ahmetmelihalemdar
80+ Gold
- Katılım
- 20 Nisan 2024
- Mesajlar
- 5,254
- Reaksiyon skoru
- 2,152
Chp den değil ya uyu.turucudantamam vazgeçtim iyi ki söyledin teşekkürler
Chp den değil ya uyu.turucudantamam vazgeçtim iyi ki söyledin teşekkürler
9060xt gigabyte gaming oc dusunuyordum goruntusu icin ama cok mu ısınıyor diyorsunuzOda güzel kart aslında Macun jelden dolayı berbat ettiler hotspot uçuyor gidiyor yoksa kasasi blogu falan güzel duruyor, bu yüzden dediğin gibi prime ve Gaming oc en son tercih edilmeli hatta powercolor reaper Belki daha iyidir
Profesyonel bilgisayarcılar buradayken bir soru daha sorucam benim sitemim kapalı olcak XFX MERCURY RADEON RX 9070 XT RGB li onun yerine xfx swift amd radeon rx 9070 xt almam neyi değiştir sonuçta ikisi de 9070xt değil miChp den değil ya uyu.turucudan
Parasının ederi değil. Pulse falan varken almayın ama ciddi fiyat farkı varsa alınır.9060xt gigabyte gaming oc dusunuyordum goruntusu icin ama cok mu ısınıyor diyorsunuz
Kaça alıyorsun Bütçen ne.Profesyonel bilgisayarcılar buradayken bir soru daha sorucam benim sitemim kapalı olcak XFX MERCURY RADEON RX 9070 XT RGB li onun yerine xfx swift amd radeon rx 9070 xt almam neyi değiştir sonuçta ikisi de 9070xt değil mi
Soğutma genel olarak bir de görünüş. Swift pulse dengi bir kart hangisi daha ucuzsa onu alın.Profesyonel bilgisayarcılar buradayken bir soru daha sorucam benim sitemim kapalı olcak XFX MERCURY RADEON RX 9070 XT RGB li onun yerine xfx swift amd radeon rx 9070 xt almam neyi değiştir sonuçta ikisi de 9070xt değil mi
reis varya sırf rgb gigabyte yazısı ve 3 fanlı olup buyuk gorunmesinden dolayı alıcam fark o kadar var mı pulse ileParasının ederi değil. Pulse falan varken almayın ama ciddi fiyat farkı varsa alınır.
Masraf değil fantezi birazTamam , beni masraftan kurtardınız sağolun![]()
Pulse hem ses hem soğutma anlamında daha iyi. Gaming OC 18-19K olsa alınır 25K şuan akakçede ve o fiyata rezalet.reis varya sırf rgb gigabyte yazısı ve 3 fanlı olup buyuk gorunmesinden dolayı alıcam fark o kadar var mı pulse ile
Prime'da ne gibi sıkıntılar var hocam bende prime var çok sessiz ve güzel çalışıyor. Kronik sıkıntılar yaşayanlar mı oldu?Bu serinjn hepsi taş gibi prime hariç hepsi tercih edilebilir bana sorarsan
Pulse daha tercih edilebilirreis varya sırf rgb gigabyte yazısı ve 3 fanlı olup buyuk gorunmesinden dolayı alıcam fark o kadar var mı pulse ile
Yok hocam ondan değil genel olarak değerlendirme yaptım xtler arasında yoksa hepsi güzel den dediğimize bakma sadece kendi aralarında karşılaştırma yapıyoruz. Aynı fiyata pulse pure challenger daha iyi duruyor her açıdan sadece buPrime'da ne gibi sıkıntılar var hocam bende prime var çok sessiz ve güzel çalışıyor. Kronik sıkıntılar yaşayanlar mı oldu?
Yani biri 57-58 çalışıyorsa biri 60 çalışır biraz hotspot fazla olur mesela bende ki Pulse 76 da hotspot ama gigabyte gaming oc Hotspot 85-90 gördüm internettePulse daha tercih edilebilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Yok hocam ondan değil genel olarak değerlendirme yaptım xtler arasında yoksa hepsi güzel den dediğimize bakma sadece kendi aralarında karşılaştırma yapıyoruz. Aynı fiyata pulse pure challenger daha iyi duruyor her açıdan sadece bu