jombo
80+ Platinum
- Katılım
- 20 Şubat 2025
- Mesajlar
- 16,984
- Reaksiyon skoru
- 8,986
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Zamanında bende bunu alacaktım bulamadım bir şey.Alıntıyı görüntüle
jombo bunun psu nasıl ?
Zamanında bende bunu alacaktım bulamadım bir şey.Alıntıyı görüntüle
jombo bunun psu nasıl ?
Zamanında bende bunu alacaktım bulamadım bir şey.
Çok fazla atx 3.1 ve gold psu var cougarda bir şey demek zorAlıntıyı görüntüle
ürün hakkında yazan kısım doğru olabilir mi acaba benim tek bulduğum buydu
Cougar asla kasa+PSU olarak sattiklarinin içinde gelen PSUların infosunu vermiyor canımı çok sıktı bu markaAlıntıyı görüntüle
jombo bunun psu nasıl ?
Yani Meh işte derim.@yusuf7878 hocam sen ne diyorsun bu PSU ya?
Cougar GES olması gerek.Alıntıyı görüntüle
jombo bunun psu nasıl ?
güvenip kullanır mısınız peki hocam ?Yani Meh işte derim.
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Cougar GES olması gerek.
Alıntıyı görüntüle
B- vermiştim ben.
O kadar para vermezdim. Ayrı ayrı daha iyileri çıkar.güvenip kullanır mısınız peki hocam ?
6600 düşüyor gece ne alınabilir yerine peki normalde kasa psu bütçe kesmem ama bu sefer kesmem gerekiyorO kadar para vermezdim. Ayrı ayrı daha iyileri çıkar.
valla modüler olması daha iyi olur uzun süre kablolarla savaşılmazİdarelik değil ya gayet iyi bir psu uzun süre götürür.
Aldıktan sonra fiyatlara bakıp moral bozmamak lazımbilgisayar toplamanın kötü yanı uyguna ürün aldığını sanıp daha sonra çok daha uyguna başka bir ürün satıldığını görmek
Bu attiğin kasanin içinden çıkan ürün yeni aldım 1 ay olmadı 2 görsel atiyorum biri ben çektim telde ne olur ne olmaz dursun diye birde yz ile okunaklı hale getirdim, değerlere pek bakmadım hocam, sen 1. görseldeki değerleri baz al.Alıntıyı görüntüle
ürün hakkında yazan kısım doğru olabilir mi acaba benim tek bulduğum buydu