yanlis cozunurluklu bir gif yukledim sanirim ve ekran karardi kapat ac reset gibi seyler denesem de ise yaramadi yardimci olabilecek var mi destege yazdim ama bence sorun suydu ben 60 a 9 cozunurlukte yapmadim gif i oraya koymuslar onizleme ekraninda deve kadar bosluk nasil orayi tam olarak doldururum seklinde dusunup cozunurlugu abarttim da abarttim 10 fps di gif ben o gif i yuklerken ekranda baska birtane donuyordu o yuklenirken direk karardi ekran yuklendiginde de hicbi mudahalede bulunamadim o gif yuklenirken kapatma acma gibi seyler de yapmadim firmware isimi cozer mi beyler 60 a 9 cozunurlukte gif yapmam gerektigini biliyordum ama onizleme ekranindaki cerceveyi doldurmam gerekiyor sandim bluetooth ile baska cihaza baglayip usb ye gecme gibi seyler yapmadim sadece fn esc ve uygulamadaki reset kismindan denedim cozumu
Ne kadar çok sorunlu ürün göndermiş herifler öyle batarya ekran hadi neyse kablolu olarak bile 1300 iyi fiyat ama çalışmayan tuş sıkıntı. Yerinizde olsam değişim isterdim direkt yanwenle.
yazılım güncellemesi sonrası hareketli animasyonlarda bir anda beyaz ekran gelmeye başladı. Sıfırlayamıyorum da bakalım mail attım sorunu çözerlerse haber veririm. Yaşayıp da çözen varsa yazabilir mutlu olurum.
We sincerely apologize for the inconvenience this may cause. As part of our after-sales process, we generally require customers to destroy the defective keyboard in order to prevent it from circulating in the secondary market. This policy is in place for all our customers, and we truly understand how frustrating this situation can be.
We recognize your situation and understand that not having a replacement in hand immediately may be inconvenient. However, this procedure is necessary to ensure that we provide the best service possible to all of our customers.
Once the keyboard is destroyed, we will proceed with the replacement shipment as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding during this process.
If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out.
Best regards,
Çevirisi;
Merhaba,
Endişelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Bu durumun yaratabileceği rahatsızlık için içtenlikle özür dileriz. Satış sonrası sürecimizin bir parçası olarak, arızalı klavyenin ikincil piyasaya düşmesini önlemek amacıyla müşterilerimizden genellikle cihazı imha etmelerini istiyoruz. Bu politika tüm müşterilerimiz için geçerlidir ve yaşadığınız durumun ne kadar can sıkıcı olabileceğini gerçekten anlıyoruz.
Durumunuzu anlıyor ve yedek ürünün hemen elinizde olmamasının yaratabileceği sıkıntının farkındayız. Ancak bu prosedür, tüm müşterilerimize en iyi hizmeti sunabilmemiz adına gereklidir.
Klavyeyi imha ettikten sonra, yenisinin gönderimini en kısa sürede gerçekleştireceğiz. Bu süreçteki sabrınız ve anlayışınız için gerçekten minnettarız.
Başka bir sorunuz ya da endişeniz olursa lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.
Saygılarımızla,
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Ben hala videoyla bozuk olduğu kanıtlanmış bir klavyenin neden imhasinin istendiğini anlamadım.
We sincerely apologize for the inconvenience this may cause. As part of our after-sales process, we generally require customers to destroy the defective keyboard in order to prevent it from circulating in the secondary market. This policy is in place for all our customers, and we truly understand how frustrating this situation can be.
We recognize your situation and understand that not having a replacement in hand immediately may be inconvenient. However, this procedure is necessary to ensure that we provide the best service possible to all of our customers.
Once the keyboard is destroyed, we will proceed with the replacement shipment as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding during this process.
If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out.
Best regards,
Çevirisi;
Merhaba,
Endişelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Bu durumun yaratabileceği rahatsızlık için içtenlikle özür dileriz. Satış sonrası sürecimizin bir parçası olarak, arızalı klavyenin ikincil piyasaya düşmesini önlemek amacıyla müşterilerimizden genellikle cihazı imha etmelerini istiyoruz. Bu politika tüm müşterilerimiz için geçerlidir ve yaşadığınız durumun ne kadar can sıkıcı olabileceğini gerçekten anlıyoruz.
Durumunuzu anlıyor ve yedek ürünün hemen elinizde olmamasının yaratabileceği sıkıntının farkındayız. Ancak bu prosedür, tüm müşterilerimize en iyi hizmeti sunabilmemiz adına gereklidir.
Klavyeyi imha ettikten sonra, yenisinin gönderimini en kısa sürede gerçekleştireceğiz. Bu süreçteki sabrınız ve anlayışınız için gerçekten minnettarız.
Başka bir sorunuz ya da endişeniz olursa lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.
Saygılarımızla,
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Ben hala videoyla bozuk olduğu kanıtlanmış bir klavyenin neden imhasinin istendiğini anlamadım.
Bozuk ürünün satılmasının ne gibi bir zararı var.
Firma zaten bozuk ürün satmayı birakirsa insanlar satamaz.
İmha etmektense satılması daha doğru değil mi?
Hem öyle kullanıp tamir etmek isteyen de olacaktır.
We sincerely apologize for the inconvenience this may cause. As part of our after-sales process, we generally require customers to destroy the defective keyboard in order to prevent it from circulating in the secondary market. This policy is in place for all our customers, and we truly understand how frustrating this situation can be.
We recognize your situation and understand that not having a replacement in hand immediately may be inconvenient. However, this procedure is necessary to ensure that we provide the best service possible to all of our customers.
Once the keyboard is destroyed, we will proceed with the replacement shipment as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding during this process.
If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out.
Best regards,
Çevirisi;
Merhaba,
Endişelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Bu durumun yaratabileceği rahatsızlık için içtenlikle özür dileriz. Satış sonrası sürecimizin bir parçası olarak, arızalı klavyenin ikincil piyasaya düşmesini önlemek amacıyla müşterilerimizden genellikle cihazı imha etmelerini istiyoruz. Bu politika tüm müşterilerimiz için geçerlidir ve yaşadığınız durumun ne kadar can sıkıcı olabileceğini gerçekten anlıyoruz.
Durumunuzu anlıyor ve yedek ürünün hemen elinizde olmamasının yaratabileceği sıkıntının farkındayız. Ancak bu prosedür, tüm müşterilerimize en iyi hizmeti sunabilmemiz adına gereklidir.
Klavyeyi imha ettikten sonra, yenisinin gönderimini en kısa sürede gerçekleştireceğiz. Bu süreçteki sabrınız ve anlayışınız için gerçekten minnettarız.
Başka bir sorunuz ya da endişeniz olursa lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.
Saygılarımızla,
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Ben hala videoyla bozuk olduğu kanıtlanmış bir klavyenin neden imhasinin istendiğini anlamadım.