AMD Ekran Kart Seçiyorum

Oda güzel kart aslında Macun jelden dolayı berbat ettiler hotspot uçuyor gidiyor yoksa kasasi blogu falan güzel duruyor, bu yüzden dediğin gibi prime ve Gaming oc en son tercih edilmeli hatta powercolor reaper Belki daha iyidir
9060xt gigabyte gaming oc dusunuyordum goruntusu icin ama cok mu ısınıyor diyorsunuz
 
9060xt gigabyte gaming oc dusunuyordum goruntusu icin ama cok mu ısınıyor diyorsunuz
Parasının ederi değil. Pulse falan varken almayın ama ciddi fiyat farkı varsa alınır.
 
Profesyonel bilgisayarcılar buradayken bir soru daha sorucam benim sitemim kapalı olcak XFX MERCURY RADEON RX 9070 XT RGB li onun yerine xfx swift amd radeon rx 9070 xt almam neyi değiştir sonuçta ikisi de 9070xt değil mi
Kaça alıyorsun Bütçen ne.
Performans aşağı yukarı çok değişmez. Görsellik ve soğutma fark eder
 
Profesyonel bilgisayarcılar buradayken bir soru daha sorucam benim sitemim kapalı olcak XFX MERCURY RADEON RX 9070 XT RGB li onun yerine xfx swift amd radeon rx 9070 xt almam neyi değiştir sonuçta ikisi de 9070xt değil mi
Soğutma genel olarak bir de görünüş. Swift pulse dengi bir kart hangisi daha ucuzsa onu alın.
 
Tamam , beni masraftan kurtardınız sağolun 👏🤗
Masraf değil fantezi biraz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

reis varya sırf rgb gigabyte yazısı ve 3 fanlı olup buyuk gorunmesinden dolayı alıcam fark o kadar var mı pulse ile
Pulse hem ses hem soğutma anlamında daha iyi. Gaming OC 18-19K olsa alınır 25K şuan akakçede ve o fiyata rezalet.
 
reis varya sırf rgb gigabyte yazısı ve 3 fanlı olup buyuk gorunmesinden dolayı alıcam fark o kadar var mı pulse ile
Pulse daha tercih edilebilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Prime'da ne gibi sıkıntılar var hocam bende prime var çok sessiz ve güzel çalışıyor. Kronik sıkıntılar yaşayanlar mı oldu?
Yok hocam ondan değil genel olarak değerlendirme yaptım xtler arasında yoksa hepsi güzel den dediğimize bakma sadece kendi aralarında karşılaştırma yapıyoruz. Aynı fiyata pulse pure challenger daha iyi duruyor her açıdan sadece bu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Pulse daha tercih edilebilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yok hocam ondan değil genel olarak değerlendirme yaptım xtler arasında yoksa hepsi güzel den dediğimize bakma sadece kendi aralarında karşılaştırma yapıyoruz. Aynı fiyata pulse pure challenger daha iyi duruyor her açıdan sadece bu
Yani biri 57-58 çalışıyorsa biri 60 çalışır biraz hotspot fazla olur mesela bende ki Pulse 76 da hotspot ama gigabyte gaming oc Hotspot 85-90 gördüm internette
 
Benim prime alma sebebim 22mayısta pctoplama sihirbazında anlık olarak fiyatın 26bine düşmesiydi, normalde 9060xt düşünürken birden 9070xt almış oldum, marka da asus olunca giriş seviyesi de belli bi kalitededir diye düşündüm.
 
neden 9070xt nitro tercih etmiyorsunuz bence serinin en güzel kartı kablo derdi yok direkt gizli hali hazırda kullanıyorum.
 
Geri
Top