Çözüldü✓ Win 11 temiz format nasıl attılır

Katılım
28 Mayıs 2023
Mesajlar
237
Reaksiyon skoru
38
Evet başlığı internete yazınca çıkıyo bakıp yapmalıyım ama ben bilgisayarı satın alırken windows home da satın aldım enayalik oldu gibi neyse şimdi ben windows belleğe kurucam nasıl olucak yani beni bi bilgilendirseniz sevinirim
 
Evet başlığı internete yazınca çıkıyo bakıp yapmalıyım ama ben bilgisayarı satın alırken windows home da satın aldım enayalik oldu gibi neyse şimdi ben windows belleğe kurucam nasıl olucak yani beni bi bilgilendirseniz sevinirim
win iso flash beleğe nasıl yazdırılır YT den bak ayrıntılı
cihazın 2.0tpm destekliyor ise hiç uğramadan win11 sürümünü indirin yükle
 
win iso flash beleğe nasıl yazdırılır YT den bak ayrıntılı
cihazın 2.0tpm destekliyor ise hiç uğramadan win11 sürümünü indirin yükle
Aldığım windows boşa gider mi yani yeniden win kuruyoruz anladım kadarıyla ve 2.0 tpm desteklediğimi nasıl anlıcam
 
Aldığım windows boşa gider mi yani yeniden win kuruyoruz anladım kadarıyla ve 2.0 tpm desteklediğimi nasıl anlıcam
kanki kullandın win ürün anahtarı etkinleştirilmiş ise boşuna gide bilir ben daha önce hiç satın almadım pek bilgim yok win 10 zaten günvelik güncellemesini kesecek win 11 e geçmek zorunda kalacağız
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hayır anakarta yazılmış şekilde geldi kasayı satın alırken onuda eklemiştim
Microsoft kendi ürün anahtarı ile normal sitelerde ucuza satılan ürün anahtar farkları nedir?
 
kanki kullandın win ürün anahtarı etkinleştirilmiş ise boşuna gide bilir ben daha önce hiç satın almadım pek bilgim yok win 10 zaten günvelik güncellemesini kesecek win 11 e geçmek zorunda kalacağız
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Microsoft kendi ürün anahtarı ile normal sitelerde ucuza satılan ürün anahtar farkları nedir?
Ben zaten win 11 home kullanıyorum bundan 1.5 sene önce işte kasayı toplarken üşengeçlikten 3k win 11 homeda ekledim ve yüklü kurulu şekilde geldi her şeyi hazırdı şimdi format attıcam temiz format için tekar windows yükleyip atıcaz diyosunuz bu verdiğim para boşuna mı gidicek
 
Ben zaten win 11 home kullanıyorum bundan 1.5 sene önce işte kasayı toplarken üşengeçlikten 3k win 11 homeda ekledim ve yüklü kurulu şekilde geldi her şeyi hazırdı şimdi format attıcam temiz format için tekar windows yükleyip atıcaz diyosunuz bu verdiğim para boşuna mı gidicek
3k boşa vermişsin neyse, microsoft dan windows iso'su indirip rufus ile flasha yazdırmaya da üşenirsiniz büyük ihtimalle o yüzden ayarlardan sıfırlayın gitsin, bu arada büyük olasılıkla sizdeki oem key, yani silmeyle gitmez, anakartı yok etmen lazım silinmesi için
 
3k boşa vermişsin neyse, microsoft dan windows iso'su indirip rufus ile flasha yazdırmaya da üşenirsiniz büyük ihtimalle o yüzden ayarlardan sıfırlayın gitsin, bu arada büyük olasılıkla sizdeki oem key, yani silmeyle gitmez, anakartı yok etmen lazım silinmesi için
Hocam zaten biliyorum 3k boşa verdiğimi ilk pc alışımdı ve bilmiyodum kasa windows açılmıyo bilgisayarcıya götürmem lazım falan sanıyodum cahildim açıkçası evet neyse şimdi ben tekrar kurulum yaptıgımda key falan girmeme gerek varmı yoksa otomatik gene aynı satın aldıgım windowsu mu sıfırlamış olucam
 
Hocam zaten biliyorum 3k boşa verdiğimi ilk pc alışımdı ve bilmiyodum kasa windows açılmıyo bilgisayarcıya götürmem lazım falan sanıyodum cahildim açıkçası evet neyse şimdi ben tekrar kurulum yaptıgımda key falan girmeme gerek varmı yoksa otomatik gene aynı satın aldıgım windowsu mu sıfırlamış olucam
CMD'ye tırnak işareti olmadan "slmgr -dli" bu komudu yazıp çıkan yerde attığım görseldeki RETAIL yazan yerde ne yazdığını söyleyebilir misin?
Eğer sizde orada OEM yazıyorsa sistemin komple windowsunu silip yeniden yükleseniz bile key yazmanıza gerek yok, otomatik ekinleşir. RETAIL ise lisansı bilgisayarda kullandığınız hesap ile eşleştirmeniz lazım.
 

Ekler

  • windows-lisans-cmd-2.webp
    windows-lisans-cmd-2.webp
    17.8 KB · Hit: 33
Windows lisans etkileştirme ekranından bir bak, microsoft hesabına bağlanmış mı diye. Retail diye aldıklarımız bağlanıyor fakat bu anakarta bağlananlar bağlanıyor mu bilmiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

CMD'ye tırnak işareti olmadan "slmgr -dli" bu komudu yazıp çıkan yerde attığım görseldeki RETAIL yazan yerde ne yazdığını söyleyebilir misin?
Eğer sizde orada OEM yazıyorsa sistemin komple windowsunu silip yeniden yükleseniz bile key yazmanıza gerek yok, otomatik ekinleşir. RETAIL ise lisansı bilgisayarda kullandığınız hesap ile eşleştirmeniz lazım.
Bunu dene bir iki farklı bakma yolu da var ama bu olursa işini görür. En kötü keyi al :ROFLMAO:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

https://apps.microsoft.com/detail/9pkvzcprx9nv?hl=tr-TR&gl=TR
Bu uygulamada gösterir, keyin ne olduğunu ne tür olduğunu.
 
Windows lisans etkileştirme ekranından bir bak, microsoft hesabına bağlanmış mı diye. Retail diye aldıklarımız bağlanıyor fakat bu anakarta bağlananlar bağlanıyor mu bilmiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bunu dene bir iki farklı bakma yolu da var ama bu olursa işini görür. En kötü keyi al :ROFLMAO:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

https://apps.microsoft.com/detail/9pkvzcprx9nv?hl=tr-TR&gl=TR
Bu uygulamada gösterir, keyin ne olduğunu ne tür olduğunu.
CMD'ye tırnak işareti olmadan "slmgr -dli" bu komudu yazıp çıkan yerde attığım görseldeki RETAIL yazan yerde ne yazdığını söyleyebilir misin?
Eğer sizde orada OEM yazıyorsa sistemin komple windowsunu silip yeniden yükleseniz bile key yazmanıza gerek yok, otomatik ekinleşir. RETAIL ise lisansı bilgisayarda kullandığınız hesap ile eşleştirmeniz lazım.
galiba oem yani anakrta entegreli anladıgım kadarıyla
 

Ekler

  • Desktop Screenshot 2025.09.17 - 01.46.55.30.webp
    Desktop Screenshot 2025.09.17 - 01.46.55.30.webp
    47 KB · Hit: 28
galiba oem yani anakrta entegreli anladıgım kadarıyla
Evet oem bu. Flash bellek ile temiz kurulum yapsanız dahi gitmez bu lisans. yapılış yöntemi basit, Recep Baltaş'ın videolarına bakabilirsiniz. Bu arada dikkat etmeniz gereken nokta; home single language kullanıyorsanız gene aynısını seçmelisiniz kurarken, pro kurarsanız lisans etkinleşmez.
 
Geri
Top