İtopya Üst Düzey İlgi Maşallah (!)

Herkese selamlar

2.5 Yıl önce gigabyte g24f2 monitör almıştım hediye olarak. Bu monitörde panelinde renklenme ve ekranın tamamen gitmesi gibi durumlar oluşmaya başladı.
İtopyayı aradım ve durumu belirttim (monitörün 3 yıllık garantisi var)
müşteri hizmetleri "2 yıl sonrasında lojistik destek sağlamıyoruz" gibi cümleler ile karşılık aldım

Servisi aradım kargolamak için "bu marka kargo desteği sunmuyor yurtiçi ile bizzat yollamalı ve gidiş dönüş ücreti siz ödemelisiniz" şeklinde dönüş aldım.
Sinirlendim monitörü 1 ay beklettim kendim servise 17'sinde götürdüm aynı gün değişim/iade kararı çıktı.

Öğlen 12 saatlerinde itopyayı aradım "değişim raporum var kesinlikle iade istemiyorum muadil ya da üst bir ürün istiyorum"" şeklinde konuştum
Bana "mail üzerinden faturanızı ve değişim raporunuzu yollayın işleme" alalım dediler.
Aynı gün dönüş maili aldım "ilgili birime mailiniz yönlendirilme sağlandı" diye

Bugün aradım yani koskoca itopyada 1 haftadır değişim sağlanamayacak kadar stok olamadığını düşünmüyorum açıkcası cevap olarak
"beklemeye devam etmeniz gerekiyor dendi"
10 dakika sonra bir mail geldi "Talebiniz işleme alınmıştır muadil ürün bekliyorsanız beklemeye devam etmelisiniz isterseniz ücret iadesi derhal yapabiliriz" diye.
1 Hafta sonra arayıncamı işleme alıyorsunuz? 2.5 yıl önceki parayı iade etmek daha kolayınıza geliyor tabi. Allah bilir süreç daha ne kadar uzayacak. En ufak dahi bir özelliği alt olursa bende kabul etmeyip sonuna kadar yasal hakkımı kullanacağım. Şimdilik başka bir monitör sipariş verdim (başka siteden) sinirden. Maksat sizi beklememek ve yasal hakkımı sonuna kadar kullanmak
@itopya.com
kuş içeri girene kadar ağam paşam girdikten sonra tık yok
 
gaming gen de aynı şekil fark yok. 55 bin verip gecen sene bir sistem almıstım anakart sorunlu ekran kartı sorunlu yazıyoruz garanti servislerin numarasını falan veriyorlar. bu tip firmalar sadece satana kadar size ilgili davranır sonrası yok. forum da öyle bir algı var ki sanki gaming gen, itopya ve türevi siteler harika ilgili ve kimseyi mağdur etmetmiyorlar.
Sponsorluğa, reklama harcayacakları parayı teknik destek ve müşteri hizmetlerine yatırsalar zaten şaşırırdım. Anca sponsorlukla reklamla kendilerini büyük gösterip illüzyonla göz boyuyorlar. Sorun olduğunda marka değil bireysele dönüyorlar sanki düşmanıyız.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Olay sadece benim monitörüm değil arkadaşlar. Benim imkanım var hemen yeni bir tane aldım. Alamayan, kendini savunamayan, açıklayamayan ya da bu süreçten anlamayanlar ne yapacak? Elimde olsa o itopyanın başa tutturulmuş reklamının altında bu konuyu 1 hafta altında tutardım. Belki "bi bakayım ya şuna" derler.. belki.
 
Sponsorluğa, reklama harcayacakları parayı teknik destek ve müşteri hizmetlerine yatırsalar zaten şaşırırdım. Anca sponsorlukla reklamla kendilerini büyük gösterip illüzyonla göz boyuyorlar. Sorun olduğunda marka değil bireysele dönüyorlar sanki düşmanıyız.
sponsorlukta komik yerlere gidiyor. gecen ebo show diye bir programa denk geldim konsoloyun var diye katlanmak zorunda kaldım baktım herkese kulaklık ve ps falan dağıtıyor ebo denilen arkadaş bil bakalım sponsorları kim :itopya..
 
sponsorlukta komik yerlere gidiyor. gecen ebo show diye bir programa denk geldim konsoloyun var diye katlanmak zorunda kaldım baktım herkese kulaklık ve ps falan dağıtıyor ebo denilen arkadaş bil bakalım sponsorları kim :itopya..
Yani inan bilmiyordum. T-3r-ör destekleyenlere sponsorluk veriyorlar onlara maddi manevi destek sağlıyorlarsa. Ürünümü hakkıyla aldıktan sonra hesaplarını kapatıp markayla bağımı keseceğim. Youtube kanalımada devam edip sponsor almadan içerikleri üretmeye devam edeceğim. Benim youtube u bırakma sebebim tüm sponsorlukları reddettiğim için "objektif yorum" yaparım dediğimde markalar cevapları kesiyor içerik bulamıyordum. Her ürünü kendi alma şansım yok. Ama bunlara inat döneceğim.
 
Son düzenleme:
İtopya her zaman olduğu gibi şaşırtmıyor arkadaşlar kampanya ve indirimlere kanmayıp tercih etmeyeceksiniz bu kadar basit, bu forumun sahibi'de itopya ile çalışıyordu al sana itopya işte, servis'ten resmi karar var ama adamlar değişim yapmayıp keyfine göre bekletiyor para iadesi istersen hemen iade ediyor çakallara bak. sen muadil ürün teklif etmek zorundasın müşteri istemezse para iadesi yaparsın bu kadar basit
 
Arkadaşlar bozulma yada problemli çıkma ihtimali diğer parçalara göre yüksek olan ürünlerde amazon tercih edin. Kasa klavye cart curt itopyadan alabilirsin. Ama monitör ekran kartı anakart vs bu tarz ürünleri Amazondan alın.
 
Arkadaşlar bozulma yada problemli çıkma ihtimali diğer parçalara göre yüksek olan ürünlerde amazon tercih edin. Kasa klavye cart curt itopyadan alabilirsin. Ama monitör ekran kartı anakart vs bu tarz ürünleri Amazondan alın.
Amazon adamdır, adam.
 
Sağ kulaktan ses gelmeyen garantisi bitmiş kulaklığı en azından nerede parasıyla servise veririm amacıyla yazdım. Ürünü geri bile istemeden aynısından yollamışlardı ben hiç sormadan. Şoke olmuştum zamanında. O günden beri amazondan alışveriş yapıyorum.
Amazon adamdır, adam.
 
Ben de Gigabyte G24F2 monitörümü garantiye gönderdim ve yaşadığım süreç anlattıklarınıza çok benzer ilerledi.

11 Eylül’de İtopya’ya teslim edildi.

İlk başta “5 iş günü içinde kaydınız açılacak” denildi ama ürünün kaydı geç açıldı.

19 Eylül itibarıyla kaydım açıldı ve “yetkili servisine gönderim aşamasındadır, işlem tamamlandığında bilgilendirileceksiniz” denildi.

24 Eylül’de bana iade/değişim yapılacağı söylendi. Bunun üzerine faturamı gönderdim ve değişim talep ettim.

Şu an için gelen cevap: “Mailiniz ilgili birimlere yönlendirildi, dönüş yapılacak, sürecin uzun sürebileceğini bilmenizi isteriz.”


Yani ürünüm gönderileli 16 gün oldu, hâlâ net bir sonuç yok. Sürecin bu kadar yavaş işlemesi gerçekten sinir bozucu. İade istesem muhtemelen daha hızlı sonuçlanacaktı ama ben değişim istediğim için şimdi belirsiz bir süre bekleyeceğim gibi görünüyor.
 
Son düzenleme:
Ben de Gigabyte G24F2 monitörümü garantiye gönderdim ve yaşadığım süreç anlattıklarınıza çok benzer ilerledi.

11 Eylül’de İtopya’ya teslim edildi.

İlk başta “5 iş günü içinde kaydınız açılacak” denildi ama ürünün kaydı geç açıldı.

Daha sonra “ürün yetkili servise gönderildi” cevabı aldım.

19 Eylül itibarıyla kaydım açıldı ve “yetkili serviste, işlem tamamlandığında bilgilendirileceksiniz” denildi.

24 Eylül’de bana iade/değişim yapılacağı söylendi. Bunun üzerine faturamı gönderdim ve değişim talep ettim.

Şu an için gelen cevap: “Mailiniz ilgili birimlere yönlendirildi, dönüş yapılacak, sürecin uzun sürebileceğini bilmenizi isteriz.”


Yani ürünüm gönderileli 16 gün oldu, hâlâ net bir sonuç yok. Sürecin bu kadar yavaş işlemesi gerçekten sinir bozucu. İade istesem muhtemelen daha hızlı sonuçlanacaktı ama ben değişim istediğim için şimdi belirsiz bir süre bekleyeceğim gibi görünüyor.
Hocam ben ürünü 1 eylülde gönderdim ayın 22 sinde dayanamayıp sordum ne zaman iade olur diye bana 14 iş günü dedi bekliyoruz tam tamına 24 gün oldu

24 gün içinde 2 monitör değiştirdim
 
Merak etme afiş oldular ya 3 güne değişim mesajını alırsınız genelde sessiz durursanız böyle firmalar tepenize çıkıyor.
 
Ben de Gigabyte G24F2 monitörümü garantiye gönderdim ve yaşadığım süreç anlattıklarınıza çok benzer ilerledi.

11 Eylül’de İtopya’ya teslim edildi.

İlk başta “5 iş günü içinde kaydınız açılacak” denildi ama ürünün kaydı geç açıldı.

Daha sonra “ürün yetkili servise gönderildi” cevabı aldım.

19 Eylül itibarıyla kaydım açıldı ve “yetkili serviste, işlem tamamlandığında bilgilendirileceksiniz” denildi.

24 Eylül’de bana iade/değişim yapılacağı söylendi. Bunun üzerine faturamı gönderdim ve değişim talep ettim.

Şu an için gelen cevap: “Mailiniz ilgili birimlere yönlendirildi, dönüş yapılacak, sürecin uzun sürebileceğini bilmenizi isteriz.”


Yani ürünüm gönderileli 16 gün oldu, hâlâ net bir sonuç yok. Sürecin bu kadar yavaş işlemesi gerçekten sinir bozucu. İade istesem muhtemelen daha hızlı sonuçlanacaktı ama ben değişim istediğim için şimdi belirsiz bir süre bekleyeceğim gibi görünüyor.

Sanırım bu işleri bilerek ve sırayla standart bir şekilde yapılıyor. Yani şans eseri ona öyle denmiş, sana böyle denmiş değil. Direkt THH gidilmeli.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,151,028
Mesajlar
10,372,119
Üyeler
183,048
Son üye
eeeee78
Geri
Top