9070xt Aldım Oyunlarda Crash Veriyor Çözüm Varmı

olabilir kusura bakmayın bir arkadaş eski konuyu etiketlemişte ona yazıyordum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bilgisayarı kurduğumdan beri bu crashlar var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

şimdi bakıcam hatalara
o zaman açsaydın ya konu driverı silmeden yeni driver mı indirdin naptın
 
Anladım hocam olay görüntüleyiciye bir bak bakalım önemli olanları bize at
 
valla 5070 alsam daha iyiydi direkt düz yıllarca nvdia kullandım hiç böyle sorun yaşamamıstım nvdiada yaşadıgım tek sorun vardı oda sadece the forestte siyahlar kırmızı olarak gözüküyodu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

o zaman açsaydın ya konu driverı silmeden yeni driver mı indirdin naptın
hocam aldıktan 1 hafta sonra zaten o temassızlık sorunundan kullanamadım daha dün aldım tekrar pcyi şimdi valorantın çözümünü buldum sadece ddu ile sildim driveri sonra bir kaç ay önceki driveri indirdim valorant çözüldüde diğerleri hala duruyor galiba hitmana girip test yapıyorum şimdi hatayıda paylaşıcam sizlerle
 
valla 5070 alsam daha iyiydi direkt düz yıllarca nvdia kullandım hiç böyle sorun yaşamamıstım nvdiada yaşadıgım tek sorun vardı oda sadece the forestte siyahlar kırmızı olarak gözüküyodu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam aldıktan 1 hafta sonra zaten o temassızlık sorunundan kullanamadım daha dün aldım tekrar pcyi şimdi valorantın çözümünü buldum sadece ddu ile sildim driveri sonra bir kaç ay önceki driveri indirdim valorant çözüldüde diğerleri hala duruyor galiba hitmana girip test yapıyorum şimdi hatayıda paylaşıcam sizlerle
Ayrıca Minidump dosyasını kontrol ediniz, bende Battlefield6nin easy cheati reset attiriyordu Bazen oyun ile alakalı da olabilir eğer donanımsal bir sorun değilse. Sorun yaşayan kişilerin şunu bunu alsaydım demelerini gayet iyi anlıyorum ama teknoloji şans işi denen bir kavram var forumda o kart ile sorun yaşayanlar da var bu kart ile de.
 
bu amd bende niye hata vermiyor yav keşke bi sorun yaşasamda çözmeye uğraşsam falan yok abi 3 tane amd kart değiştim 1 tane mi sorun olmaz valla bu arkadaşların yaşadığı sorunları yaşayıp çözümünü bulmak istiyorum kartı -100 voltaj ile kullanıyorum yine çökme mökme olmuyor
 
bu amd bende niye hata vermiyor yav keşke bi sorun yaşasamda çözmeye uğraşsam falan yok abi 3 tane amd kart değiştim 1 tane mi sorun olmaz valla bu arkadaşların yaşadığı sorunları yaşayıp çözümünü bulmak istiyorum kartı -100 voltaj ile kullanıyorum yine çökme mökme olmuyor
Al benden de o kadar :)
 
amdnin 26.2.2 driveri kurunca çözüldü galiba 20dkdır oynuyorum crash felan almadım normalde 10dk içinde crash gelirdi sinirlerim kabarırdı hatta gidip fpsı kısıtlardım crash yine giriyordu ama yavaşlıyordu yinede galiba çözüldü crashlar tam bilmiyorum ama alırsam yine hata koduyla beraber paylaşırım
 
amdnin 26.2.2 driveri kurunca çözüldü galiba 20dkdır oynuyorum crash felan almadım normalde 10dk içinde crash gelirdi sinirlerim kabarırdı hatta gidip fpsı kısıtlardım crash yine giriyordu ama yavaşlıyordu yinede galiba çözüldü crashlar tam bilmiyorum ama alırsam yine hata koduyla beraber paylaşırım
Tamamdır
 
Geri
Top