Amazon İndirim Furyası Mağduriyeti Ve Cahil Arkadaşların Tavsiyesii

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.

firatness

Cezalı
80+
Katılım
8 Ocak 2024
Mesajlar
285
Reaksiyon skoru
137
Dostlar selam.

Bir kaç gün önce Razer blackshark v2 pro modeli kulaklık alacaktım. Siteden bir konuda denk geldiğimiz arkadaş bana Amazondan indirimli depo ürünü almam gerektiğini söyledi. ürün beğenilmemiş veya az kullanılmış geri konulmuş olduğunu belirtti ben ise altını çizerek daha önce Amazon sitesinden alışveriş yapmadığımı belirtmeme rağmen. kafamdaki bir sürü soruyu arkadaşa yöneltmeme rağmen sanki amazon kendi deposuymuş gibi bana sıkıntı olmayacağını olursa da iade edebileceğimi söyledi fakat bu o.. bana ürünün arızalı çıkabileceğini-kırık dökük çıkabileceğini ve özellikle iade sürecinin zorluğundan bahsetmedi. şimdi gelip diyecek ki ben kendi deneyimlerimi aktardım k@für etmemek için zor tutuyorum buyrun olayı videosuyla izleyin çıldırmamak elde değil:




İade etmek için gelen dhl kargosu mu artık neyse ona etiket oluşturup o etiketi bastırmak gerekiyormuş. etiketin fotoğrafını çekti kargocu normalde o bilgileri kargo içine koymam gerekiyormuş inşallah tecrübeli bir arkadaştır ve halleder.

sitedeki o eleman da bu @GrkemCkn
 
Bu konu ne ? İade talep oluştur iade et gitsin ne sorun yaşadığını anlamadım ben. Amazon depo ürününde iade edemezsin gibi bir şey yokki.

Depo ürünlerinin olayı bu zaten. içinden çiçek gibi sadece kutusu hasarlı üründe gelebiliyor böyle ürünlerde. alacaksınız hoşunuza gitmeyen bi durumu varsa iade edeceksiniz zaten. bunun için bu kadar sinirlenecek video çekecek ne var ben anlamadım.

Forum üyesinede eleman falan diye kurulmanızda saçma. Bu yüzden kimse kimseye yardımcı olmak istemiyor, forumculuk bu yüzden bitti zaten. Adam sana iyilik yapmış belki kendi vaktinden harcayarak daha ucuza bir ürün alman için sıfırdan amazondan ne alacağını nasıl alacağını anlatmış. Daha napacak ürünü adam mı kargoluyor sanki.
 
Son düzenleme:
Yanlış bir bilgi vermemiş? yıllardır amazondan alıyorum yazdığı bilgiler gayet doğru. İade süreci zor değil. ürünler durumlarıda ilanda yazıyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

sana amazondan alışveriş yap diyen kişi sana gelecek ürünün kırık olacağını nerden bilecek
 
Dostlar selam.

Bir kaç gün önce Razer blackshark v2 pro modeli kulaklık alacaktım. Siteden bir konuda denk geldiğimiz arkadaş bana Amazondan indirimli depo ürünü almam gerektiğini söyledi. ürün beğenilmemiş veya az kullanılmış geri konulmuş olduğunu belirtti ben ise altını çizerek daha önce Amazon sitesinden alışveriş yapmadığımı belirtmeme rağmen. kafamdaki bir sürü soruyu arkadaşa yöneltmeme rağmen sanki amazon kendi deposuymuş gibi bana sıkıntı olmayacağını olursa da iade edebileceğimi söyledi fakat bu o.. bana ürünün arızalı çıkabileceğini-kırık dökük çıkabileceğini ve özellikle iade sürecinin zorluğundan bahsetmedi. şimdi gelip diyecek ki ben kendi deneyimlerimi aktardım k@für etmemek için zor tutuyorum buyrun olayı videosuyla izleyin çıldırmamak elde değil:




İade etmek için gelen dhl kargosu mu artık neyse ona etiket oluşturup o etiketi bastırmak gerekiyormuş. etiketin fotoğrafını çekti kargocu normalde o bilgileri kargo içine koymam gerekiyormuş inşallah tecrübeli bir arkadaştır ve halleder.

sitedeki o eleman da bu @GrkemCkn
boş konu burada sitemin amazona değil bunu bu şekilde iade edene laf edeceksin tabi bunu iade alıp satan amazonda da suç varda amazonda sana iade almıyorum demiyor ztn benim de nova 7 kulaklığımın sol ses tekeri bozuk çıktı sess kısınca cızırtı yapıyor sol sağa göre çok daha fazla kısılıyor gidip konu açmadım bir kaç kişiye yazdım onlar alacaktı garanti firmasına yazım fatura ve garanti belgesi istedi garanti belgesi kutudan sökülmüş faturada daha düşmedi yollayamıyorum amazonda iade et geç diyor adamlar mağdur etmiyor
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Vlex
Aşağıdaki adreste açılan sayfadan ürünü seç ve müşteri hizmetlerine bağlan. Derdini anlat, yardımcı olacaklardır.
 
Dostum amazon müşteri memnuniyeti en yüksek platform diyebilirim iade süreci asla sancılı olmuyor iade et geç sıkma canını hatta amazonla görüş belirt ürünün halini Stoğa geri koymasınlar mağdur kalmazsın merak etme ayrıca video almanda garanti olmuş sıkma canını ilk deneyimin bu evet ama iade hakkında asla zorluk çıkardığını görmedim DHL yani MNG üzerinden iade et geç en fazla azami süre 14 gün içinde paran hesabında. Bende razer blackwidow v4x aldım kutu hasarlı yazıyordu tuşlarda çift basma tutukluk yapma algilamama sorunu da çıktı bu gün yarın iade etcem miss basit yani
 
Bomboş bir konu, arkadaş sana yardımcı olmaya çalışmış, zaten galiba 30 gün iade hakkın var. Nasıl bilsin kırık ürün geleceğini, depoyla ilgili ana konuya bakarsan bir çok kişinin indirimle temiz ürün aldığını görürsün. Senin ki talihsizlik olmuş. Kullanmak istemiyorsan MH ile görüş, aç iade talebini geç. "K.für etmemek için zor duruyorum" tavırları falan aşırı gereksiz kurulmuşsun.
 
Bomboş bir konu, arkadaş sana yardımcı olmaya çalışmış, zaten galiba 30 gün iade hakkın var. Nasıl bilsin kırık ürün geleceğini, depoyla ilgili ana konuya bakarsan bir çok kişinin indirimle temiz ürün aldığını görürsün. Senin ki talihsizlik olmuş. Kullanmak istemiyorsan MH ile görüş, aç iade talebini geç. "K.für etmemek için zor duruyorum" tavırları falan aşırı gereksiz kurulmuşsun.
Hocam zaten bana özelden küfür etti zor tutma gibi bir durum yok ben şikayetimi de yaptım.
 
Para senin akıl senin arkadaş zaman ayırmış sana yanlış bilgi vermiş olsa bile şunu yapmaya hakkın yok

"O..." "kendimi küfretmemek için zor tutuyorum" ne demek olum???? Ne sanıyorsunuz kendinizi?
 
Dostlar selam.

Bir kaç gün önce Razer blackshark v2 pro modeli kulaklık alacaktım. Siteden bir konuda denk geldiğimiz arkadaş bana Amazondan indirimli depo ürünü almam gerektiğini söyledi. ürün beğenilmemiş veya az kullanılmış geri konulmuş olduğunu belirtti ben ise altını çizerek daha önce Amazon sitesinden alışveriş yapmadığımı belirtmeme rağmen. kafamdaki bir sürü soruyu arkadaşa yöneltmeme rağmen sanki amazon kendi deposuymuş gibi bana sıkıntı olmayacağını olursa da iade edebileceğimi söyledi fakat bu o.. bana ürünün arızalı çıkabileceğini-kırık dökük çıkabileceğini ve özellikle iade sürecinin zorluğundan bahsetmedi. şimdi gelip diyecek ki ben kendi deneyimlerimi aktardım k@für etmemek için zor tutuyorum buyrun olayı videosuyla izleyin çıldırmamak elde değil:




İade etmek için gelen dhl kargosu mu artık neyse ona etiket oluşturup o etiketi bastırmak gerekiyormuş. etiketin fotoğrafını çekti kargocu normalde o bilgileri kargo içine koymam gerekiyormuş inşallah tecrübeli bir arkadaştır ve halleder.

sitedeki o eleman da bu @GrkemCkn
2018 2019 dan beri düzenli olarak Amazon.com.tr den alışveriş yapıyorum. 6-7 senedir 1 tane ürünümde bile sorun yaşamadım. Ki yaşasam bile iade de en ufak pürüz çıkmadı. Aldığım klavye mi bozulmadı aldığım ürünler sorun mu çıkarmadı, aldığım bilgisayarı beğenmedim mi tak anında iade ettim. Bu kadar söylenip üstüne video çekip bence boşuna uğraşmışsın. Sadece Amazon.com.tr satıcılı ürünlerde değil Amazon Depo ürünlerinde de koşulsuz iade hakkı mevcut. Siparişlerim sayfasına girip iade oluşturmak yerine konu açıp ne amaçladın pek anlayamadım :D
 
Şuraya bırakayım belki suratı kızarır da bu arkadaş da o haysiyet yoktur büyük ihtimalle.
 

Ekler

  • Ekran Alıntısı.webp
    Ekran Alıntısı.webp
    25.9 KB · Hit: 64
Bomboş bir konu, arkadaş sana yardımcı olmaya çalışmış, zaten galiba 30 gün iade hakkın var. Nasıl bilsin kırık ürün geleceğini, depoyla ilgili ana konuya bakarsan bir çok kişinin indirimle temiz ürün aldığını görürsün. Senin ki talihsizlik olmuş. Kullanmak istemiyorsan MH ile görüş, aç iade talebini geç. "K.für etmemek için zor duruyorum" tavırları falan aşırı gereksiz kurulmuşsun.
30 gün koşulsuz iade + 1 yıl içinde yine iade edebiliyorsun ürünü
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top