ilk defa duydumadamlar bana boş kulaklık kutusu göndermiş ** başına gelen oldu mu
adamına göre muamele yapıyorlar galiba bu sekilde geldi plastik kulaklık benim kulağıma uymuyormuş maalesef kardeşimin olduKoca kutu gelince dedim yanlışıkla fazlamı gönderdiler içine açınca rahatladık![]()
dağıtımda bile olabilirsizce bu kargoya verilir mi böyle kaldı cuma günü almıştım Alıntıyı görüntüle
benım 2.havit simdi geldisizce bu kargoya verilir mi böyle kaldı cuma günü almıştım Alıntıyı görüntüle
sitede nasıl görünüyorbenım 2.havit simdi geldi
sms geldi kargo icin sitede kargoya verildi haric bişey yazmıyordusitede nasıl görünüyor
benımde kargoya verdıldı de ne arayan var ne soran hango lago oda gzukmuyo bu nasıl sitesms geldi kargo icin sitede kargoya verildi haric bişey yazmıyordu