🔥İndirim 7800x3d-5080-32ram 113k - 9 Taksit 🔥

geçen bir yazıda AMD nin bellek krizinden dolayı 2029 a kadar falan AM6 ya geçmeyeceğini söylüyordu uzun süre AM5 ten devam edicekmiş ne kadar doğru ne kadar yalan bilmiyorum bizim basını biliyorsun dün ösym yerleri ne zaman açıklanacak yazıyorum googleye çıkan haber sayfasında ösym yerleri ne zaman açıklanacak yazıyor benim sorduğumu o da bana soruyor sırf tıklanma için sitelet yazı çöplüğü neyse senin ekran kartı ne olucak tam olarak acıba
2029a kadar resmi desteğini sürdürecek diye yazı okudum bende. Bu AM6 çıkmayacak demek mi onu bilemem.
 
Direk öyle bakmıyorum da B650 alcaksam da Gigabyte B650 Eagle fln alırım gibi. Bütçe sıkıntı değil de kullanılmayacak özellikler için ekstra para harcamak mantıklı gelmiyor.
 
Eğer iyi bir ram indirimi yakalanırsa 9800x3d x870 anakart 32gb ddr5, samsung 9100 pro + 5080li sistem 135bin TL'ye geliyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Evet ama bu mesela 9 ay peşin taksitmiş. 6 ay taksit ile de sistem parçası bulunup alınabilir gibi.
kanka nasıl olabilir 135 bin 5080 en ucuzu 63 bin zaten
 
Intel gibi 3 günde bir değiştirmesin yeterli bence zibilyon tane kodu var intelin insan 1-2-3-4-5-6 yapar bunlar havalı isim vermenin peşinde
Yani açıkçası ben AM6 ne kazandıracak insanlığa onu tam olarak anlamış değilim oyun manasında. 9800x3D cs de valorantta 700 800 1000 fps lere kadar çıkıyor. Üretilen en üst düzey monitör bile 600 hz ki kaç kişide vardır belli değil. Bugun 9800x3D-5070Ti 5080 tarzında bir setupı olan adam 2032 ye kadar falan upgrade ihtiyacı hissetmez. En fazla SSD takviyesi yapar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Direk öyle bakmıyorum da B650 alcaksam da Gigabyte B650 Eagle fln alırım gibi. Bütçe sıkıntı değil de kullanılmayacak özellikler için ekstra para harcamak mantıklı gelmiyor.
B650 Eagle AX alabilirsin hocam baya güzel o anakart. WIFI modülü falan da var. B650 Eagle ile de yakın fiyatları. Mesela şuan amazon satıcılı 7900 lira 6 taksit bahsettiğim anakart. Baya güzel bence.
 
Yani açıkçası ben AM6 ne kazandıracak insanlığa onu tam olarak anlamış değilim oyun manasında. 9800x3D cs de valorantta 700 800 1000 fps lere kadar çıkıyor. Üretilen en üst düzey monitör bile 600 hz ki kaç kişide vardır belli değil. Bugun 9800x3D-5070Ti 5080 tarzında bir setupı olan adam 2032 ye kadar falan upgrade ihtiyacı hissetmez. En fazla SSD takviyesi yapar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


B650 Eagle AX alabilirsin hocam baya güzel o anakart. WIFI modülü falan da var. B650 Eagle ile de yakın fiyatları. Mesela şuan amazon satıcılı 7900 lira 6 taksit bahsettiğim anakart. Baya güzel bence.
Evet ben de ona bakmıştım uyguna bi b650e düşse o da alınabilir aslında da piyasa da pek kalmamış.
 
Yani açıkçası ben AM6 ne kazandıracak insanlığa onu tam olarak anlamış değilim oyun manasında. 9800x3D cs de valorantta 700 800 1000 fps lere kadar çıkıyor. Üretilen en üst düzey monitör bile 600 hz ki kaç kişide vardır belli değil. Bugun 9800x3D-5070Ti 5080 tarzında bir setupı olan adam 2032 ye kadar falan upgrade ihtiyacı hissetmez. En fazla SSD takviyesi yapar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


B650 Eagle AX alabilirsin hocam baya güzel o anakart. WIFI modülü falan da var. B650 Eagle ile de yakın fiyatları. Mesela şuan amazon satıcılı 7900 lira 6 taksit bahsettiğim anakart. Baya güzel bence.
walla reis ben çıkar çıkmaz 3060 lı legion 5 aldım yeni çıkan oyunlarda 60 fps görmüyor bu yüzden bu sefer toplarsam AMD ye yönelicem
 
walla reis ben çıkar çıkmaz 3060 lı legion 5 aldım yeni çıkan oyunlarda 60 fps görmüyor bu yüzden bu sefer toplarsam AMD ye yönelicem
hocam vramden dolayı yetersiz kalıyor muhtemelen. Ben masaüstünden bahsediyorum.
 
2029a kadar resmi desteğini sürdürecek diye yazı okudum bende. Bu AM6 çıkmayacak demek mi onu bilemem.
Dogru 2029'a kadar devam am5 gerek yok zaten şu an piyasanin en iyisi. Intel'in de am5'in ustune cikma niyeti yok gibi.
 
Geri
Top