Öneri 🔴Amazon'dan Alınan Stanley Termos Ömür Boyu Garantili Değil!🔴

Arkadaşın muhatap olduğu eleman bilmiyor muhtemelen. Kutup ayısı satıyor amazonda. Amazon garip bir dolandırıcılık ağı kurup üç tane Stanley termos satma uğruna Kutup Ayısı'na fatura kesmiyorsa bir sıkıntı olmaz. Direkt bu isim altında ithalat ürünü çünkü. Kayıt ettiğin garanti ile bir sıkıntı yaşarsan da Amazon'da ömür boyu garanti olarak satıldığı için değişimini oradan yapabilirsin.
Amazon müşteri hizmetleride şuan aynısını diyor şimdi konuşuyorum işbirliğimiz bitti diyor 1 veya 2 ay önce bitmiş sanırım
 
Amazon müşteri hizmetleride şuan aynısını diyor şimdi konuşuyorum işbirliğimiz bitti diyor
Olabilir hocam. Dediğim gibi baya yeni satın alınmış bir tane de var bende şu an. Belki kasım ayı içinde bile olabilir incelemem lazım. Direkt Kutup Ayısı belgeleriyle gelmiş. İthalatçı adresi adı vb hep öyle. Ömür boyu garanti altında satılan stoklar tükenince güncellerler belki ilanı.
 
elimde çok eski bir stanley vardı ısıtmıyor dsiye yazdım incelediler onaylayıp ürünü istediler sonra inceleyip adres istediler ve sıfırını gönderdiler
 
Kutu ayısında kayıt diyince böyle oluyor kapatmışlar bu kısmı Alıntıyı görüntüle

Stanley Ömür boyu kayıt diyince bu şekilde çıkıyor

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


2 defa aradım görseldeki numarayı yok aga direkt bizler tarafından garantili değil diyorlar 2 konuştuğum kişi Ömür boyu garantilide değil sendeki o ibare veya kayıt bir şey değiştirmiyormus işlem yapıldığında fatura istenince Amazonu gördüklerinde red veriyorlarmış :/

DUYURU

Değerli Kullanıcılarımız,

Stanley ürünlerinin garanti kayıt süreçlerini sizin için
daha verimli hale getirmek amacıyla yürüttüğümüz çalışmaları büyük bir
memnuniyetle duyurmak isteriz.

Bu kapsamda, Stanley QR garanti kayıt sayfasında önemli
geliştirmeler yapmaktayız.
Bu çalışmalar, kayıt işlemlerini daha hızlı ve
kullanıcı dostu bir deneyim sunacak şekilde optimize etmeyi hedeflemektedir.

Bu süreçte ürünlerinizi kullanabilirsiniz . Yapılan bu güncellemelerle birlikte, ürünlerinizi
kaydederken yaşayabileceğiniz potansiyel aksaklıkların önüne geçmeyi ve genel
kayıt sürecini daha sorunsuz hale getirmeyi amaçlıyoruz.

Çalışmalar 1 Aralık 2025 tarihinde tamamlanıp QR ile kayıt
ekranı kullanıma açılacaktır.


Gösterdiğiniz anlayış ve iş birliği için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,
 

DUYURU

Değerli Kullanıcılarımız,

Stanley ürünlerinin garanti kayıt süreçlerini sizin için
daha verimli hale getirmek amacıyla yürüttüğümüz çalışmaları büyük bir
memnuniyetle duyurmak isteriz.

Bu kapsamda, Stanley QR garanti kayıt sayfasında önemli
geliştirmeler yapmaktayız.
Bu çalışmalar, kayıt işlemlerini daha hızlı ve
kullanıcı dostu bir deneyim sunacak şekilde optimize etmeyi hedeflemektedir.

Bu süreçte ürünlerinizi kullanabilirsiniz . Yapılan bu güncellemelerle birlikte, ürünlerinizi
kaydederken yaşayabileceğiniz potansiyel aksaklıkların önüne geçmeyi ve genel
kayıt sürecini daha sorunsuz hale getirmeyi amaçlıyoruz.

Çalışmalar 1 Aralık 2025 tarihinde tamamlanıp QR ile kayıt
ekranı kullanıma açılacaktır.


Gösterdiğiniz anlayış ve iş birliği için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,
Konumda güncelleme yaptım bakarsanız sevinirim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

hocam ben daha yeni kayıt yaptırdım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

oldu garanti
Hocam konuyu güncelledim bakarsanız tekrar ilk mesajıma sevinirim keza müşteri hizmetlerini arayin lütfen sizlerde vaktiniz varsa
 
Konumda güncelleme yaptım bakarsanız sevinirim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam konuyu güncelledim bakarsanız tekrar ilk mesajıma sevinirim keza müşteri hizmetlerini arayin lütfen sizlerde vaktiniz varsa
3 kasımda yaptım benm kaydımı ve kabul edildi
 
Olabilir hocam. Dediğim gibi baya yeni satın alınmış bir tane de var bende şu an. Belki kasım ayı içinde bile olabilir incelemem lazım. Direkt Kutup Ayısı belgeleriyle gelmiş. İthalatçı adresi adı vb hep öyle. Ömür boyu garanti altında satılan stoklar tükenince güncellerler belki ilanı.
Halihazırda lütfen Stanleyi arayın sizlerde Amazondan aldığınızı satan gonderenin kendisi olduğunu dile getirin garantiyi sorgulayın Ömür boyu vs vereceği cevabı lütfen buraya yazın sizde teyitlemis oluruz bilgiyi bana verilenle
 
3 kasımda yaptım benm kaydımı ve kabul edildi
ve o link olarak eklediğiniz şikayet saçma ürünün kullanımaına göre yıkama vs yaptığınızda herhangi bir soyulma olmuyor ve zaten bu möuşteriden kaynaklı olduğu için garantiye girmez
 
3 kasımda yaptım benm kaydımı ve kabul edildi
Kayıtta sorun yok hocam problem yaşadığınızda fatura talep ediliyormus Amazondan alındı ise red veriliyormuş müşteri hizmetlerini lütfen sizde arayın
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ve o link olarak eklediğiniz şikayet saçma ürünün kullanımaına göre yıkama vs yaptığınızda herhangi bir soyulma olmuyor ve zaten bu möuşteriden kaynaklı olduğu için garantiye girmez
Örnek şikayetti hocam o :) benim bahsetmiş olduğum konudan bahsediliyor o şikayettede
 
hocam şuanda her iki firmayada yazacağım cevapları buraya eklerim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ayın Müşterimiz,



Belirttiğiniz firma yetkili satıcı kapsamımızda yer almadığından, bu konuda yardımcı olamamaktayız.



Saygılarımızla,



Stanley 1913 Müşteri Hizmetleri
 
Halihazırda lütfen Stanleyi arayın sizlerde Amazondan aldığınızı satan gonderenin kendisi olduğunu dile getirin garantiyi sorgulayın Ömür boyu vs vereceği cevabı lütfen buraya yazın sizde teyitlemis oluruz bilgiyi bana verilenle
Anlamadım. Ürün zaten amazon satıcı ama Kutup ayısı ürünü. İthalatçı kaydı oranın üstüne. Gelen qr etiketi Kutup Ayısı'nın. Okutup kaydederken stanley1913'ten yaptırdı. Belki başka ithalatçılardan da satışı oluyordur veya olmuştur Amazon'da bilmiyorum. Başkalarında bu belgeler yoksa öyle bir durum olabilir. Kutup Ayısı yazıyor ama bu garanti geçerli mi sorun çıkarır mı diye mi sor diyorsun ?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,167,114
Mesajlar
10,520,543
Üyeler
185,379
Son üye
ATANK
Geri
Top