Monitor Ayağındaki Boşluk ve Monitor Renk Bozukluğu

Katılım
12 Mayıs 2023
Mesajlar
416
Reaksiyon skoru
141
Monitorum Gamepower Kaze dual monitorde
Monitorun kendi displayport kablosunda sorun yok ama elimdeki 3m hdmi kablosu var onu takınca renk bozuluyor.
Ayrıca North byou Nb F80 monitor kolunda iyice sıkmama rağmen sağ tarafda dikkat ederseniz bi boşluk var sıkıuntı yaratırmı.
İyice sıkmama rağmen sağ tarafı kalkık nedeni nedir acaba arkadaşlar
Kullanan arkadaşlar bi resim atabilirmi.

 

Ekler

  • WhatsApp Image 2026-06-14 at 21.56.49.webp
    WhatsApp Image 2026-06-14 at 21.56.49.webp
    85.7 KB · Hit: 16
  • WhatsApp Image 2026-06-14 at 21.56.49 (1).webp
    WhatsApp Image 2026-06-14 at 21.56.49 (1).webp
    87.8 KB · Hit: 17
  • WhatsApp Image 2026-06-14 at 21.56.49 (2).webp
    WhatsApp Image 2026-06-14 at 21.56.49 (2).webp
    84.9 KB · Hit: 16
hocam stand için bir şey diyemeyeceğim ancak farklı bir HDMI kablosu denediniz mi?
 
Monitorum Gamepower Kaze dual monitorde
Monitorun kendi displayport kablosunda sorun yok ama elimdeki 3m hdmi kablosu var onu takınca renk bozuluyor.
Ayrıca North byou Nb F80 monitor kolunda iyice sıkmama rağmen sağ tarafda dikkat ederseniz bi boşluk var sıkıuntı yaratırmı.
İyice sıkmama rağmen sağ tarafı kalkık nedeni nedir acaba arkadaşlar
Kullanan arkadaşlar bi resim atabilirmi.

NB F80'i bir tarafa doğru fazla uzatınca, uzatılan tarafa doğru yatma yapıyor. masa malzemesine göre uzun vadede başa dert açabilir diye düşünüyorum. benim masamda da aynı şekilde bir uç kalkık duruyor. üşenmezsem düzelteceğim. önerim senin de kolu çok uzatmadan düzeltmen.
 
NB F80'i bir tarafa doğru fazla uzatınca, uzatılan tarafa doğru yatma yapıyor. masa malzemesine göre uzun vadede başa dert açabilir diye düşünüyorum. benim masamda da aynı şekilde bir uç kalkık duruyor. üşenmezsem düzelteceğim. önerim senin de kolu çok uzatmadan düzeltmen.
Kol duvara yaslandığı için dik durdurursam masaının önüne gelir
Napmam lazım söküp tekrardanmı sıkayım kolu
 
Monitorum Gamepower Kaze dual monitorde
Monitorun kendi displayport kablosunda sorun yok ama elimdeki 3m hdmi kablosu var onu takınca renk bozuluyor.
Ayrıca North byou Nb F80 monitor kolunda iyice sıkmama rağmen sağ tarafda dikkat ederseniz bi boşluk var sıkıuntı yaratırmı.
İyice sıkmama rağmen sağ tarafı kalkık nedeni nedir acaba arkadaşlar
Kullanan arkadaşlar bi resim atabilirmi.

Standı eğer monitör takılıyken sıkmaya çalıştıysanız, monitör ağırlığı yüzeyin bir tarafına baskı yaratacağı için iyice zorlasanız da havada kalma olabilir. Monitörü çıkarıp iyice sıkabilirsiniz.

Yanlış bilmiyorsam 4K160Hz olan bir model, düşük kalitedeki bir HDMI kablosunda bu tarz problemler yaşanabilir. Kendim Paugge HDMI 2.1 kablosu kullanmama rağmen ekran bazen gidip gelebiliyor çünkü taşınan veri paketi yüksek boyutta olduğu için dış etkenlere karşı fazlasıyla duyarlı oluyor. Farklı kablo deneyerek sorunu çözebilirsiniz.
 
Standı eğer monitör takılıyken sıkmaya çalıştıysanız, monitör ağırlığı yüzeyin bir tarafına baskı yaratacağı için iyice zorlasanız da havada kalma olabilir. Monitörü çıkarıp iyice sıkabilirsiniz.

Yanlış bilmiyorsam 4K160Hz olan bir model, düşük kalitedeki bir HDMI kablosunda bu tarz problemler yaşanabilir. Kendim Paugge HDMI 2.1 kablosu kullanmama rağmen ekran bazen gidip gelebiliyor çünkü taşınan veri paketi yüksek boyutta olduğu için dış etkenlere karşı fazlasıyla duyarlı oluyor. Farklı kablo deneyerek sorunu çözebilirsiniz.
Ben baya bi sıktım öyle taktım monitoru
Belkide hdmı kablosunun 4kdaki gücüde yetmemiş olaiblir diğer monitorlerde skıntı yok
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,612
Mesajlar
11,078,997
Üyeler
198,157
Son üye
furknxbet
Geri
Top