Aynı Paraya RTX 4060ti mi 5060 Mu?

bunlara baksan 5060 hiçbir oyunu oynatmicak .d bilip bilmeden konuşuyolar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


valla siz kafayı yemişsiniz 5060ın neresi düşük seviye kart biraz az uçun la😂yakında 5080e de eskidi kötü falan dersiniz doyumsuzsunuz😭
Sana 5070 ti nin orta seviye bir kart olduğunu söylesem kafayı yersin o zaman xd.
 
Hepinizin tavsiyeleri için teşekkür ederim fakat onu alma şunu al diye seçenek sunmadığım başka tercihler bana cazip gelmiyor, 9060xt mesela benim dediklerimden daha fazla güç tüketiyor power çok iyi değil benim zorlamak istemiyorum. Ayrıca Fc26, Bf1, Gta5 (ilerde Gta6), Spider Man 2 (şuanki Rx580 kartım kaldırmadı) gibi oyunlar oynuyorum yani üst düzey oyuncu değilim, 4060 bile Rx580 den sonra bana korkunç iyi uprage olur bence
 
PS4 döneminin oyunu olan Uncharted 4 bile 8'in üzerinde VRAM kullanıyor ayarları fulledinmi sen düşün güncel olarak kaç GB kart alman gerektiğini. 8gb kartlar espor oyunları için.
4K da oynuyorum o oyunu 8GB ekran kartımla tam olarak ne zaman yetmiyor ve benim neden bundan haberim yok?
 
4060ti 16gb versiyonu 5060 ise 8gb versiyonu. Vram önemli fakat 5060 da Dlss 4 avantajı da var sizce hangisi?
İki kartın saf gücü aynı seviyede, yani herhangi bir teknoloji olmadan yaklaşık aynı gücü verirler. Burada 5060ın üstün olduğu konu MFG desteklemesi bu da bazı oyunlarda güzel FPS artışı yapıyor, ama 4060Ti ile de MFG hariç her türlü DLSS özelliğini sorunsuz kullanabilirsin.

4060Ti nin üstün yanı ise VRAM, iş için bunun devasa bir faydası var ama oyun için faydası senin kullanacağın monitör çözünürlüğüne bağlı. Eğer 1080P oynayacaksan şuan pek bir eksiğini görmezsin bu farkın ama bundan yıllar sonra VRAM gereksinimleri artarsa veya VRAM gereksinimi zaten yüksek olan 2K/4K çözünürlükte oyun oynayacaksan yine her oyunda değil ama bazı oyunlarda VRAM kaynaklı sorun yaşaman olası.

Sen olsan hangisini alırdın dersen 4060Ti alırdım MFG aşırı ilgimi çekmiyor normal FG yeter bence, VRAM sorunu riskini sıfıra indirmek daha önemli geliyor. Yine de eğer çözünürlük 1080P olacaksa 8GB büyük ihtimalle çok sorun çıkarmayacak o yüzden MFG olsun 5060 alayım dersen de buna çok yanlış bir karar diyemem.
 
kafayı yemişsin derim sadece
5060 ti ve 5070 giriş seviye , 5070 ti orta seviye , 5080 ve 5090 üst seviye kartlar PC den azıcık anlayan herkes bunun böyle olduğunu biliyordur :D (5060'ı saymadım ama o girişin de girişi)

Ha giriş seviye olması kötü olduğu anlamına gelmiyor belki böyle dediğimde mantıklı gelebilir ama 5060'ın bu kadar iyi bir rakibi varken almak için hiç bir sebep yok.
 
Sa
5060 ti ve 5070 giriş seviye , 5070 ti orta seviye , 5080 ve 5090 üst seviye kartlar PC den azıcık anlayan herkes bunun böyle olduğunu biliyordur :D (5060'ı saymadım ama o girişin de girişi)

Ha giriş seviye olması kötü olduğu anlamına gelmiyor belki böyle dediğimde mantıklı gelebilir ama 5060'ın bu kadar iyi bir rakibi varken almak için hiç bir sebep yok.
sadece 5000 serisi arasında derecelendirme yaptıysan öyle ama genel ekran kartı piyasasında asla öyle değil mantıklı yorum yapın
 
Sa

sadece 5000 serisi arasında derecelendirme yaptıysan öyle ama genel ekran kartı piyasasında asla öyle değil mantıklı yorum yapın
Genele baktığımızda da öyle :D 3090 5070 7800XT gibi kartlar aynı yerde oluyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top