Valla bir işe girdik ama bu sefer mantıklı mı oldu ben de emin olamadım sizce iyi olmuş mu sorayım dedim.
Bende normalde 9100F işlemci ve Z370 anakart vardı, i7 8700K alacaktım 3K ya okeydik biriyle, sonra vatanın teşir ürünlerinde i3 12100F işlemci ve ucuz H610 anakartlar görünce yakınımdaki stok olan mağazalardan birine gidip ikisini 3K ya almış bulundum 3 taksit de yaptılar ama ürünlerin durumu iyi değil, ikinci el kategorisinde sayılacak kondisyondalar.
Sizce 8700K mı almalıydım bu mu daha iyi oldu? İşlemci neyse de anakart biraz soru işareti.
Bende normalde 9100F işlemci ve Z370 anakart vardı, i7 8700K alacaktım 3K ya okeydik biriyle, sonra vatanın teşir ürünlerinde i3 12100F işlemci ve ucuz H610 anakartlar görünce yakınımdaki stok olan mağazalardan birine gidip ikisini 3K ya almış bulundum 3 taksit de yaptılar ama ürünlerin durumu iyi değil, ikinci el kategorisinde sayılacak kondisyondalar.
Sizce 8700K mı almalıydım bu mu daha iyi oldu? İşlemci neyse de anakart biraz soru işareti.