Merhaba, BF1'e yeni yeni başlıyorum.
Uzaktan gövdeye tek atabilen gözcü silahı önerir misiniz? ve diğer sınıflar içinde iyi silahlar önerirseniz sevinirim.
Topluluk sunucusunda oynamakla operasyon oynamak arasında xp vb. hesap gelişimi için bi fark oluyor mu? Avrupa bölgesinde güzel sunucular varsa onlarıda önerebilirsiniz.
Henüz açık olmayan silahların üstünde açmak için görev yapın ibaresi var fakat ben görevlerin ne olduğunu vb. bilmiyorum nerede görebilirim.
Uzaktan gövdeye tek atabilen gözcü silahı önerir misiniz? ve diğer sınıflar içinde iyi silahlar önerirseniz sevinirim.
Topluluk sunucusunda oynamakla operasyon oynamak arasında xp vb. hesap gelişimi için bi fark oluyor mu? Avrupa bölgesinde güzel sunucular varsa onlarıda önerebilirsiniz.
Henüz açık olmayan silahların üstünde açmak için görev yapın ibaresi var fakat ben görevlerin ne olduğunu vb. bilmiyorum nerede görebilirim.