizin halletmesini istiyor aradan çekiliyor
 
1.5 yıla yakın olmuştu garanti 3 yıl ama şu şekilde 2 sene itopya 1 sene servis garantisi veriyorlar eğer 2 sene doldu ise itopya sorumluluk kabul etmeyip direkt servisle görüşmenizi kısaca kendinizin halletmesini istiyor aradan çekiliyor
anladım hocam ozaman yarın direkt servisi arayayım
 
İtopyaya ürün iade ettim süreci söylüyorum kargoyu almak için kendilerine 5 iş günü hak vermişler( Evet kendilerine böyle hak vermişler) Sonra iadeyi onaylmaka için 20İŞ GÜNÜ hak vermişler iadeyi onayladıktan sonrada para 10 iş günü içinde gelicek yani yaklaşık 2 ayda para iadesi alıcam. REZİLTOPYA
 
G24F-2 modeliydi hocam
hocam benimde ayni model itopyadan aldığım monitörü panel arızasından dolayı garantiye yolladım 13 gün oldu sürekli rma serviste olduğunu söylüyolar kaç gün sürdü sizin servis işlemleri ve muadili olarak GS25-F2 modelinimi gönderiyolar ?
 
hocam benimde ayni model itopyadan aldığım monitörü panel arızasından dolayı garantiye yolladım 13 gün oldu sürekli rma serviste olduğunu söylüyolar kaç gün sürdü sizin servis işlemleri ve muadili olarak GS25-F2 modelinimi gönderiyolar ?
muadil olarak bana onu gönderdiler fakat kargodayken geri gönderdim 2k monitör alacağım için işlem ortalama 1 aya yakın sürdü sık sık servisi arayın darlayın
 
muadil olarak bana onu gönderdiler fakat kargodayken geri gönderdim 2k monitör alacağım için işlem ortalama 1 aya yakın sürdü sık sık servisi arayın darlayın
değişim/iade çıktı bende değişim istedim tedarikçi firmanın muadil ürün sunmasını bekliyoruz dedi nekadar sürüyoki yani alt tarafı muadil ürünleri söylicek gs25f2 önerirlerse g25f2 isticem eski monitörümde bile yükseltme alcaltma ayarı vardı yani oda stokta yok stoğa gelmesini beklerim yani nolursa olsun
 
Geri
Top