İ3 İşlemci Aldım Ho Mu Go Mu?

Tablet123

80+ Gold
Katılım
19 Ekim 2025
Mesajlar
6,950
Reaksiyon skoru
2,735
Valla bir işe girdik ama bu sefer mantıklı mı oldu ben de emin olamadım sizce iyi olmuş mu sorayım dedim.

Bende normalde 9100F işlemci ve Z370 anakart vardı, i7 8700K alacaktım 3K ya okeydik biriyle, sonra vatanın teşir ürünlerinde i3 12100F işlemci ve ucuz H610 anakartlar görünce yakınımdaki stok olan mağazalardan birine gidip ikisini 3K ya almış bulundum 3 taksit de yaptılar ama ürünlerin durumu iyi değil, ikinci el kategorisinde sayılacak kondisyondalar.

Sizce 8700K mı almalıydım bu mu daha iyi oldu? İşlemci neyse de anakart biraz soru işareti.
 
Bu bütçelerde de çok seçenek olmuyor maalesef. İ3 den de bi kurtulamadık valla, 4 çekirdek olması çok sorun olmaz umarım.
Oyunlarda canını sıkabilir bi tık ama hayırlı olsun
 
Valla bir işe girdik ama bu sefer mantıklı mı oldu ben de emin olamadım sizce iyi olmuş mu sorayım dedim.

Bende normalde 9100F işlemci ve Z370 anakart vardı, i7 8700K alacaktım 3K ya okeydik biriyle, sonra vatanın teşir ürünlerinde i3 12100F işlemci ve ucuz H610 anakartlar görünce yakınımdaki stok olan mağazalardan birine gidip ikisini 3K ya almış bulundum 3 taksit de yaptılar ama ürünlerin durumu iyi değil, ikinci el kategorisinde sayılacak kondisyondalar.

Sizce 8700K mı almalıydım bu mu daha iyi oldu? İşlemci neyse de anakart biraz soru işareti.
En iyisini yapmışsınız
 
Oyunlarda canını sıkabilir bi tık ama hayırlı olsun
Oyunda sorun olmaz sanırım ama iş için ne yapar emin olamadım 9100F çok tıkanıyor. Normalde 6 çekirdekten aşağı almazdım sadece 8700K ile aynı çoklu çekirdeği veriyormuş diye aldım.
 
Oyunda sorun olmaz sanırım ama iş için ne yapar emin olamadım 9100F çok tıkanıyor. Normalde 6 çekirdekten aşağı almazdım sadece 8700K ile aynı çoklu çekirdeği veriyormuş diye aldım.
Aynı değeri veriyorsa sorun yaşatmaz o zaman ama 4 çekirdek az multitasking de tıkanabilir bazen
 
Arkadaş AMD düşmanı 🙂
AMD ile bir sorunum yok sadece pahalı ve parasının hakkı performansı vermiyor bence. Kendi bütçem için konuşuyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kral aynı konuyu açıp duruyon AMD ye geçmemek için 100 takla attın zaten hayırlı olsun ne diyelim 9100F den sonra iyi olur anca
Stoğu kalsa 300-400TL fazlasına R5 5500e de geçerdim öyle bir derdim yok.
 
AMD ile bir sorunum yok sadece pahalı ve parasının hakkı performansı vermiyor bence. Kendi bütçem için konuşuyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Stoğu kalsa 300-400TL fazlasına R5 5500e de geçerdim öyle bir derdim yok.
Yok kanka amd donar çöker falan endişelerin vardı bosver iyisini yapmıssın
 
Milyon kere sana Ryzen 5 5600 önerdik o bütçede kabul etmedin. Hatta bir ara 10k'ya 9900k alacaktın. Ne diyeyim Allah akıl fikir versin
 
Valla bir işe girdik ama bu sefer mantıklı mı oldu ben de emin olamadım sizce iyi olmuş mu sorayım dedim.

Bende normalde 9100F işlemci ve Z370 anakart vardı, i7 8700K alacaktım 3K ya okeydik biriyle, sonra vatanın teşir ürünlerinde i3 12100F işlemci ve ucuz H610 anakartlar görünce yakınımdaki stok olan mağazalardan birine gidip ikisini 3K ya almış bulundum 3 taksit de yaptılar ama ürünlerin durumu iyi değil, ikinci el kategorisinde sayılacak kondisyondalar.

Sizce 8700K mı almalıydım bu mu daha iyi oldu? İşlemci neyse de anakart biraz soru işareti.
Mis gibi. Daha sonra 13-14. nesil bir i5 alır rahatına bakarsın. 1-2 yıla çok ucuzlar bu işlemciler.
 
Geri
Top