İtopya Üst Düzey İlgi Maşallah (!)

Merak etme afiş oldular ya 3 güne değişim mesajını alırsınız genelde sessiz durursanız böyle firmalar tepenize çıkıyor.
Keşke diyeceğim de afiş olmayı beklemek mi gerek herkesin isyan etmesi ve destek beklemesi mi gerek.
 
GÜNCELLEME: Servis raporunu İtopya'ya ileteli tam 2 Hafta oldu hala geri dönüş yok. Servis sürecini dahil bile etmiyorum. Yazıklar olsun.
 
Geçmiş olsun dostum her gün arayıp darlasaydın bunları boş bırakmaya gelmez.
Arıyorum cevap olarak "biz bu konuyla ilgilenemiyoruz, mail yoluyla dönecek olan ekibi beklemeniz gerekiyor" diyorlar :D Yani hızlandırma, kontrol etme ya da durum hakkında bilgi alabileceği ekiplerle iletişim içinde değiller bunu iddia ediyorlar. Şaka gibi ama gerçek. Sanki mail yoluyla dönecek itopya, müşteri hizmetlerinden bağımsız çalışıyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Forumun itopya ile iş birliği yapması peki :D
Valla konu bayağı da tıklandı ama kimseden "TIK" yok :D.. Ben bu yüzden sponsor alanlara samimi bakmıyorum. Millete kronik sorunlu monitör sattırdıkları video geldi aklıma :D
 
Herkese selamlar

2.5 Yıl önce gigabyte g24f2 monitör almıştım hediye olarak. Bu monitörde panelinde renklenme ve ekranın tamamen gitmesi gibi durumlar oluşmaya başladı.
İtopyayı aradım ve durumu belirttim (monitörün 3 yıllık garantisi var)
müşteri hizmetleri "2 yıl sonrasında lojistik destek sağlamıyoruz" gibi cümleler ile karşılık aldım

Servisi aradım kargolamak için "bu marka kargo desteği sunmuyor yurtiçi ile bizzat yollamalı ve gidiş dönüş ücreti siz ödemelisiniz" şeklinde dönüş aldım.
Sinirlendim monitörü 1 ay beklettim kendim servise 17'sinde götürdüm aynı gün değişim/iade kararı çıktı.

Öğlen 12 saatlerinde itopyayı aradım "değişim raporum var kesinlikle iade istemiyorum muadil ya da üst bir ürün istiyorum"" şeklinde konuştum
Bana "mail üzerinden faturanızı ve değişim raporunuzu yollayın işleme" alalım dediler.
Aynı gün dönüş maili aldım "ilgili birime mailiniz yönlendirilme sağlandı" diye

Bugün aradım yani koskoca itopyada 1 haftadır değişim sağlanamayacak kadar stok olamadığını düşünmüyorum açıkcası cevap olarak
"beklemeye devam etmeniz gerekiyor dendi"
10 dakika sonra bir mail geldi "Talebiniz işleme alınmıştır muadil ürün bekliyorsanız beklemeye devam etmelisiniz isterseniz ücret iadesi derhal yapabiliriz" diye.
1 Hafta sonra arayıncamı işleme alıyorsunuz? 2.5 yıl önceki parayı iade etmek daha kolayınıza geliyor tabi. Allah bilir süreç daha ne kadar uzayacak. En ufak dahi bir özelliği alt olursa bende kabul etmeyip sonuna kadar yasal hakkımı kullanacağım. Şimdilik başka bir monitör sipariş verdim (başka siteden) sinirden. Maksat sizi beklememek ve yasal hakkımı sonuna kadar kullanmak
@itopya.com
Hep böyle yapıyorlar sadece itopya değil teknoloji mağazalarının %90 ı böyle
 
Arıyorum cevap olarak "biz bu konuyla ilgilenemiyoruz, mail yoluyla dönecek olan ekibi beklemeniz gerekiyor" diyorlar :D Yani hızlandırma, kontrol etme ya da durum hakkında bilgi alabileceği ekiplerle iletişim içinde değiller bunu iddia ediyorlar. Şaka gibi ama gerçek. Sanki mail yoluyla dönecek itopya, müşteri hizmetlerinden bağımsız çalışıyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Valla konu bayağı da tıklandı ama kimseden "TIK" yok :D.. Ben bu yüzden sponsor alanlara samimi bakmıyorum. Millete kronik sorunlu monitör sattırdıkları video geldi aklıma :D
G24F2 yi bende gönderdim hocam değişim çıktı eylülün 22 sinde talebimi ilettim vb.. tabi bu sırada bana asla bilgi vermediler servisi aramasam değişim çıktığını da söylemeyecekler neyse o günden bu güne kadar mail ve telefonla darladım her seferinde tedarikçi firmadan bilgi bekliyoruz dendi ve bugün UPS kargo G25F2 monitörünü getirdi hiç beklemediğim bir anda. Yalandan tekrar mail attım gelişme var mı durumu öğrenebilirmiyim diye gelen cevap bu şekilde söylemeseler ne yapacaktık :D
1759514460939.webp

Gelen üründe 1 adet ölü piksel var ve servise yönlendirdiler serviste biz 4k veya qhd olmayan modellere 1 tane pikselden rapor çıkarmıyoruz dedi.
 
Beyler sovuyonuz itopyaya sinerjiye falan ama indirim oldu hazır sistemlerde birbirnizi eziyonuz almak için :kekw:
 
Ne yazık ki müşteri hizmetleri hiç bir işe yaramıyor kendimde başk bi şirketin müşteri hizmetlerinde çağrı merkezi operatörüydüm adam arıyor sorununu anlatıyor çok basit bir yolla çözülebilir ama bana yetki vermediklerinden elimden bir şey gelmiyordu müşteriyle polemik yaşıyordum, zamanla umrumda olmamaya başladı tabi olan müşteriye oluyor :(
 
Geri
Top